Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 20 008 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lilla Busan | 2009-06-23 18:19 | |
![]() | Vakul//// Om du har vägarna förbi Stockholm/uppsala strax innan .. kanske du utgår från Arlanda då du skall iväg vad vet jag .. men jag brukar ta emot jyckar imellanåt o hos mig får dem vara som en familjehund, dvs inte en massa instängt osv... Kram | |
| VaKul | 2009-06-23 18:27 | |
![]() | Lilla_Busan....tack! Nästan värt att beställa resan från Stovkholm istället..*ler*..Är för övrigt inte riktigt säker varifrån jag åker, sååå..jag ber att få återkomma! *kram tbx* | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-23 18:27 | |
![]() | Japp, alla hundar tycker självfallet att vara familjehund är det allra bästa. Läste det i hundar känner tidningen. | |
| Billy Rubin | 2009-06-23 18:33 | |
![]() | Bättre och billigare är at ragga upp någon pensionär. Jag har själv 2-3 pensionärer som står på lönelistan då jag måste åka bort och inte kan ta med hunden. Jag brukar betala 70 kr per dygn och skickar då med mat. Rena win-win.konceptet. Både pensionären. hunden och hundägaren brukar vara nöjda. | |
| VaKul | 2009-06-23 18:37 | |
![]() | Hmm...bra tankegång där, Billy....Fast min Rocky är ganska stark och är inte alltid "snäll" när nån annan går ut m honom! Kan se framför mig..Rocky i fullgalopp, ett streck, sen kommer en flygande pensionär bakom...*S* Men..tanken var god !!SKa tänka på det ockå.. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-23 18:39 | |
![]() | Måste väl inte vara en pensionär?men ja skulle inte kunna lämna min hund till ngn okänd=/ pensionär elr ej | |
| VaKul | 2009-06-23 18:44 | |
![]() | Nej, så klart måste man umgås lite och ta reda på lite fakta om personen i fråga! Även om det är en pensionär eller en kompis som ska passa.. | |
| Billy Rubin | 2009-06-23 18:54 | |
![]() | Pensionärer brukar vara lediga på vardagar. De brukar också vara mer pålitliga och ansvarsfulla och gnäller mindre än ungdomarna. Dessutom behöver man inte betala så mycket till dem. Bara fördel för pensionär alltså! | |
| RaketRosa - Ej medlem längre | 2009-06-23 19:13 | |
![]() | Nu snackar vi ändå djur. Hundar skall få vara hundar, de behöver inte ha en personlig klemare på pensionatet. Sen så uppskattar de flesta ställen INTE att man dyker upp oannonserat, hur roligt det än vore att åka och kika lite. ----- Hört talas om att höra av sig innan? Klema med hundarna är det inte tänkt. Djur är djur men de ska ändå ha sin motion och det är inte lika troligt att de får lika mycket tid till det om det är för många. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-23 19:28 | |
![]() | Joho klema är det visst tänkt, såna är ni ni hundfolk. | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-06-23 19:31 | |
![]() | har inte du hund, trash? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-23 19:32 | |
![]() | Jo. | |
| sjöbris - Ej medlem längre | 2009-06-23 19:39 | |
![]() | Hundar är ju också olika individer, så det är säkert olika hur mycket de "tål". Vi prövade hundpensionat några gånger för våran förra hund, men det fungerade inte alls. Han höll verkligen på att längta ihjäl sig och hade gråtit där såpass så han var totalhes i flera dagar efter hemkomsten. :( Det var bara för vidrigt, så det blev vänner och grannar som sedan ställde upp i fortsättningen. Varför inte ta reda på i god tid innan hur din hund reagerar? Så du lättare vet hur du ska göra... Boka ett dygn för honom där så fort som möjligt och trivs han, så vet du ju då att du kan åka på din semester utan att behöva oroas för honom.... | |
| VaKul | 2009-06-23 20:02 | |
![]() | Vem har sagt nåt om att klema bort sin hund??? Töntig kommentar.. | |