Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 116 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dålig_apa - Ej medlem längre | 2009-11-08 05:12 | |
![]() | ska man inte kunna dela sånt med den man har ett förhållande med? | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-11-08 05:13 | |
![]() | Alltså, man kan svara på någon annans privata saker... | |
| Dålig_apa - Ej medlem längre | 2009-11-08 05:16 | |
![]() | Men då kan ju knappast din pojk/flickvän bry sig? Däremot om du har hemlisar för den så...andras privata skit bryr man sig inte om va? | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-11-08 05:22 | |
![]() | Jag förstår inte riktigt. Jag menar att det inte är så konstigt att dölja någon annans mail eller pm som man sitter och läser eller svarar på. Jag klickar ofta ned saker för att inte bli störd. Tycker det är ohyfsat att visa sina vänners meddelanden för sin partner, även om partnern inte bryr sig om innehållet. | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-11-08 06:25 | |
![]() | Kan man inte sitta framför datorn, ha Betapetsidan öppen och skicka meddelanden till någon utan att det handlar om otrohet? | |
| peter | 2009-11-08 08:34 | |
![]() | Intressant diskussion....och känslig..det känns som att:..trots äktenskap är man i botten fria individer....man kan aldrig helt förlora sin egen existens i en annan......aldrig kedja sig i oöverskådliga löften....äktenskapet bygger på den fria individens öppnande för kärlek.... att älska....och bli älskad..... Vi har alla begär....och gränser....gläds åt att hon lever...och att hon väljer att vara kvar med dig...att hon är lycklig......att ni har det ni har...här och nu....ingenting är givet någonsin.......berätta att detta är okej.....och att du är en lyckans man att få vara gift med henne.....för sådan är kärleken.... | |
| CD II | 2009-11-08 08:43 | |
![]() | såklart det är nåt... | |
| Bitte - Administratör | 2009-11-08 09:27 | |
![]() | Läst funderat och läst igen,, är det otrohet att ha en god vän/vänner att prata med, och att stänga ner fönstret då någon passerar , det kan ju vara så att jag som sitter här får ett förtroende som ska stanna mellan mig och den jag pratar med,, precis på samma vis som om jag pratar med mina vänner i telefon eller IRL. Och rådet till dig fråga henne , prata med varandra i ställer för att bara gå och misstänka , Bitte som troligen oxå tillbringar för många timmar här | |
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2009-11-08 09:32 | |
![]() | Sexualdriften är den näst starkaste efter överlevnadsdriften. Say no more...I rest my case. | |
| vindsus86 | 2009-11-08 09:46 | |
![]() | min känsla är att hon döljer något. folk säger att det väl inte är konstigt om man vill dölja meddelanden som skrivs i förtroende till en, men det förklarar ändå inte irritationen. om det bara är att hon skriver till en nära vän så säger hon väl det istället för att bli irriterad. jag säger att hon är förtjust i någon annan. så tror jag. | |
| Aleu | 2009-11-08 10:02 | |
![]() | Jag klickar alltid bort en chattruta, meddelanderuta och även mail när någon annan kommer in i rummet oavsett vad det är för mail eller chatt det rör sej om. Lika väl som jag inte detaljerat redogör för varje samtal jag har i telefon eller irl. Alla har inte med allt att göra vare sej det är din partner, barn eller kompis! Men sen kan jag mycket väl förstå oron som TS har och visst kan den dessutom vara befogad. Men det enda raka är väl att ställa personen mot väggen. Hoppas det löser sej! | |
| vindsus86 | 2009-11-08 10:56 | |
![]() | det som verkar misstänkt att hennes irritation, inte hennes hemlighetsfullhet. | |
| vindsus86 | 2009-11-08 10:56 | |
![]() | är* inte att. | |
| Aleu | 2009-11-08 11:15 | |
![]() | Jag håller med vindsus, irritationen borde ju inte finnas där... | |
| Behringer | 2009-11-08 11:17 | |
![]() | Om TS:s fru spenderar mer och mer tid framför datorn och här på Betapet.se, KAN det kanske vara ett tecken på nån "affär" Min livserfarenhet säger mig dock att det ÄR något i TS:s förhållande som är fel om frun väljer datorn framför TS | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-11-08 22:36 | |
![]() | hur går det rocka? lite drama på uppseglig? *hämtar popcorn* | |
| amb1 | 2009-11-08 22:44 | |
![]() | Jag hämtar ostkrokar, drama ja hehe say what! | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-11-08 23:10 | |
![]() | *sitter bänkad med några jordnötter och thékoppen inom räckhåll* Så, redo. | |
| jaap-conrad - Ej medlem längre | 2009-11-08 23:22 | |
![]() | Jag var otrogen mot min sambo förrförra helgen. Jag har sån ångest. Jag träffade en gammal ''flamma'' på en konferens, och ja, det ena ledde till det andra. Det värsta av allt var att vi inte skyddade oss, och hon har alltid varit lite kluckig. Suck... dumma mig. | |
| Tess 08 | 2009-11-08 23:24 | |
![]() | Haha!! Själv gillar jag inte att skriva om någon står och läser även om personen ifråga kan gå in och och läsa detta här så gillar jag inte att någon står och läser bakom ryggen. Däremot klickar jag inte bort sidan eller så utan ber bara att få skriva ifred... | |