Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:26 | |
![]() | Bobo: Bli polare med en värd så skall du se att du får som du vill. | |
| Ser bra ut | 2009-03-02 20:27 | |
![]() | ska det ens behövas värdar som ska rensa upp här? kan inte ni fånar hålla er i fåntrådarna helt enkelt. i er lilla söta familj. där ni kan kjamas o ha er | |
| kermis | 2009-03-02 20:27 | |
![]() | mekonium: de flesta enklare frågor passar inte under "seriöst". Däremot står det ju till och med i reglerna att chat och trams inte hör hemma i forumet öht. Dock verkar ju ni roliga människor tramsat så mycket att reglerna inte gäller längre. ' fast va säjjer ja. regler e ju te för å bryyyyyyyyyyytas å alla som inte fattar d är ju tråkiga!!!! | |
| ALFAHINGSTEN - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:27 | |
![]() | sluta trashhoe.. det är faktiskt inte roligt. låt nu denna tråd vara seriös. (o)(o) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:28 | |
![]() | Men du Ser bra ut. Du bryr dig verkligen? | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:28 | |
![]() | "inser inte du hannaroman att du driver med dig själv o att de flesta förmodligen enbart känner medlidande med dig?" Nej :) | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:29 | |
![]() | "ALFAHINGSTEN 2009-03-02 20:25 förstör nu inte denna tråden också hanna. Detta är en viktig tråd för oss, vi som vill vara seriösa på den här sajten." *skrattar* Jag ska hålla mig borta nu :D | |
| mimmipigg1 | 2009-03-02 20:30 | |
![]() | Håller med TS. Hittar ibland en tråd som är intressant men finner den oftast för söndertramsad för att vara värd att lägga energi på! Synd. Det är ju kul att kunna diskutera allt mellan himmel och jord med människor som har nåt vettigt att säga, desto tråkigare med dem som låtsasengagerar sig bara för att få vara med! | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:30 | |
![]() | (y) = en kvinnas könsorgan :) | |
| Ser bra ut | 2009-03-02 20:30 | |
![]() | jag bryr mig såpass att när jag, som jag skrev, försöker hålla koll i intressanta trådar så är ni där å trashar. finner liksom ingen vits med det bara. kliver ni runt på ica o stoppar ner tvättmedel och avocados i andras vagnar också för att det ska bli mindre stelt o trist? det är ungefär lika moget. | |
| Maad Max | 2009-03-02 20:31 | |
![]() | Ett sätt man skulle kunna förhindra att ens tråd tar en oönskad riktning vad det gäller trams etc. Om man hade fått administrera sin egen tråd, alltså möjlighet att ta bort inlägg som inte hör dit. | |
| mrperfect | 2009-03-02 20:31 | |
![]() | kermis jag tyckte at jag var tvungen at tsvara för att ge min syn på saken, Jag ger mig inte in och skämtar i trådar som handlar om krig, död och deprimering i alla fall. Där går min gräns! Där skriver jag över huvud taget inte för jag är inte engagerad i sådant. | |
| mrperfect | 2009-03-02 20:31 | |
![]() | MAAD MAx det var ett bra förslag tycker jag! | |
| kermis | 2009-03-02 20:32 | |
![]() | En blockeringsfunktion så man slapp se inlägg från de personer man väljer vore trevligt, så man slapp irritera sig på "den andra gruppen". För uppenbarligen stör sig tramsmaffian lika mycket på seriösare snack som vice versa... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:33 | |
![]() | Frågan har varit uppe förr. Nu så är det släppt väldigt mkt på reglerna, det är bara att dra till ett annat forum isf om det svider. Personligen blir jag rätt less på er/de som tror att ni bidrager med ngt. När ni inser att det är något ni inte gör så kommer ni ha det så mkt roligare. | |
| bobo flux | 2009-03-02 20:33 | |
![]() | trashone: Varför ska jag bli kompis med värd? Startar man en tråd ska den inte fyllas med en massa chattande. Det står ju till och med i reglerna. Ser bra ut: Jag sätter mitt hopp till värdarna, det hjälper ju inte när vanliga användare/trådskapare till och med uttryckligen ber om att slippa tramset. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:33 | |
![]() | Maad: Risken finns att allt som man inte håller med om ryker ju. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:33 | |
![]() | Ser bra ut: Jag ber om ursäkt. Men det var bara väldigt svårt att ta dig seriöst pga ditt nick. Jag kan annars vara en riktigt go tjej, var så säker :) | |
| canvas | 2009-03-02 20:34 | |
![]() | seriöst är värdelöst, jag fattat inte att man kan bry sig så mycket om vad andra skriver | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:34 | |
![]() | Bobo: Du måste missat att skrik mkt så får du värdarna att göra som du vill. Ta tråden som stängdes och som genom tjat fick återupptas t.ex. | |