Spelrum
Giraffen | 23 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 40 |
Mobilspel
Pågående | 19 669 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
lillakia | 2009-01-06 22:49 | |
![]() | ja, inget snyggt alls | |
söt gilliv - Ej medlem längre | 2009-01-07 00:08 | |
![]() | Men å andra sidan gör man det man själv vill ha... sen kan man lyssna på andras förslag iofs. Det slutar aldrig bra. Skulle aldrig ta någon annans råd bortsett från min tatuerare... För han vet vad som passar och vad som ser snyggt ut. Snyggheten ligger i betraktarens ögon minsann.... =) | |
Caligatia | 2009-01-07 00:29 | |
![]() | Sätt dina fyra barns ansikten på giraffen, elefanten, katten, eller vilken spelrumsfigur som helst som passar... ;) | |
EssQ - Ej medlem längre | 2009-01-07 01:09 | |
![]() | Barnens namn som tatuering e väl kanske de enda som man en dag inte ångrar att man gjorde.. har en killkompis som har sin dotters namn i skrivstil på hela vänster underarm..skitsnyggt | |
piidii | 2009-01-07 02:22 | |
![]() | wow, namnen i beta-stil. mina skulle få 8+12 poäng. Har själv tänkt göra en tatuering med mina barns namn, men den som din kompis gjorde slår ju alla mina skisser!! | |
vemvonhelst | 2009-01-07 08:24 | |
![]() | Mycket lutar åt betapet-tatueringen, problemet är bara att mina barn har så långa namn :-), min kompis har bara två, en med kortare och en med längre namn. Detta gör att hans bokstavsfläta ser ut som ett kors...hel coolt... | |
ralfus | 2009-01-07 08:36 | |
![]() | så länge du inte tatuerar in tribals, kinesiska tecken eller något annat sjukt vanligt är det bara att välja och vraka! | |
Delight2002 | 2009-01-07 09:39 | |
![]() | Viktigast är att inte lyssna på andra utan att göra det du själv vill. Känner du för en fet tribal med kinatecken, do it. Känner du för en oldschool i klara färger, do it :) | |
Pellerinan | 2009-01-07 09:41 | |
![]() | Jag har fyra barn och allas namn finns förevigade på min "vackra kropp" jaja, frugan tycker den är fin i alla fall, det räcker... Vemvonhelst "kunde vara något....har fyra barn och skulle bli ganska fullsmetad, men tanken lät intressant..." Fullsmetad? Nja, dom fyra namnen försvinner i resten av gaddningarna, har ca 40-50st...hehe...Svårt att avgöra hur många dom är då dom går ihop med varandra lite här och där. Du ville ha tips sa du? Hm, nja kommer inte på något, men ett råd skall du få: Placera gaddningarna där du kan dölja dom om du har shorts och T-shirt på dig... jag har aldrig brytt mig innan jag fick ett jobb där jag måste använda långärmat året om... det va kul nu i sommar då den enda långärmade tröjan som fanns att tillgå var en Natotröja, varm och go nu i vinter men i Juli...hu, va varmt...Men viktraset var inte fel...haha. | |
123 hopp - Ej medlem längre | 2009-01-07 10:03 | |
![]() | Första bokstaven i deras namn + ngt annat som dom har gemensamt ,be en tatuerare om råd! Annars kan du ju göra ngt helt privat för dej och som har anknytning till ngt du tycker om. | |
Maja G | 2009-01-07 10:54 | |
![]() | Jag har lilla My( det är jag) på benet och i hennes klänning så har jag barnens första bokstav ( Ett A och ett M) inskrivet.. Ska inte ha fler tatueringar så därför slog jag" två flugor på smällen":) Eller ska jag inte ha eventuella barnbarns namn?? Nåja, det får framtiden utvisa.. | |
Angus | 2009-01-07 11:07 | |
![]() | Jag gillar ambigram. Har beställt tid för att få min dotters namn på underarmen.. www.wowtattoos.com/w...er ator.php | |
hungerstrejk | 2009-01-07 16:29 | |
![]() | kan nån förklara vitsen med att ha kinesiska tecken som tatto? hur många sverigebor kan kinesiska liksom... | |
Miss_jk | 2009-01-07 16:52 | |
![]() | För att man tycker att det är snyggt skulle jag tippa på... | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-07 16:54 | |
![]() | Hungerstrejk:Man ska/gör inte tatueringar för att andra ska förstå | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-07 16:56 | |
![]() | har två st,en stor,som börjar precis ovanför svanskotan,ringlar sej upp mot höften & ut på sidan,den är 24 cm lång,det är en svart tribal stjälk med två korallröda blommor å små små limegröna blad runt blommorna Sedan har jag en stjärna på under armen Snart ska jag göra tre små tribalfjärilar som flyger i omlott,på höger skuldra,de ska ta igen färgerna från blommorna i sina vingar sist ska jag tatuera in min sons namn på högra ring fingret | |
Delight2002 | 2009-01-07 17:17 | |
![]() | hungerstrejk : Vad är då meningen med att åka utomlands, man förstår ju ändå inte vad de säger... Typ. Man tatuerar sig ju för sin egen skull, inte för andras. | |
Drakhuvud | 2009-01-07 17:18 | |
![]() | för inspiration kan jag rekommendera: www.tattoo.se www.bmezine.com tjo! | |