Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 716 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-30 13:34 | |
![]() | Haha vind..förvånas ofta över småtjejers underliga syn på förhållanden, verkar som om synen på män och kvinnors relationer håller på att ta ett steg tillbaka till 50-talet ibland.. | |
| Billan_85 | 2009-01-30 13:35 | |
![]() | Något som jag skulle kunna göra för någon jag håller kär: Fixa lite i hemmet, hålla utkik i fönstret efter henne för att sedan snabbt fixa ett varmt bad, handla något godare till middag som jag sedan tillagar eller om vi hjälps åt, kysser henne när hon inte är beredd på det o kliar hennes rygg innan vi somnar osv.. Små spontana saker. | |
| blankomblank | 2009-01-30 13:37 | |
![]() | Jag kände att min sambo var den rätte när han följde mig ut till bilen efter en dejt och skrapade rutorna i 21 minusgrader. (Han skrapar fortfarande alltid rutorna) | |
| Mekano - Ej medlem längre | 2009-01-30 13:38 | |
![]() | En som ringer två på natten och frågar om man ska gå ut och gå. Sånt är bra. Allt med röda rosor och vin går fetbort. | |
| Billan_85 | 2009-01-30 13:39 | |
![]() | blank: Ja, det behövs så lite. Det är det som betyder mest. | |
| vindsus86 | 2009-01-30 13:44 | |
![]() | på sätt och vis överraskar jag hellre än blir överraskad. om jag blir överraskad är jag så rädd att jag skall bli besviken och den andre skall se det. som en födelsedag då min dåvarande pojkvän köpt presenter till mig och tyckt att nu äntligen hade han förstått vad jag har för smak och vad jag gillar och så gillade jag typ inget av det han köpt och han hade inte fattat nånting. hatar sånt. som tur var trodde han att jag gillade det jättemycket, så det var väl bra. hurra för skådespeleri! | |
| Billan_85 | 2009-01-30 13:54 | |
![]() | När jag fyllde år senast fick jag en rosa påse som det stod "This will really suprise you!" på och i den låg en flaska vin, en godisklubba, en badmössa, två plast blommor, två cider, en diskborste, en tablettask (Som det stod, "Du är söt som godis! Jag vill äta upp dig!" på), badskum, en disktrasa med texten "It's your turn to clean up this mess" och lite annat. Allt som låg i påsen var rosa! Det är nog bästa presenten någonsin för det var så sjukt kul och riktigt överraskande :) | |
| Mekano - Ej medlem längre | 2009-01-30 14:09 | |
![]() | Min bästa present är 7 olika slags läppbalsam som jag fick av en kille som visste att jag använde det precis som luften man andas. Det var väldigt fint gjort av honom eftersom de är ganska dyra. Jag fick även en låda som han sprayat i silverfärg och där han klistrat våra namn i stjärnor på locket. Inuti hade han också mekat lite och sen fanns ett halsband med hans födelsedatum på ...ett sånt där halsband som man har i militären. Om man dör får familjen tillbaka halsbandet tror jag..eller nåt sånt. Ett fyrkantigt. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-30 14:20 | |
![]() | Jag vill känna att jag är huvudpersonen i min älsklings liv, inte bara ha en biroll. Är i stort sett oemottaglig för dyra saker, onödiga presenter och smicker. Äkta känslor, omsorg, hänsyn, glimten i ögat och tid räknas. | |
| Mekano - Ej medlem längre | 2009-01-30 14:31 | |
![]() | mommesfrites Min mamma får blommor nästan varje dag från en hon är ihop med som jobbar med blommor. Fint va? | |
| micro113 | 2009-01-30 14:32 | |
![]() | Uppvaktning och kärlek, det är som idag. Jag skall vara barnvakt åt mitt lilla barnbarn en stund, men jag har svårt att komma igång med städning -- och jag vill inte ha henne krypande på smutsiga golv.... .. så maken dök upp på sin långlunch och dammsög och skurade medan jag tog en dusch.. det är omtanke. | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-01-30 14:33 | |
![]() | Om damen bendar over and spreadar them blir man ju glad förstås. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-01-30 14:35 | |
![]() | Det är därför som det är kvinnans uppgift att dammsuga. Förena nytta med nöje.. =P | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2009-01-30 14:37 | |
![]() | Att kunna gå överallt tillsammans men ändå vara den som står i centrum för tjejen jag älskar.. känna och se att man är älskad av henne trots att jag kanske är den som mest ser ut som en grå liten mus. Höra ofta hur mkt jag betyder.. små överraskningar, behöver inte kosta nåt. Älskar hela mig trots mina brister kroppsligt och personlighet.. Inte påpeka jämt och ständigt min personlighet..mitt yttre utan jag får vara som jag är men tjejen ändå älskar mig mest... | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-01-30 14:37 | |
![]() | bizzzy 2009-01-30 14:35 "Det är därför som det är kvinnans uppgift att dammsuga. Förena nytta med nöje.. =P" Ha ha <3 | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-30 15:35 | |
![]() | Det är de små tingen i vardagen som är den bästa uppvaktningen. Som att min kanin brygger kaffe och fixar frukost åt mej eftersom jag har så svårt att vakna annars. Eller att han masserar mina fötter. Killar mej på ryggen eller springer till affären åt mej:-) Ska tilläggas att jag givetvis gör andra saker för honom som han uppskattar:-) | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-30 15:51 | |
![]() | kanin: nä du får nog göra lite mer än säga "jag älskar dig" nu säger ju kissen att du brygger kaffe och masserar fötter oxå, så du är ju uppvaktande. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-30 15:54 | |
![]() | "Uppvaktande" vet jag inte, men jag visar min kärlek på andra sätt än att bara kasta presenter omkring mig och tro att det ska visa hur mycket jag älskar henne.. | |
| DennisPlz | 2009-01-30 16:01 | |
![]() | Bli kidnappad och transporterad Guantanamo-style i 16-20 timmar under total tystnad i bil/flyg, för att sen bli utknuffad från lastbilsflaket ner på en varm strand nånstans i Långtbortistan där rätt person har fixat med god dryck, ännu godare mat och allt är bara... perfekt i minst några veckor. Dvs inget märkvärdigt. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-30 16:02 | |
![]() | haha det är ju vad som händer när man står i skuld till maffian dennis | |