Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 378 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2009-10-04 12:06 | |
![]() | cokki: Exakt! Kunde inte sagt det bättre själv! | |
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2009-10-04 12:10 | |
![]() | salty: Men v a r f ö r ska man behöva stressa egentligen? Blir saker bättre gjorda när man stressar? Nej, inte enligt min mening, snarare tvärtom! | |
| Miss_jk | 2009-10-04 12:13 | |
![]() | Yinyanggurl: För att dygnet bara har 24 timmar och ibland räcker inte dom till, då kan det vara bra om man kan jobba jättefort med flera saker samtidigt UTAN att bryta ihop eller bli helt hispig. Jag förstår absolut att folk inte vill söka sådana jobb, troligtvis inte för att man ska vara stresstålig utan helt enkelt för att det är en bra ursäkt att inte söka jobbet... | |
| Stubin | 2009-10-04 12:18 | |
![]() | Yinyanggurl: Det finns faktiskt jobb där det är stressigt emellanåt och då kanske det inte är ett jobb för dig! Prova jobba på restaurang, äldrevården, kassörska, tandvården, och övriga arbeten som är seviceyrken. Jag har jobbat med allt för många som inte har förmågan att öka tempot när det behövs och det är inte kul då man oftast får stressa dubbelt så mycket själv då den man jobbar med inte har den förmågan. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-10-04 12:29 | |
![]() | De flesta flygvärdinnor är ovanligt stresståliga, flexibla och har många bollar i luften (bokstavligt). Det + starka ben är ett måste, för att klara av det jobbet t ex. Sen vet vi väl alla hur irriterat det blir med en receptionist/kassör/servi tör som är långsam och inte vet vad h*n sysslar med. Känner man att man inte orkar med såna jobb måste man ju söka något lugnare. | |
| jaap_conrad - Ej medlem längre | 2009-10-04 12:57 | |
![]() | "De flesta flygvärdinnor är ovanligt stresståliga, flexibla och har många bollar i luften (bokstavligt)." Det heter väl stewards? Om de har ett par bollar i luften menar jag? | |
| nettan23 | 2009-10-04 12:59 | |
![]() | Jag är stresstålig, tycker absolut man kan skriva så! Och jag gillar även att ha många bollar i luften. Självklart krävs det även lugna perioder. Men mitt jobb kräver dessa två egenskaper. Klarar man inte det, då passar man helt enkelt inte för det. | |