Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 34 |
Mobilspel
| Pågående | 19 126 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dinom8 - Ej medlem längre | 2009-10-30 22:32 | |
![]() | Det är ju om inte annat ett gyllene tillfälle för honom att lära känna sin mormor lite mer (eller vem det nu var). Jag tror nog att hon är jätteglad över att äntligen ha någon att umgås med. De flesta äldre är ensamma och deprimerade, så att tvätta någon annans kläder och känna sig behövd kan nog göra deras dag. | |
| fiffirajtan | 2009-10-30 22:33 | |
![]() | Miss Y: Jag har ingen aning, han säger bara att han ser det som mitt ansvar och att han vill ha en kvinna som vill tvätta ungefär. Han säger att han uppskattar när jag tvättar, men jag hade likaså uppskattat om han hade tvättat. Men det är just det att vi inte delar på något annat, han har sin bil och jag har min cykel. Givetvis får jag låna hans bil om jag behöver men det händer inte ofta. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-10-30 22:35 | |
![]() | Jag hatar att tvätta men jag gillar att göra en grej för familjen. Det kan ju vara så att vi delar upp oss. En dammsuger, en annan tvättar t.ex. I en familj kan man inte urskilja mitt och ditt, men dela ansvar kan en del vuxna människor. | |
| fiffirajtan | 2009-10-30 22:36 | |
![]() | dinom8: Men han säger det som att jag ska förlora på det "Men då säger jag att du inte vill tvätta mina kläder så till mormor så gör hon det". Hon är inte speciellt ensam, barn och barnbarn är där väldigt ofta eftersom dem bor nära. Inte för att hon skulle ha något emot att tvätta hans kläder, men han verkar vilja att jag ska sjunka i hennes ögon | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2009-10-30 22:36 | |
![]() | Jag slutade tvätta mitt dåvarandes kläder & sa att ville han ha rena kläder, får han snällt boka tvättid & tvätta själv. Risken är att han springer till sin mamma. Men det är ju inte ditt problem. Stå på dej!!! | |
| fiffirajtan | 2009-10-30 22:38 | |
![]() | Fetzer: Hmm då är det inte sex från hans sida iaf, kanske om jag sätter ner hans dator i tvättstugan... | |
| lsaw | 2009-10-30 22:40 | |
![]() | 850710: flickorna här på Beta har ännu inte lärt tillräckligta av den där Ankan från USA, tur att det blir fler program! :) Men utifrån inledande argument så får man väl likna sig vid en transa minst (också ensamboende MAN som sköter sin tvätt utan några reflektioner). | |
| fiffirajtan | 2009-10-30 22:40 | |
![]() | tvålis:Men det hade vart skönt att själv få damsuga och nån annan tvättar ibland. Jag har 30mil till min familj, inte så lätt för mig att springa till mamma med tvätten, och hade jag gjort det så hade hon ändå inte tvättat åt mig om jag inte hade någon speciell anledning. Dessutom hade jag aldrig gått till mamma med tvätten, man måste ha eget ansvar | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-10-30 22:41 | |
![]() | Hahha, íngen byter väl bort en go kille om allt annat utom tvätten fungerar. Problem är till för att lösas, och har ni inga större bekymmer er emellan än så, så garanterat kan ni lösa det... Sätt er nån kväll och spåna kring det i lugn och ro, så löser det sig... | |
| blue_moon | 2009-10-30 22:41 | |
![]() | Om och när ni får barn då? Då, om inte förr blir det massor av tvätt. Med den inställningen han har kan han ju inte ta ut någon pappamånad? Ligger det andra problem bakom, som hur man ska sortera tvätten och hur mycket man ska fylla maskinen? Är du perfektionist med krav som han inte kan leva upp till? | |
| apbur | 2009-10-30 22:42 | |
![]() | Ok, han uppskattar inte att ha sex med dig. Är han inte asexuell är ert förhållande dödsdömt. | |
| fiffirajtan | 2009-10-30 22:42 | |
![]() | scarpetta: Kanske så det blir, men han tar turen till mormor ist för de 4metrarna till tvättstugan | |
| Fetzer - Ej medlem längre | 2009-10-30 22:42 | |
![]() | Jag har inga problem med själva tvättandet, det värsta jag vet är att vika ihop och stoppa in i garderoben och stryka skjortor!!! Bläää Och lite mys i nytvättade lakan ser man ju fram emot ibland. | |
| fiffirajtan | 2009-10-30 22:43 | |
![]() | blue: Jag är absolut inte perfektionist, jag är vanlig tror jag haha | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-10-30 22:46 | |
![]() | fiffi.. jag har 22mil tilmin...inte för att det hade hjälpt :) | |
| fiffirajtan | 2009-10-30 22:46 | |
![]() | apbur: sexet är en helt annan historia. Han tycker han presterar för dåligt. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-10-30 22:46 | |
![]() | men bilen går bra? | |
| fiffirajtan | 2009-10-30 22:47 | |
![]() | Tvålis: bilen går trögt men framåt! | |
| -Torskmacka | 2009-10-30 22:47 | |
![]() | men fiffi... om sexet är bra borde du väl slippa tvätten ibland? | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-10-30 22:48 | |
![]() | Min mamma lärde mig att tvätta i maskin när jag var 15, hon ville liksom inte behöva ta hand om mina prylar i all evighet och det är inget jag kan misskreditera henne för. | |