Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 226 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| skogstorparn | 2010-01-09 23:08 | |
![]() | precis..det undrar jag oxå? | |
| Bitte - Administratör | 2010-01-09 23:12 | |
![]() | Tror att när det handlar om mat och att bli sjuk spelar landet ingen roll är oturen framme så är den,, sedan spelar det ingen roll om det är Grekland, Lettland eller nått annat land ja du kan ju tom få salmonella här hemma Bitte | |
| etubrute | 2010-04-24 22:21 | |
![]() | oavsett nu bär det iväg om 3 veckor och det blidde tunisien :P | |
| -Torskmacka | 2010-04-24 22:25 | |
![]() | jag brukar testa solfaktor.se där brukar det vara billigt om man ska chartra... | |
| LisaLong | 2010-04-24 23:18 | |
![]() | Åk med ryan air och boka eget boende:) Kolla även på expedia | |
| LisaLong | 2010-04-24 23:20 | |
![]() | När det gäller charter anser jag Ving vara absolut bäst, har åkt säkert ett 20 tal gånger med om aldrig nåt problem | |
| SheDeVille | 2010-04-25 01:26 | |
![]() | etubrute - ha en riktigt trevlig semester i Tunisien. Vet inte vilken ort du ska till men de är alla bra på sitt sätt om man reser med rätt inställning. Jag har ALDRIG blivit magsjuk i Tunisien och då käkar jag ibland på små ställen där de boende själv käkar. Vill du ha tips får du gärna höra av dig!Tror jag kan en del om hur det är där ;) Har nu de senaste tre vårarna - somrarna varit i Tunisien 12 ggr och reser den 29 maj på 3veckors semester. Längtar redan! Önskar dig en riktigt trevlig resa! | |
| SheDeVille | 2010-04-25 01:36 | |
![]() | Förresten finns en gammal tråd om Tunisien. Där kan du hitta mer tankar och tips om landet. Vad som är ändrat är att fr o m oktober-november så går de flesta charterflygen från Sverige till Enfidha-flygplatsen (nybyggd) som ligger mer mittemellan Sousse och Hammamet än vad flygplatsen i Monastir gör. Så om man ska till Hammamet blir det kortare transfer - och det gillar jag :) | |
| SheDeVille | 2010-04-25 01:36 | |
![]() | Glömde länken till "gamla" tråden: www.betapet.se/forum...am p;page=0 | |