Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 134 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-03 22:07 | |
![]() | Oj, använder ej puder :/ Men till eouge gillar jag lite större, rundare borstar som man inte behöver dra så många drag med utan bara puffa lite lätt med :) Tycker det blir så fult när man använder sig av för mkt rouge och puder, och småa impackta borstar ger det intrycket... | |
| caughtbock | 2009-11-03 22:11 | |
![]() | Den kanske är bra till vardags då? Ska dra in till stan och testa lite imorgon tror jag! Ja stora borstar ska det ju vara, de små som kommer med rougedosan är ju ett skämt. :P | |
| mina111 | 2009-11-03 23:03 | |
![]() | I dessa tider så snålar man automatiskt på lyx och annat onyttigt. Det är ju så att man hela tiden måste tänka på hur mycket saker kostar. Nåt som jag inte sparar på är maten. Vägrar att köpa allt detta med massa konstiga smaktillsatser i. Lagar mat på färska och ekologiska varor. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-03 23:06 | |
![]() | Äter också mest vara naturliga råvarar . Det är nästan billigare, så länge man gör storkok! | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-11-03 23:15 | |
![]() | Ja på mat snålar jag inte :-). Jag har nog inte tyckt att jag snålar förrän min man sa det. Men det känns fel att jag ska lägga så mycket pengar på mig när vi är en hel familj (och hund). Sen värmen... Vi bor i ett jättestort hus med direktverkande el. Det är nog mer överlevnadsinstinkt. Elchock får en ny innebörd med 40000 kwh i räkningar. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-11-03 23:20 | |
![]() | Är säkert 10 gånger snålare än jag var för 10 år sedan. Ändrad ekonomi och ändrad livsstil. Jag köper ofta kläder på secondhand och tycker att en loppis som tar 50 spänn plagget försöker råna mig då jag är van att betala max 20 kr plagg. Kommer jag till Sthlm gapar jag bara åt deras secondhandpriser :O Köper jag något tänker jag alltid automatiskt på hur mycket jag skulle få för det på Tradera om det visar sig att jag inte vill ha det ;) Köper dyrt smink ibland och speciella kläder och skor, dock ytterst sällan. Vägrar köpa av företag som testar på djur och använder giftiga ingredienser. Borde ni också göra. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-03 23:23 | |
![]() | Isadoras produkter är bättre än många andras. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-03 23:27 | |
![]() | Det behöver inte kosta om man vill se bra ut. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-11-03 23:30 | |
![]() | Nej det kostar ca 1:50 att vara naken med en papperspåse över huvudet. | |
| micro113 | 2009-11-03 23:34 | |
![]() | Man kan faktiskt strunta helt i att sminka sig också -- och klara sig utan påse. Världen rämnar inte | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-03 23:34 | |
![]() | Med Isadoras produkter behöver man ingen papperspåse. | |
| mina111 | 2009-11-03 23:34 | |
![]() | man kan också vara helt utan smink bara använda lite kräm att smörja in sig i. barnkrämer är bra och kostar inte så mycket och de är för det mesta i alla fall fria från farliga ämnen.(finns ju undantag har man läst i tidningen) Ta en lång promenad varje dag och få frisk och fin färg i ansiktet så räcker det. då blir man vacker utan smink. | |
| goldieh - Ej medlem längre | 2009-11-04 11:00 | |
![]() | ska man ha barr som lösögonfransar med? | |
| CroCop86 | 2009-11-04 11:02 | |
![]() | Nej, jag gillar att sminka mig! Kanske det enda feminina med mig... :) | |
| Lisaa | 2009-11-04 11:57 | |
![]() | Bra rouge- och puderborstar är bra juklappstips. Jag önskade mig en bra puderborste av min sambo och han tyckte att det var väl knappt lönt, de är ju inte så dyra. Då förklarade jag vad min jättebraiga rougeborste hade kostat och så var han nöjd :-) eftersom det var tydligt att han ville ge mig något för mer än 70 spänn. De finns i så många prisklasser så det är lätt att anpassa till givarens plånbok :-) Ett tips från en kompis när det gäller små penslar till ögonskuggor är att köpa penslar i konstnärsaffärer för de är billigare där än i sminkaffären, och man behöver ju inte sobelpenslar tillögonskuggan. | |
| nettan23 | 2009-11-04 12:04 | |
![]() | Har hittat bra och billiga produkter från Garnier. Köper ofta tidningar med smink som present, nu senast fick jag en mascara från Oriflame, annars fyndar jag på Tradera eller på rea. Min mamma toppar mitt hår, färgar osv gör jag själv Som återfuktare för kroppen och till massage använder jag babyolja med aloe vera. Kläder och accessoarer inhandlas second hand, på tradera, på rea, på Swoppers. Man blir påhittig i dessa tider Men mat spenderar jag sjukt mkt pengar på, äter ute ofta | |
| goldieh - Ej medlem längre | 2009-11-04 12:32 | |
![]() | det är en jävla skillnad på cig iaf inte lönt att röka de äckliga | |
| Sote | 2009-11-04 12:39 | |
![]() | Jag sminkar mig överhuvudtaget aldrig så där sparar jag nog pengar. Jag har inte varit till tandläkaren på flera år för det är alltid något annat som behöver prioriteras. Jag vet att jag kommer få problem rätt snart-har en halv tand som jag bara väntar på att den ska ramla ut - men jag har helt enkelt inte råd att gå dit. | |
| goldieh - Ej medlem längre | 2009-11-04 12:40 | |
![]() | ibland undrar man om det hade varit skönare att slippa räkningar genom att dö astralplanet är gött och fritt varför ska man leva om det bara är skit? det är fan frivilligt alltså | |
| goldieh - Ej medlem längre | 2009-11-04 12:43 | |
![]() | det finaste borde vara att leva med den som älskar dig den där mannen som är pirat allt det där och ja skatterna men fan vet blir det så då? annars är det ju inte lönt annars kan man likagärna röka eller gråta som en 5åring livet är inte så jävla märkvärdigt vi har fem nöjen: röka äta älska sova berusa det är ju det sen har vi tidsresenärerna de är så starka fy fan en gång levde jag i en paralellverklighet jag vet inte vad som hände mirakler! MIRAKLER kommer den tiden igen? | |