Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 389 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-12-21 18:42 | |
![]() | Det är just det som är grejen. Jag tor inte att jag kommer att göra något "där" om jag gör nåt " Här". | |
| gnill | 2009-12-21 18:56 | |
![]() | Jag avskyr organisatione som dels lägger stora summor på marknadsföring, dels hör av sig och ber att man ska skänka mer. Jag gick ur amnesty när de började med telefonsäljare t ex. Jag har skänkt pengar till många organisationer genom åren och de enda av de svenska organisationerna som hittills varken ringer upp/skriver brev/hoppar på folk på stan är BRIS så dem fortsätter jag att stödja. | |
| garder | 2009-12-21 19:12 | |
![]() | Jag läste någonstans att geten äter allt den ser och kommer över - till o med mat de skulle själva behövt. I så fall ät det inte så bra ... Vi västerlänningar tror att vi vet vad andra behöver, ibland slår det fel. | |
| hussar | 2009-12-21 19:23 | |
![]() | orka bry sig om att köpa en getjäkel,, finns bättre saker att bry sig om | |
| Bitte - Administratör | 2009-12-21 19:28 | |
![]() | Funderar lite finns säkert kvinnojourer och annat i den egna kommunen varför inte skänka pengar till deras verksamhet Bitte | |
| Pseudonymf | 2009-12-21 19:56 | |
![]() | ➤odin - ♚ 2009-12-21 18:08: “Köpte en get förra året, och nu ringer de hela tiden och vill att jag ska skänka mer, argh!” Med skjorta på? :D Jag förstår att andra alternativ kanske är bättre, upplys gärna om dessa. Vill inte betala en förstaklassbiljett till geten om den ej kommer fram ;) | |
| Sotfinger | 2009-12-21 20:49 | |
![]() | www.viskogen.se/ | |
| Sotfinger | 2009-12-21 20:57 | |
![]() | www.lakareutangranser.se/ Hör visserligen av sig och tjatar, men de gör ett bra jobb www.svenskakyrkan.se...am p;ptid=0 Lutherhjälpen. Låga admin.kostnader. www.sos-barnbyar.se/...fa ult.aspx SOS Barnbyar. Hjälper föräldralösa barn med boende och utbildning | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-12-21 21:11 | |
![]() | jag vet en bock som ingen vill ha... | |