Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 36 |
| Inloggade | 80 |
Mobilspel
| Pågående | 19 492 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Birgerkung - Spelvärd | 2010-01-29 21:42 | |
![]() | Det finns feminister som är positiva till prostitution, exempelvis brukar det framhållas att det är en vanlig hållning bland tyska feminister (hur sant det är vet jag inte). Så jag är inte helt förvånad över att någon jobbar för kvinnors rättigheter och samtidigt köper sex. I den personens huvud finns det kanske ingen motsättning i det. Det som är förvånande är i så fall att han ska ha köpt sex av minderåriga, eller i alla fall planerat det. Han om någon borde ju veta att det är ett mycket grovt brott som kan resultera i ett långt fängelsestraff. | |
| Hego | 2010-01-29 21:56 | |
![]() | Vad betyder att han är "mycket känd"? Jo, absolut noll och bara noll. Att fokusera på jämställdhet istället för polisarbete, vad blir kontentan? Ja, se här, lätt att svara med facit i bakfickan. Jämställdhet i alla dess former. Jag är verkligen en F!-are. MEN endast i sina rätta element. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-01-29 22:01 | |
![]() | jag förstår inte riktigt, vad menar du att facit är? | |
| Hego | 2010-01-29 22:06 | |
![]() | Ja, vad är polischefen anklagad för? | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-01-29 22:09 | |
![]() | Han som tyckte tjejen skulle klä ut sig till flygvärdinna? Äh,han har fått hjärnsläpp a la bahule! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-01-29 22:22 | |
![]() | du menar att han fokuserat på jämnställdhet så mkt att han nu är häktad misstänkt för sexköp, våldtäkt och förberedelse till våldtäkt? ja, det var just det sambandet jag tyckte var intressant. | |
| vulcan | 2010-01-29 22:40 | |
![]() | Jag har bara typ andrahandsuppgifter - kollega som kände nån kvinna som jobbat åtminstone på samma avdelning. Enligt denne kollega som ringde sin bekant just för att han tyckte att det verkade så konstigt så var hon inte fullt lika förvånad - det var tydligen mer än en kvinna genom åren som hade ansett honom vara en ganska slipprig och obehaglig typ bortom strålkastarljuset. Andrahandsuppgifter som sagt. Men kanske ändå säger att kapten Klänning mer gjort karriär på jämställdhet än varit någon äkta förkämpe för kvinnors lika rätt ens på jobbet. | |
| regression | 2010-01-29 22:40 | |
![]() | Jag tycker det är underligt att folk blir förvånade över att en person som brukar sitta i feministpaneler med t.ex. Eva Lundgren gör något sådant här. Lite som att bli förvånad över pedofilerna inom katolska kyrkan. Bland moralister finns inga vackra själar. (Förresten är det bara en tidsfråga innan Bodström åker dit. Kom ihåg var ni läste det först.) | |
| Hego | 2010-01-29 22:48 | |
![]() | Inte vet jag vad han fokuserat på, förmodligen inte sina åläggande. Han har ju varit stark ifrågasatt på sina positioner. Fördjupa dig inte i sambanden, totalt ointressant, tryck på "papperskorg" och svara "yes". Vi har viktigare saker att lägga tiden på. Galningar som måste sorteras bort utan pardon. | |
| regression | 2010-01-29 22:49 | |
![]() | Alla personer som går igenom sådant här baktalas av sina tidigare vänner och kollegor. Det är en naturlag. | |
| -Torskmacka | 2010-01-29 22:50 | |
![]() | hörde på radion, rockklassiker, ett bra tips, eller reflektion. tydligen skulle jägarna skjuta av 70 vargar förra månaden... kanske borde de jagat polischefer i stället. | |
| Hego | 2010-01-29 22:51 | |
![]() | Vad skulle de annars göra? Försvara? | |
| regression | 2010-01-29 22:51 | |
![]() | Eller feminister? | |
| regression | 2010-01-29 22:52 | |
![]() | Hego: Hålla käften naturligtvis. | |
| Hego | 2010-01-29 22:52 | |
![]() | HA, var glad för oss feminister. Vi skapar bättre värld. | |
| regression | 2010-01-29 22:52 | |
![]() | Well... | |
| Hego | 2010-01-29 22:53 | |
![]() | Hålla käften gör de okunniga och oinsatta. De är få lyckligtvis. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-01-29 22:53 | |
![]() | hego, jag fördjupar mig i det jag tycker är intressant. varför tycker du att jag inte ska göra det för att du inte tycker det samma? om nu reflektion är att fördjupa sig iofs... | |
| Hego | 2010-01-29 22:55 | |
![]() | Du kan fördjupa dig i förlorade själar om du vill. Jag tycker det är förkastligt. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-01-29 22:57 | |
![]() | Jag är uppriktiktigt förbannad över företeelsen! Att vara polis innebär förpliktelser. | |