Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 18 |
Mobilspel
| Pågående | 19 330 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ANDERStG | 2009-03-28 10:58 | |
![]() | Personligen fryser jag hellre ihjäl än får en elchock i rumpan. :) Svältdöd är jag inte säker på. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-28 10:59 | |
![]() | Fett och sockermolekyler | |
| -Nephelia- | 2009-03-28 11:21 | |
![]() | En sak som gör mig arg är ungefär det som Iamx tar upp, människor som bara bryr sig och sig själv och sitt, och inte låter dem som vill engagera sig i olika saker, göra det ifred, utan att de klagar och kommer med hånande ord. Folk som sitter på sina arslen och inte gör ett skit för att förändra något, men sedan sitter och hånar dem som försöker göra skillnad. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-28 11:31 | |
![]() | Det som stör mig är de som klagar på klagarna och inte kan acceptera att alla väljer själva. Det finns ingen lag som säger att man måste agera för att få säga sin mening. | |
| -Nephelia- | 2009-03-28 11:38 | |
![]() | det är ju just det klagarna inte kan acceptera... | |
| Waffel - Ej medlem längre | 2009-03-28 11:41 | |
![]() | Rättvisa gör mig arg. Världen kan aldrig och kommer aldrig att vara rättvis. | |
| Skugga | 2009-03-28 11:58 | |
![]() | Jag blir makalöst arg när vissa personer sätter jobbet före sin dotter o sover när det är tänkt att de skall hämta henne!!! | |
| Modest Y - Ej medlem längre | 2009-03-28 12:14 | |
![]() | Skitförbannad att det här är i huset där jag bor: www.aftonbladet.se/n...47 60791.ab | |
| Iamx | 2009-03-28 12:48 | |
![]() | Lättare sagt än gjort dwet där med att byta jobb. Och jag tror också att jag är en finne i röven på dem ... det är väl min enda tröst. | |
| Ceckes | 2009-03-28 13:27 | |
![]() | Jag blir förbannad på syokonsulenter o andra vägledare som leder en helt åt helvete. Tex om man vill gå en linje man vet man kan bli nåt bra inom men de säger till en att inte gå den för att det finns inga jobb inom den branchen. Men tänk då om det är det ända jag är jäkligt bra på o jag kanske skulle kunna få jobb inom den branchen i allafall? Såna människor borde ta mera ansvar för vad de säger o gör till folk som söker vägledning för det handlar om hela den personens framförvarande liv.. Se nu är jag här många år senare o har fortfarande inget vettigt jobb bara för att jag blev avrådd att gå den linjen jag ville. För jag lyssnade på dom vuxna för jag trodde självklart de hade rätt. Istället för att vägleda så vilseleder de en helt åt fanders o man hittar aldrig rätt igen! | |
| Mange0 | 2009-03-28 13:30 | |
![]() | Barnaga skulle fan behövas ibland... växer upp så många dryga jävla snorungar nu förtiden,som tror dom är något å har NOLL respekt för vuxna.. Lär dom vid tidig ålder! | |
| Jomppa | 2009-03-28 13:35 | |
![]() | Blir vansinnig på ungdomar/barn som inte respekterar andra männsikor och andras saker. Men det som retar mig mest är alla tafatta idioter som kör bil utan att använda blinkers... !! hur svårt kan det vara ?? regnar det så lyckas dom ju få på torkarna.. då kan de inte vara så svårt o blinka när man svänger.. likadan spak men på andra sidan ratten...*jisses*.. ska börja köra på alla arroganta idioter som "glömmer" blinka med flit. | |
| Tedacious | 2009-03-28 13:46 | |
![]() | Nya Moderaterna - "Arbetarpartiet" inkl. resten av högerblocket Värst av allt är dock BlondinBella, känner inget annat än rent hat för henne. | |
| run-marie | 2009-03-28 13:53 | |
![]() | Håller med dig Jomppa om båda sakerna som retar dig. Angående ungarna så är det väl egentligen föräldrarnas fel som inte lärt dom i tidig ålder som Mange0 säger. Det är ju bekvämt och bra att skita i att uppfostra barnen, men det är ingen som gynnas av det i längden. De bilförare som INTE använder blinkers skulle helt klart få böter, men hur ofta händer det? Taxichaufförer är en stor del av dessa, men man kanske blir förslappad av att köra varje dag. Det skulle fungera alldeles utmärkt nu i trafiken med alla rondeller överallt om bara dessa slöfockar använde blinkers så man visste att dom inte ska fortsätta i rondellen utan svänga av. | |
| Tedacious | 2009-03-28 14:19 | |
![]() | Mänskligheten | |
| F I S T O - Ej medlem längre | 2009-03-28 14:40 | |
![]() | Kalles randiga. Dom blandar in billig smältost i romsmörjan och tar mer betalt för den. | |
| run-marie | 2009-03-28 14:48 | |
![]() | F I S T O, har du smakat Kalles banankaviar, den är enligt min smak skitäcklig. | |
| ite khan | 2009-03-28 14:53 | |
![]() | religion | |
| bove | 2009-03-28 15:00 | |
![]() | Socialdemokraternas och LO:s svek mot precis de människor de utger sig för att företräda. | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-03-29 12:57 | |
![]() | Nån frågade om saker som gör mig arg, det ska mycket itll för att jag ska bli arg, men, när jag blir det så är det onådigt :( .. en brist hos mig, däremot så finns det ju olika former av irritation innan ilska.. saker och ting som kan göra mig irriterad/arg är: - Atombomber - Använning av Uran i pansarskott - Användning av odiskriminerande vapen som Vit fosfor - Övervakning - Kapitalism - Obehandlad egoism - Tunnelsyn - Västerlänsk psykiatri - Medecinsk lobotomi - Vinklad historieskrivning - Racism / Socialdarwinism - Generaliseringar - Nationalstats ideologi och praktik - Bristande medvetenhet - Bristande öppenhet - Krig - Industrialism - Svält - Folkmord - Klassamhälle - Genmodifierad gröda - Hormontillskott till boskap - Ohälsosamma produktionskrav - Stress - Okommunicerad otrohet - Girighet - Bristande solidaritet - Irritation och Ilska :) ... and what not. | |