Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 718 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bobo flux | 2009-08-21 17:49 | |
![]() | Jag tror att sthlmsklubbarna skulle tappa gnistan om nån av de tre gringosarna gnägget, ox tales och banjon (med reservation för stavningen) skulle upphöra att existera :) | |
| Wordlezz - Ej medlem längre | 2009-08-21 18:03 | |
![]() | Helt klart är det så. :-) | |
| Maybach | 2009-08-21 18:39 | |
![]() | Patriotism är allt, och det är mycket lättare att vara patriot med en eller några tydliga ärkefiender. Hammarbys är naturligtvis AIK och Djurgården. Det har varit svalare senaste tiden men dagen innan och på matchdag för ett derby är känslan obeskrivlig. Jag som gått i gymnasiet senaste tre åren har nåra gånger om året fått se skolkorridorerna fyllde av halsdukar med olika klubbtillhörighet. Man blir alldeles upprymd av denna rivalitet och stolthet man får när man bär nåt gröntvitt och möter en annan 08-anhängare och utbyter ett flin eller liten retsam kommentar. Det är underbart. Det bästa som finns. Sånt här är också skitkul, det gör uppladdningen lite extra taggande! hammarbyultras.blogg...el and.html Jag tycker verkligen synd om trelleborgare och sundsvallare som går miste om denna bubblande känsla. Rivaliteten överstiger aldrig kärleken till min egen klubb, men den är en VÄLDIGT stor och viktig del i mitt supporterskap. | |
| E_Cantona | 2009-08-21 18:57 | |
![]() | Som delvis engelsk och Unitedsupporter så finns det vissa lag man starkt ogillar, Leeds, Man Shitty och framförallt Liverfool... Kolla 2,25 in i detta klipp så får man en uppfattning och sen fortsätter det vid 5,30...Obetalbart;) www.youtube.com/watc...NV 7bZwNBwM | |
| E_Cantona | 2009-08-21 19:03 | |
![]() | Kan tillägga att jag uppmanat döttrarna att checka med potentiella pojkvänner. Nämner nån Liverfool så är det ingen idé att påbörja nåt;) | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-08-21 19:05 | |
![]() | solbrillan - tvivla inte. maybach - bra formulerat. håller med. hoppas din klubbtillhörighet inte skiftar beroende på sport bara. | |
| Miss_jk | 2009-08-21 19:57 | |
![]() | Haha, det gör den! =) | |
| Wordlezz - Ej medlem längre | 2009-08-21 20:00 | |
![]() | Maybach <3 ;-) | |
| Wordlezz - Ej medlem längre | 2009-08-21 20:12 | |
![]() | Jag kan bara konstatera att Lusdramis och Järnkaminskan inte alls ogillar varandra. <--- Hade rätt :-) | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-08-21 20:21 | |
![]() | Ja inte är det konstigt att världen ser ut som den gör om hat är rätt ordet att beskriva vad man känner för ett annat fotbollslag. Fotboll liksom... | |
| Maradona1986 | 2009-08-21 20:33 | |
![]() | Som KFF:are brukade man applådera när någon gjorde mål på Öster, men nuförtiden rapporteras det ju inte några resultat från gärdsgårdsserierna. | |
| skogsturken | 2009-08-21 20:50 | |
![]() | Vidga dina vyer lite herr Maradona 1986....All svensk fotboll är vad du kallar gärdsgård. Ännu en broder Elm förlorad till proffslivet och Du kan gå ut på ölandsbron och vinka till fiskmåsarna. | |
| Maradona1986 | 2009-08-21 21:10 | |
![]() | Skogsturken: du har nog lite rätt, men så länge KFF med Ras, David, Ryström, Wastå och Tobinho är svenska mästare så tänker jag hålla huvudet högt. Sedan får man givetvis erkänna att vi är väldigt beroende av Ras, landets mest lovande fotbollsspelare sedan Ibra | |
| skogsturken | 2009-08-21 21:17 | |
![]() | Håll huvudet högt Maradona! Det försöker jag också göra trots allt som händer på Värendsvallen. | |
| mackz_ | 2009-08-22 10:44 | |
![]() | att jag avskyr dem är väl synd o säga, men jag älskar när MFF förlorar =) | |