Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 564 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sejmårr | 2009-09-25 00:50 | |
![]() | Jag tycker att hon har ett stort underhållningsvärde! Vare sig hon är alvarlig eller ej med sina uttalanden och göranden så är det riktigt kul att se programmet tycker jag. Och det är väl det som är hela idén med tv-programmet. Hon har lyckats. | |
| magga | 2009-09-25 01:19 | |
![]() | Anna Anka kan vara underhållande det kan jag hålla med om, det är ju därför jag fortsätter titta på programmet, men sättet hon framställs på (alltså alla dessa nedlåtande kommentarer och elakheter) är läskigt. Som Anka har sagt nu så följer hon manus, vilket har ändrat min syn på hela programmet. Jag upprörs inte längre över allt dumt hon kläcker ur sig men förstår samtidigt inte varför man skulle vilja framstå som en elak person inför flera miljoner tv-tittare. yvoeva, varför skriver du inte det du vill säga mig här istället för att smyga med dina kommentarer i PM? | |
| micro113 | 2009-09-25 01:20 | |
![]() | Hon förtjänar säkert allt hon får -- skitsnacket också :) | |
| magga | 2009-09-25 01:23 | |
![]() | Om hon nu följer ett manus som på ett, tycker jag, negativt sätt uppmanar henne att vara någon hon inte är i verkligheten så måste hon ju ha kunnat förutspå lite negativ kritik också | |
| micro113 | 2009-09-25 01:32 | |
![]() | magga Ja så tänker jag också - om hon nu har ett manus så måste hon ändå kunna räkna ut hur folk kommer reagera, och därmed har hon valt att framställa sig på ett ofördelaktigt sätt -- och säkert räknat med ganska mycket skit också. Hon är ju svensk och vet att det hon säger är kontroversiellt i sverige | |
| caughtbock | 2009-09-25 01:42 | |
![]() | Jag förstår inte heller varför man vill framstå på det sättet, manus eller inte. | |
| magga | 2009-09-25 02:06 | |
![]() | men lilla busan, jag kallade anna anka för idiot för hennes dåliga beteende som jag inte visste var fejkat. sen bad jag om ursäkt för mina kommentarer om hennes beteende när hon kom ut med sanningen i en intervju. det jag blev upprörd över från början var ju hennes BETEENDE inte hennes pengar eller hennes lyxliv. suck | |
| micro113 | 2009-09-25 02:08 | |
![]() | magga Jag tror i och för sig att du vet vad det är men; Lättfotad betyder att man är lätt att få i säng -- ligger med många | |
| ___Tania___ | 2009-09-25 02:08 | |
![]() | Jag missar alltid programmet, men jag kan säga att jag skrattat när jag har sett henne prata. | |
| magga | 2009-09-25 02:08 | |
![]() | jaha nej jag var faktiskt inte säker. inte svensk men tack | |
| Lilla Busan | 2009-09-25 02:10 | |
![]() | Magga // jo jag förstod det o menade inget illa till dig alls.. Syftade på stupido no one här... U know who--.... O det var det här jag tyckte var klockrent raring citat : Lättfotad? Hoppas du menar mig, det var den looken jag var ute efter. Vad är din ursäkt? ÅÅåå ja jag har ångest like no one else bejbä.. Ångest över att du faktiskt har barn.. Ångest över hur deras uppväxt ser ut o hur fasiken det är att leva med en person som har så uppenbarliga problem med inre demoner.. Megafeta stora kramen på dig gumman, du verkar behöva det.. Sådärja.. Nu sätter vi oss alla o sjunger kumbajah my lord kumbajah .. ;-) | |
| Lilla Busan | 2009-09-25 02:11 | |
![]() | Micro/// lättfotad trodde jag var då man hade svårt med balansen o lätt ramlade omkull ;-) | |
| magga | 2009-09-25 02:11 | |
![]() | lilla busan, jo jag vet. jag berättade bara storyn för dig ifall du inte visste.. | |
| micro113 | 2009-09-25 02:14 | |
![]() | Lilla busan Ja det kanske man skylla på :)))) Nej, lättfotad är ett gammalt uttryck för lösaktig | |
| micro113 | 2009-09-25 02:17 | |
![]() | Mmmm jag har haft problem med sömnen hela livet -- så nu undrar jag hur gammal jag är, eftersom det börjar efter 70 ??? | |
| caughtbock | 2009-09-25 02:17 | |
![]() | Angående citatet... Är lite stolt faktiskt, ibland får man till det busan :D | |
| Lilla Busan | 2009-09-25 02:19 | |
![]() | Micro raringen.. Jag vet det .. men jag var lite rolig o ironisk.. Kl är mycket vet du o jag har kass humor always... Är uppe o spelar bort ngr timmar så jag kan sova ut .... Måste sova till fyra imorgon så jag är pigg snygg o kry på klubben ... | |
| caughtbock | 2009-09-25 02:22 | |
![]() | Ja nu hoppas jag bara att inte våra konton ryker också. Det var ju hon som började! :P Förhoppningsvis krävs det mer än lite kaxigt försvar för att bli kickad. On topic: Hon (kommer inte ihåg namn, men hon som inte är Agnes eller Anna) som pratar sådär långsamt verkar ju helt oskön! | |
| caughtbock | 2009-09-25 02:27 | |
![]() | Äh, nu orkar jag inte mer. Sov gott tjejer. | |
| Lilla Busan | 2009-09-25 02:36 | |
![]() | sussa sött-- :-) | |