Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 73 |
Mobilspel
| Pågående | 19 499 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Satyra | 2009-12-27 01:34 | |
![]() | Ni vet att det här med att dricka coca-cola mot magsjuka är en myt va?!? Allt som innehåller socker håller kräkbacillerna längre vid liv! | |
| Bergarn1 | 2009-12-27 02:08 | |
![]() | vita_syrener: vinterkräksjukan är ett samlingsnamn för magsjukor som kommer på vintern i epidemier, så du kan nog kalla det vinterkräksjukan. Calicivirus är väll vanligast tror jag. Jennijal: Det är ju karrensdagar där som hon missar. Jag tycker att arbetsgivarna borde ge lön till de med vinterkräksjukan from. första dagen. Jag klarade av vinterkräksjukan innan jul och stannade hemma en dag efter tillfrisknandet (går ju på ett dygn att bli frisk), trots att jag missade ett viktigt möte. Det är lite jobbigt att vara hemma "bara" för andras skull. Man har som inte tid att vara hemma innan jul. Det är ju inte bara den ekonomiska aspekten som spelar in. | |
| LisaLong | 2009-12-27 04:31 | |
![]() | lustigt det där...jag har aldrig haft den "sjukdomen" är det nåt nytt påhitt dom sista åren:) | |
| rufs | 2009-12-27 06:03 | |
![]() | Vitpepparkorn ska ätas med andakt då kräksjukan dyker upp =) brukar alltid funka håller den vidriga på avstånd .. tänk att det finns något så vidrigt som att spy :( usch stackars er inte ens tanken på viktnedgång gör att man vill drabbas av denna vidriga sjuka :) En stor kram till er alla som ändå överlevt julen med spyorna | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2009-12-27 09:22 | |
![]() | säger som anna anka säger om svininfluensan: BÅG! bara ett mediadöpt namn på en helt vanlig magåkomma. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-12-27 10:35 | |
![]() | krill, du har INGEN aning vad du pratar om. Har haft vinter grejen 3 gånger. Tro mig när jag säger att det inte finns någon som helst tvekan. | |
| Toonarmy | 2009-12-27 10:47 | |
![]() | Det är inte en slump att vinterkräksjukan kommer i december. det är samtidigt som peter jöback släpper sin julskiva ! | |
| Affirmative - Ej medlem längre | 2009-12-27 10:50 | |
![]() | Jag trodde det hade med julskinkan att göra... Äter inte julskinka, får inte (vinter)kräksjuka. Peppar peppar..! | |
| LisaLong | 2009-12-28 00:57 | |
![]() | Kanske har med det att göra Affirmative. Jag är vegeterian:) Inge problem med min mage "peppar peppar" | |