Spelrum
Giraffen | 25 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 40 |
Mobilspel
Pågående | 19 337 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Marmelle | 2010-01-28 08:43 | |
![]() | Det beror på om du ska köra gamla pointsen eller nya propointsen... | |
camilla70 | 2010-02-09 18:13 | |
![]() | den nya | |
Tvålis - Ej medlem längre | 2010-02-09 19:21 | |
![]() | Jag gick ner 30 kilo med viktväktarna under ca 1,5 års tid. Fast jag gick via nätet. Nu har jag gått 15 kilo igen nästan på 3 år. Stooor garderob. | |
monkan56 | 2010-02-09 19:33 | |
![]() | Jag tyckte att Viktklubben på Aftonbladet var mycket bättre än Viktväktarna... | |
camilla70 | 2010-02-09 19:41 | |
![]() | ok hur funkar det då | |
Modessan | 2010-02-09 19:46 | |
![]() | Lycka till! Jag har gått på viktväktarna och det fungerar super... Men det var gamla points så jag ger inga råd. :-) Prövade med viktklubb också... Men tyckte det var för jobbigt att kolla alla kalorier och väga mat osv... men många tycker det är bra! Nu har jag gått ner 4 kilo sedan den 1 januari... En portion mat, mycket frukt, vatten och inget godis och vin! Dessutom tränar jag mycket!!! Det fungerar och jag är influerad av både viktväktarna och viktklubb! Än en gång lycka till! | |
Tvålis - Ej medlem längre | 2011-01-11 09:07 | |
![]() | Då var det dags igen.... Dragit på mig alldeles för många kilo under graviditeten och har ett BMI på 28..... Så min fråga är, är det någon som har en schysst rabattkod till viktväktarna? | |
belsebus | 2011-01-11 09:45 | |
![]() | ar det inte ganska tjatigt att tanka points. sluta kaka godis, kakor och smaata.. at lagad god mat. forsokte en gang med viktvaktarna, men man blir ju helt sjukt besatt av points.. kommer aldrig gora det igen, finns inget varre for att ma samre. nej FY. dessutom sa foll jag p.g.a alkoholen. det ar ju trist att det ar sa mycket points i det.. (funkar inte sa bra i frankrike) | |
Savi | 2011-01-11 12:53 | |
![]() | Jag är viktväktare,eller vad det innan graviditeten.Gick ner 15 kg på dryga 4 månader & hade inte alls svårt att behålla vikten efter det. Propoints,som det heter idag,blir en livsstil som allt annat. Tills slut behöver man inte sitta & räkna,man lär sig vad allt innehåller i huvudet. Och äter man rätt mat & rör på sig regelbundet så gör det inget att ta en utekväll då & då,det märks inte på vågen. Jag hade en "Frossardag" i månaden,då jag åt vad jag kände för eller drack en flaska vin. Man behöver belöna sig själv med det ibland. Viktväktarna är nog det bästa sättet att gå ner i vikt på ett sunt sätt. Skippa alla jävla pulver & soppdieter,sånt blir man man bara knäpp i huvudet av. | |
skvalpen | 2011-01-11 13:26 | |
![]() | Jag tycker också viktklubb på aftonbladet varit bra. Det är logiskt, du räknar kalorier och kaloriförbrukning och vet därefter hur mycket du ska äta/träna för att gå ner x kilo i vikt på x veckor. Bra för folk som inte har jättekoll på hur mycket kalorier det är i olika livsmedel (efter ett tag i viktklubben har du det). | |