Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 501 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-13 22:48 | |
![]() | humor är nästan a och o i allt även i sängen | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-13 22:58 | |
![]() | är humor okej och bra då, även om man bara kör en "cut and paste"!? ;) | |
| mrperfect | 2009-01-13 22:58 | |
![]() | Jag tycker om pengar, har Du några? | |
| Zizzi | 2009-01-13 23:16 | |
![]() | Jag skulle nog utforma min annons så att jag skrämmer bort dem jag absolut inte vill träffa. | |
| ANDERStG | 2009-01-13 23:18 | |
![]() | Ja, beskriv ditt ex, inget ger en bättre bild av dig. Och på första daten bör du gärna berätta om spänningar och fejder inom släkten, det är viktigt. Komplettera med ett foto taget med mobilen i badrumsspegeln. | |
| ANDERStG | 2009-01-13 23:19 | |
![]() | trash: Ger du dig på andrahandssorteringarna nu igen? | |
| homeopatrik - Ej medlem längre | 2009-01-13 23:24 | |
![]() | Kom till mig så vi kan aldrig vända om för då krymper lyckan. Bort kliver en legend om vi inte ser på allt ja då... faller alla. Kom hit! Det finns inget alls. Inte hoppet ens. När mörkret falskt... Blir vår gräns. Ber. Ber. Ber. Jag ska stå vid din sida. När jag hittar hem igen Jag ska bygga mitt drömslott. Där en fågel sjunger ömt...Ja? | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-01-13 23:25 | |
![]() | Bättre begagnad 36åring med världskrig inom familjen! | |
| ANDERStG | 2009-01-13 23:28 | |
![]() | "Jag slår inte" förekommer på riktigt. Eller är det bara i Finland? | |
| DennisPlz | 2009-01-13 23:30 | |
![]() | Det betvivlar jag. Det står väl "jag slår inte så hårt"? Alla finnar läxar upp sina kvinns, det vet ju *alla*. | |
| Zizzi | 2009-01-13 23:31 | |
![]() | Haha, anade att mitt inlägg kunde missförstås :-). Men vad jag menade var att nu när jag levt ett tag ;-), så har jag blivit mycket mera kräsen än vad jag var ...låt säga i 20-25 års åldern. Det innebär att jag idag har en ganska klar bild av vad jag skulle vilja träffa för slags man. Såklart kan man ju inte vara säker på att den man som uppfyller alla mina "krav" ändå passar mig, för det är ju mycket som påverkar hur man väljer partner. Men jag vet med säkerhet att jag är väldigt trött på män som ska se ALL sport som visas, så såna män väljer jag bort. Män som jagar djur för nöjes skull gillar jag inte inte heller.Inte heller de som gillar att fiska för det är alldeles för tråkigt för att jag ens skulle kunna tvinga mig att följa med. Inte ens i den första förälskelsefasen. Tänk om han är passionerd fiskare och all hans lediga tid går åt till att hitta fina fiskevatten. Vår första semester tillbringar vi vid en liten (men myggrik) sjö...huga, ryser bara vid tanken. Och nu har jag bara börjat ;-), så du kanske förstår Anders, varför jag inte planerat in att träffa en man på många år ännu. Det är sååååååååååå trivsamt att vara singel :-). | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-01-13 23:34 | |
![]() | Fanns det inte "varför en gurka är bättre än en man" som man hade som väggbonad för länge sedan ;) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-13 23:35 | |
![]() | ANDERStG: Jag vet vad jag kan få, sikta högre är väl idiotiskt? | |
| ANDERStG | 2009-01-13 23:38 | |
![]() | trashone: Tycker du hade bättre självförtroende tidigare. Nu har du förklarat i flera trådar att "They would have me at 'Hello'". | |
| Skugga | 2009-01-13 23:38 | |
![]() | Om jag är bra i sängen? Jag är fantastisk, jag kan sova precis hur mycket som helst! *asg* | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-13 23:39 | |
![]() | Okej, kanske inte vid hello... | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2009-01-13 23:44 | |
![]() | ewaleena ..de fick ja som födelsedagskort en gång *s* | |
| Zizzi | 2009-01-13 23:45 | |
![]() | eva-leena, kanske det var detta du tänkte på ;-): Varför gurkor är bättre än en man 1.Den genomsnittliga gurkan är åtminstone 15,7 cm lång. 2.Gurkor håller sig hårda en vecka. 3.En gurka talar aldrig om för dig att storleken inte har nån betydelse. 4.Gurkor blir aldrig alltför upphetsade. 5.Gurkor lider aldrig av prestationsångest. 6.Redan på varuhuset kan du känna på gurkan och genast få veta hur hård den är innan du tar med den hem. 7.Gurkor respekterar alltid dig på morgonen. 8.En gurka frågar aldrig: Är jag den första? 9.Gurkor struntar i om du är oskuld. 9.Gurkor säger inte till andra gurkor att du är oskuld. 10.Du kan ha så många gurkor som du bara klarar av. 11.Gurkor ställer aldrig till med scener bara för att det ligger andra gurkor i kylskåpet. 12.Gurkor har inget emot att gömma sig i kylen när din mamma kommer på besök. 13.Gurkor säger inte att de gillar dig bättre med långt hår. 14.En gurka överger dig inte för en annan kvinna, en annan man eller en annan gurka. 15.Gurkor spelar inte gitarr och försöker inte finna sig själva. | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2009-01-14 00:18 | |
![]() | haha just de... de kortet fick jag *s*...av en man | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-01-14 00:20 | |
![]() | och vem vill brevväxla med en gurka? det blir nog ganska urvattnat till slut... *S* | |