Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 116 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| run-marie | 2009-11-07 23:18 | |
![]() | Anneli, din pappa visste inte ens hur du stavar ditt namn skrev du i en annan tråd. Att ta en tablett, vad det än är för sort, hjälper ju bara för stunden. Vakna upp imorrn och må lika dåligt som Vonne mår nu är ju en kortsiktigt lösning. | |
| sorryme1 - Ej medlem längre | 2009-11-07 23:22 | |
![]() | Inte speciellt bra råd att droga sig och låtsas som att det inte finns. Ta itu med det istället och bestäm dej för hur du vill ha det. Gå efter din känsla och tillåt dej inte att ångra dej efter du har tagit ditt beslut utan stå fast vid det och gör det bästa av det. Kan bara säga lycka till... | |
| vonne_ | 2009-11-07 23:24 | |
![]() | Jag ska skita i min pappa är det ni menar...............jag kan inte göra det | |
| sorryme1 - Ej medlem längre | 2009-11-07 23:26 | |
![]() | Det beslutet måste du ta själv,,vill du ha kontakt och ställa upp på honom så gör det! Det viktigaste är att det känns bra och är rätt beslut för dej. | |
| vonne_ | 2009-11-07 23:29 | |
![]() | Om allt vore så enkelt | |
| vindsus86 | 2009-11-07 23:30 | |
![]() | ta för guds skull inte propavan, det testade jag en gång och jag fick hemska ryck under flera timmar. värsta jag varit med om. | |
| vindsus86 | 2009-11-07 23:34 | |
![]() | du säger att du inte kan skita i din pappa, så gör inte det då. var där för honom även om han inte fanns där för er. visst är det lockande att ge igen och tänka att "han fanns inte där för oss, så då tänker inte jag finnas där för honom. hämnden är ljuv!" men än är det inte för sent för honom att finnas för dig och heller inte för dig att finnas för honom. är dumt om du om typ tjugo år sitter och ångrar att du aldrig återupptog kontakten med din pappa när det fortfarande fanns tid. nu låter det jag skriver sliskigt. men äh. alltså. jag tycker du skall finnas där för din pappa även om han inte funnits där för dig. det faktum att du tycker det är dåligt av honom att han inte funnits för dig och dina syskon visar väl att du tycker det är viktigt att finnas för varandra, eller? | |
| sorryme1 - Ej medlem längre | 2009-11-07 23:34 | |
![]() | Allt är inte enkelt vonne...vem har sagt att livet ska vara det? Beslut som man tvingas till kan vara jättesvåra men gör oftast att man växer en smula. Ta tid på dej och tänk igenom vad du vill med din pappa. | |
| vonne_ | 2009-11-07 23:41 | |
![]() | Jag hadde min pappa och så försvann han och efter många år så fanns han där han blev mitt ansvaroch jag vet inte hur jag ska göra | |
| run-marie | 2009-11-07 23:41 | |
![]() | Det här beslutet om hur du ska göra kan endast DU göra, inga råd i världen tar bort din beslutsångest. Du säger ju att du älskar honom trots allt och då borde valet bli lättare tycker jag. Orsakerna till att det inte funnits nån kontakt vet ju inte vi något om. Det enda rätta är att själv tänka: "vill jag strunta i honom som han struntat i mig och mina barn?" Nej det vill du inte annars skulle du inte känna som du gör. Det viktigast för din egen del är att du känner dig bra med dig själv hur du än gör. Dåligt samvete för nånting är det värsta som finns att gå och älta varje dag. Lycka till med ditt val vilket det än blir. | |
| vonne_ | 2009-11-07 23:47 | |
![]() | Hans föredetta sambos syskon får mig att må så jävla dåligt | |
| apbur | 2009-11-07 23:51 | |
![]() | Vindsus skriver klokt. Du ger ett ängsligt intryck vonne. Vad är det som oroar dig så? Är det det praktiska, hur du ska lyckas hjälpa honom, eller handlar det om du bör eller inte bör hjälpa honom? Du verkar ju redan bestämt dig för att du ska hjälpa honom. Se nu till att gör slag i saken så slipper du oroa dig så. | |
| cokki | 2009-11-07 23:54 | |
![]() | Jag tror att din historia är mycket längre än du har berättat här... och som många andra har skrivit...Det är bara du som kan ta beslut, Just nu kanske du inte kan.... men jag lovar att när detta har gått in i dig ordentligt så tar du det rätta beslutet.... | |
| Rhotheta | 2009-11-07 23:59 | |
![]() | Det låter som att du sitter i en riktig soppa! Du behöver hjälp med det här. Kommer du inte på något annat kan du kanske ringa jourhavande medmänniska www.jourhavande-medm...ni ska.com/ Lycka till så länge! | |
| Svante87 | 2009-11-08 00:01 | |
![]() | Jag tycker du skall ställa upp för honom. Är säker på att du kommer att må bättre av detta både nu och senare i livet. | |
| vonne_ | 2009-11-08 00:13 | |
![]() | Jag gråter..................m ina tårar tar inte slut..jag undrar varför under alla dessa år...helt plötsligt har jag ansvaret för min pappa...en pappa som inte brytt sig ....men det som är svårt är att jag älskar min pappa | |
| vonne_ | 2009-11-08 00:15 | |
![]() | cokki du har rätt | |
| vonne_ | 2009-11-08 00:17 | |
![]() | hjälp mig jag mår så jävla däligt av allt det här | |
| apbur | 2009-11-08 00:32 | |
![]() | Ingen här kan hjälpa dig vonne, du får söka hjälp om du känner att du inte klarar mer. Rhotheta tipsade dig. Ring. | |
| vonne_ | 2009-11-08 00:43 | |
![]() | Tack för ert stöd......men jag vet fortfarande inte vad jag ska göra | |