Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 127 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| slånbär | 2009-12-15 20:47 | |
![]() | Dumhet och vimsiga människor som inte ens bryr sig om att försöka dölja hur jävla snurriga och korkade dom är. Sånt orkar jag bara inte med. | |
| Skugga | 2009-12-15 20:50 | |
![]() | Varför kräks du åt det, ramsay? | |
| broglo | 2009-12-15 20:56 | |
![]() | Jag känner aversioner när jag läser om att andra sågar feminism (eller till och med feminister) rakt av och utan vettiga argument... Vidare känner jag starka aversioner mot all form av oombedd försäljning över telefonen. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-12-15 20:58 | |
![]() | Människor som gör anspråk på att vara kreativa trots att de aldrig gör något originellt. | |
| caughtbock | 2009-12-15 21:00 | |
![]() | Jag tycker verkligen inte om när föräldrar matar sina barn med skitmat. | |
| DollyP | 2009-12-15 21:03 | |
![]() | Det som får mig riktigt irriterad är folk som för oväsen utan anledning. Exempelvis personer som skriker och lever om utan att ha nåt att säga, bara för att höras. Gamla gubbar som monterar bort ljuddämparna på sina penisförläng..ehm.. jag menar motorcyklar och sedan bara åker runt och väsnas. Folk som sitter på bibliotek/bussar eller på liknande platser och pratar högt i telefon/lyssnar på musik utan hörlurar. Kort sagt såna som inte visar hänsyn. | |
| caughtbock | 2009-12-15 21:11 | |
![]() | Jag hatar att slå tårna i tröskeln!!!!!! F*n!! | |
| Vidrig - Ej medlem längre | 2009-12-15 21:11 | |
![]() | Att ni orkar | |
| -50- | 2009-12-15 21:15 | |
![]() | Militanta grupper av alla de slag så som feminister, vegetarianer, extremhögern/vänstern och alla andra liknande grupper som tar till våld för att belysa den situation dom vurmar för. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-12-15 21:17 | |
![]() | Präktiga människor är faktiskt rätt tröttsamma. Sådana som alltid har rätt, som aldrig gör nåt fel. Dom kör hela livet safe by the book och kritiserar alla som inte har samma ordning och reda som dom. Dom har aldrig ställt sig upp först, har alltid en politiskt korrekt uppfattning och skulle aldrig drömma om att vara så kategoriska som jag är nu. Dom är fullkomliga och det är det som betyder nåt. Att dom sen är tröttsamma fullkomliga medelmåttor, är en annan sak. Baaaahhhh, känner jag för den typen av människor... | |
| pion ekrot | 2009-12-15 21:42 | |
![]() | -50-: Men herregud. Menar du att alla de där tar till våld? Aftonbladet har verkligen lyckats. | |
| -50- | 2009-12-15 21:55 | |
![]() | militanta veganer,check, militanta feminister,check, extrem högern, check, extrem vänstern, check. Undrar om det inte är du som har skygglappar på pion. Finns tyvärr alldeles för många som tar till våld/skadegörelse för att belysa sin ståndpunkt men märk väl att jag säger inte att alla feminister, veganer, högerorienterade eller vänsterorienterade använder våld men dom som gör det har jag en aversion till, check. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-12-15 21:56 | |
![]() | Kvalmiga doftljus...vanilj är värst! Kanel på andra plats. | |
| nystan1 | 2009-12-15 21:58 | |
![]() | Mitt hår. | |
| Forticert | 2009-12-15 22:02 | |
![]() | Rökare, speciellt de som röker nära små oskyldiga barn. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-12-15 22:05 | |
![]() | Nystan,Wella har många bra produkter! Jag kör alltid deras schampo och balsam. Deras hårspray är också outstanding. | |
| zoof | 2009-12-15 22:18 | |
![]() | "Militanta grupper av alla de slag så som feminister, vegetarianer, extremhögern/vänstern och alla andra liknande grupper som tar till våld för att belysa den situation dom vurmar för" - Ja, men hellre kasta lite sten än att befinna sig i en slentrianmässig gråzon där alla tävlar om vem som är vanligast. Ni hörs inte, ni syns inte - finns ni? | |
| zoof | 2009-12-15 22:24 | |
![]() | Jag har för övrigt svårt för människor som inte har fattat grejen med politik. Jag vet att jag är hetsig i debatter, och att folk tar mig som väldigt "på", men egentligen har jag bara svårt för korkade människor som inte kan tänka längre än en tusenlapp. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-12-15 22:32 | |
![]() | Visst kan jag diskutera politik,men så länge jag inte har parti- programmet framför mig så blir det svårt. Jag vill ha koll. | |
| zoof | 2009-12-15 22:42 | |
![]() | anneli72: du kan väl tänka själv? (jag menar det inte så barskt som det låter) Politik handlar inte om att identifiera sig med ett parti, eller tycka som partiet tycker. | |