Spelrum
Giraffen31
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
19
Inloggade50
Mobilspel
Pågående19 398

Forumkategorier

Användare Inlägg  
ramsay - Ej medlem längre2009-10-27 14:06
Antal inlägg: 9204

ja man tappar orden. det "roliga" är att när jag pratat med honom kort på tel och msn efter detta (ville ha ngn kvarglömd grej) har han ingen förstålse för min reaktion - och att jag inte vill höra på hur fruktansvärt ögonblicket när hon kom på honom var igen (han verkar tydligen tro att min förståelse för honom skulle öka om jag bara förstog hur heeeemskt det var för honom) - är du arg? varför är du så arg? säger han om och om igen bara.

vilka bottennapp det finns ändå. kan inte annat än att skratta åt den sorgliga ursäkten för en man! och mig själv som faktiskt träffade fanskapet om än så kort, hahaha:)

Smussel2009-10-27 14:29
Antal inlägg: 153

Det är egendomligt nog lättare än vad man kan tro, att säga upp bekantskapen med sk. vänner. Säg bara - tack för den här tiden vi har haft tillsammans, (även om man hycklar fram det), men du passar tyvärr inte in i mitt nuvarande liv! Tack å hej. Jag har trenne erfarenheter av sk. vänner som jag tack och lov inte längre saknar.

"A friend in need, is a friend indeed".

remvanrijn2009-10-27 14:43
Antal inlägg: 16500

Anders Sundström,
en trevlig sosse prick som för ett antal år sen inte platsade i regeringen längre. För att han ändå skulle ha nåt guldkantat avslut på sin karriär fick han bli Vd på Folksam.
Nu halverar han utbetalningarna till grupplivförsäkringarna för alla dessa trogna grå sosse röstare som lagt sina små medel i denna försäkring.
Vilken skurk.. detta hade jag aldrig väntad mig av ett så trevligt sosseansikte med så gulligt norrlandsaccent. Nu vet jag bättre !
Jag tycker alla skall lämna Folksam, då borde det väl inte finnas pengar till A S fallskärm, pension mm ?

nettan232009-10-27 14:49
Antal inlägg: 4086

Hmm...har råkat ut för många skitstövlar både vänner och killar, vilket tyvärr har gjort mig mer och mer till ensamvarg. Det är svårt att lita på andra så håll hårt i dom vännerna som förtjänar det :)

Alabaster2009-10-27 14:50
Antal inlägg: 155

Ramsay,
Är du frisk/are) nu? Alltså, mindre trasig?
Ja, vissa mänskor är nog egentligen såna så man lika gärna kan skratta bort dem!

mommesfrites - Ej medlem längre2009-10-27 14:57
Antal inlägg: 7605

Jag kan bli hemskt besviken på hyvens prickar som i det långa loppet inte alls är hyvens prickar. I verkligheten förstås men också på internet. En del människor är mer stabila och trevliga, andra visar sig inte alls vara det. Tråkigt.
Kanske reagerar jag mycket, för att jag tidigare har levt bland människor, där ruttna sidor inte gradvis kryper fram.

Alabaster2009-10-27 15:19
Antal inlägg: 155

mommes, menar du att de ruttna sidorna visar sig direkt? Eller att de inte har några?

HumbleBug2009-10-27 15:40
Antal inlägg: 1836

Flertalet av de bästa vännerna har visat sig vara själviska idioter eller psykopater. Litar inte på folk för fem öre ska jag säga...

mommesfrites - Ej medlem längre2009-10-27 15:49

Alabaster, en del "ruttna sidor" ser man på en gång :) De flesta jag har känt överraskar inte med extrema åsikter eller chockerande beteenden. De jag är grymt besviken på är de som verkar kloka, snälla, pålitliga mm på ytan men som i det långa loppet får en att förlora allt förtroende och respekt.

ramsay - Ej medlem längre2009-10-27 15:50

alabaster- ja, jag är ok nu. har ont, äter morfin, har stödkrage och kryckor men kommer att bli helt återställd så småningom. haft en väldigt tur faktiskt! tackar som frågar:)

mommesfrites - Ej medlem längre2009-10-27 16:06

Ramsay, krya på dig och hoppas att du aldrig mer behöver råka ut för såna skithögar och trafikolyckor med, förstås.

ramsay - Ej medlem längre2009-10-27 19:57

tack, ja fy för både skithögar och olyckor. hade tur som slapp undan lindrigt i båda fallen till slut. stackars tjejen bara men har hon något vett så ser hon väl var han går för förr eller senare.

Tvålis - Ej medlem längre2009-10-27 20:56
Antal inlägg: 4429

Jag satt på ett kundbesök med en kollega en gång, som stolt under kundbesöket förklarade att han hade stängt in en mamma med barn i hennes bil med sin egen för att hon hade ställt sig på hans tomt. Han vägrade flytta på bilen tills hon hade betalat honom felparkeringsavgift.

Han berättade detta väldigt stolt,som om det var något bra i att hota en mamma som hade sin dotter med sig. Fastän jag satt mitt emot honom ett halvår till och hade sett honom som en mentor så tappade han allt mitt förtroende inom alla områden.

Och nej, det blev ingen affär på det kundbesöket.

iso star2009-10-27 22:30
Antal inlägg: 2

usch vilket psyko tvålis med barnen och allt! och ramsays ... vilken tönt! *känner förakt* men värst för tjejen, stackarn!

-Nephelia-2009-10-27 22:41
Antal inlägg: 1217

"Konstigt, sorgligt och läskigt att man kan ”känna” folk så bra och så visar det sig att man inte har en aning om vem dom är! Har ni varit med om liknande?"

Har hänt mig alltför många gånger. Det är sorgligt.

ramsay - Ej medlem längre2009-10-28 18:58

jag hade en väldigt nära underbar vän i tio år som jag bröt med i somras. vi hade ett "bråk" eller vad man ska säga, det var mycket som låg bakom och efter funderade jag och grubblade jättemkt innan jag bestämde mig för att vi inte var bra för varandra och valde att bryta.

det var väldigt sorgligt men än sorgligare är att nu när hon förstår att jag inte bara tjafsade och var dramatisk med min brytning utan menade det börjat trasha mig, snacka massa skit, håna mig för vad jag anförtrott henne, prata med mina ex om mig och saker jag hållt undan för dem, det är så ledsamt och tar så mkt energi. är uppriktigt sårad och kränkt och riktigt riktigt ledsen. kommer inte att lita på en tjej igen, någonsin.

migränn2009-10-29 16:25
Antal inlägg: 88

Ramsay, tjejer är opålitliga, det borde du väl vetat innan ?! =)

fo sho2009-10-29 17:03
Antal inlägg: 72

Det där med att stänga in med bilen lät ju bara roligt, betalade hon?

ramsay - Ej medlem längre2009-10-29 18:06

självklart, men att min bästa vän esdan 10 år var det trodde jag inte. jag är en räv själv men absolut inte mot mina allra närmaste.

konstiggrej2009-10-29 18:56
Antal inlägg: 6

Fo sho,
Du har inte barn du, hör jag.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?