Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 530 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trollflöjt - Ej medlem längre | 2010-01-07 18:12 | |
![]() | Enligt Einstein kommer edra barnbarn troligtvis att leka med stenar och pinnar, så på ett sätt kan man hävda att det stämmer. | |
| CornyMe - Ej medlem längre | 2010-01-07 18:18 | |
![]() | Tvålis: Jag lekte också med kottar....är född -64 | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-01-07 18:22 | |
![]() | jisses....Jag lekte med Barbiedockor som min bror (född 64) hade gjot om till Aliens... | |
| vindsus86 | 2010-01-07 18:32 | |
![]() | Jag hoppas innerligt att allting vänder och går tillbaka lite till hur det var tidigare. Inte bara när det kommer till lekar och så utan även hur barn skall vara och bete sig. Jag läste i ett forum om en kvinna som var rädd att hennes 9-åring inte skulle tycka en lila klocka var tuff nog och har även hört att barn i den åldern inte leker med dockor öppet längre och så. Det tycker jag är hemskt. | |
| callerina | 2010-01-07 19:22 | |
![]() | Nån smarting på radion sa häromdagen att han inte visste hur tredje världskriget kommer att utkämpas men han visste att fjärde världskriget kommer att utkämpas med stenar och pinnar. Hu, vilken negativ framtidsvy. Risken kan då finnas att kottar är allt som finns kvar för barnbarnen att leka med. | |
| potthuve - Ej medlem längre | 2010-01-07 19:41 | |
![]() | bäst att börja träna mina WOW-kottar då så jag har fett mycket expirience till dess | |