Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 398 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-12-19 22:45 | |
![]() | mjo, han e fucking lovely!:) | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-12-19 22:50 | |
![]() | Mitt dåliga samvete kickar in direkt. Vi har gemensam ekonomi. Det finns få saker jag behöver mindre än en dyr ring... En Lancôme kräm däremot.... Jag har inte handlat en sådan sedan min underbare man näst intill fick andnings besvär när jag för 3 år sen berättade vad den kostade. Just för att priset för en illusion av skönhet är så otroligt högt., | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-12-19 23:08 | |
![]() | man ska ju inte säga vad sakerna i garderoben och badrumsskåpet kostar! men jag hoppas att din make repar sig och ger dig en fin lancômekräm i julklapp. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-12-19 23:14 | |
![]() | Jag vet att man inte ska göra det. Jag har en brist som är väldigt påtaglig, speciellt eftersom jag är säljare. Jag kan inte ljuga på en direkt ställd fråga. Så när mannen fårgade och jag svarade 799... Då blev det liksom tydlig för mig med.. Det är ju en herrans massa pengar för en snygg burk och en kräm som luktar gottt. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-12-19 23:17 | |
![]() | oops, jäkla kräm du hade köpt. lancôme har några strax under 400:- det är ju rena budgetköpet för dig!:) | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-12-19 23:18 | |
![]() | Jag vet, det var tre år sen. Och inte tusan förvandlade den mig heller...:-D | |
| apbur | 2009-12-19 23:19 | |
![]() | Det finns ett symbolvärde i ringen, något som jag tror han också säkert tycker. Det rakaste är att göra klart att mottagandet av ringen inte förändrar något och inte betyder något mer för dig än en gåva. Ser det ut som att han då blir besviken så ta inte emot ringen, då står den för nånting mer och det bör man kunna läsa av. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-12-19 23:19 | |
![]() | När jag tänker på det, så är nog min bild fotad samma dag som jag har här! | |
| Kriasa | 2009-12-19 23:29 | |
![]() | Och du är säker på att det inte är tänkt som en förlovningsring? | |
| monew | 2009-12-20 10:33 | |
![]() | klart det är en förlovningsring | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-20 10:40 | |
![]() | Är det en förlovningsring borde nog TS göra klart att det inte är nåt för henne, jag har mer tolkat det som att han gillar att visa att han har pengar genom en dyr present som alla tjejer förväntas gilla? | |
| mrperfect | 2009-12-20 11:23 | |
![]() | Det har inte ett dugg att göra med att man vill visa att man har pengar, Har man råd så ger man inte bort en billig ring i ett sådant sammanhang tycker jag, jag skulle inte göra det, jag ger aldrig bort billiga saker utan bara kvalitetsprylar annars skulle det inte kännas bra. Så det är helt naturligt att han vill ge dig något riktigt fint :) | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-20 11:26 | |
![]() | Sammanhanget är alltså troligtvis inte en förlovning, Mr Perfect. Kärlek mäts väl inte i pengar förresten? | |
| F I S T O - Ej medlem längre | 2009-12-20 11:40 | |
![]() | Jag tycker att du borde fundera på hur bra din kompis är som skvallrar om din partners julklappar - hur snyggt är det? | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-12-20 11:40 | |
![]() | Dödmetallörn, kärlek mäts verkligen inte i pengar, nej. Men om en någon som har det väldigt gott ställt ger sin partner något plastkrafs skulle det vara rätt blä. Men om någon som har det rätt dåligt ställt skulle ge samma plastkrafs till sin partner (för att krafset är fint) så skulle det väl vara supergulligt och ja, kärleksfullt. Det handlar väl om man vill visa sin kärlek genom en gåva eller inte. Personligen föredrar jag att min karl visar mig sin kärlek genom handling (gör te åt mig på morgonen, masserar min onda nacke, kramar mig spontant ibland) än nån present. Men visst, alla är vi olika. Vad gäller TS "dilemma" tycker jag ingenting. Har snubben gott om pengar och vill köpa en dyr ring (som han inte ens valt ut själv) till TS så fine. Men inte tusan tolkar jag in någon kärlek där. | |
| myra64 - Ej medlem längre | 2009-12-20 11:44 | |
![]() | Precis vad jag tänkt skriva Katalias! :) | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-20 11:54 | |
![]() | Jag håller med Katalisas! Att köpa en anonym ring för 25 000 om man har pengar kan väl vem som helst göra, det är inte så romantiskt. Eller förväntas man tycka det?! TS kanske verkligen gillar dyra smycken iofs. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-12-20 11:59 | |
![]() | Dumpa honom. Folk som ger presenter är psykopater. Speciellt ringar och blommor och annat trist. Är man bra i sängen behöver man inte ge presenter. | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-20 12:02 | |
![]() | Men är man bra i sängen ska man väl få presenter? "10 ställningar som ger dig smycken", stod i Cosmo. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-12-20 12:06 | |
![]() | Jag har ytterst svårt för folk som måste visa sin kärlek, för den andra eller för omgivningen. Det är så överpedagogiskt att, informativt, säga att man älskar någon, till den. Alla gör ju som de vill jag vill bara berika med mitt perspektiv. | |