Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 571 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| janne121212 | 2010-01-31 19:26 | |
![]() | De som ställer upp i den här typen av tävlingar typ Robinson, Paradise hotel saknar tyvärr förmågan att skämmas. Vill bara synas. | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-01-31 19:40 | |
![]() | Allt handlar väl om hur man ser på en "värdig vinnare" i tävlingen. En del anser att det ska vara en person som kan klara sig på en öde ö och vara händig. En del tycker att man kan pakta sig fram och på så sätt vara en värdig vinnare om man tar sig till final. Eftersom det är en tävling och ett spel så är man väl en värdig vinnare hur man än tar sig dit anser jag. Men Hasse hade jag gärna sluppit som vinnare men det mer för hans trångsynta uttalande. Han verkar fördomsfull så därför gick han bort för mej. | |
| elgen5 | 2010-01-31 19:42 | |
![]() | Jag e glad att det blev ett öråd till sist, det ska inte löna sig att lura sig igenom en tävling, hugga vem som helst i ryggen för att vinna. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2010-01-31 20:04 | |
![]() | Mr.P, ja i det här fallet vet jag nog i alla fall vad jag pratar om. Såg några program och programledaren Paulo (som jag förövrigt tycker är ett rikspucko i klass med "Robinson-Robban") ställde för ovanlighetens skull en ganska rellevant fråga, -varför hade INGEN redan på hemmaplan då de visste att det skulle vara med i ett program som detta lärt sig att göra upp eld med hjälp av friktion? det skulle ha prioriterats. Jag tycker att han har en glasklar poäng i det och om man inte har gjort så så har man faktiskt inte tagit utmaningen på allvar. Och eftersom att ingen av deltagarna hade gjort så så anser jag att ingen heller är en värdig vinnare, i vart fall inte i en "överlevnadstävling". Men om det nu inte är överlevnad det handlar om och istället intriger, ränksmideri och lite "hela havet stormar"-lekar så kan de lika gärna ha det i Rålis, där finns det i alla fall hundar att äta om någon skulle bli hungrig. | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-01-31 20:09 | |
![]() | Det skulle vara riktigt kul om det verkligen kunde vara en överlevnadstävling som själva grundtanken verkar vara. Men med dagens upplägg så kommer inte det funka eftersom det är deltagarna som väljer vilka som ska vara kvar och på så sätt kan pakta ut folk. | |
| duveetvemjae | 2010-01-31 21:53 | |
![]() | Haha! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-01-31 22:03 | |
![]() | "kommer han hit så skallar vi honom" Sagt av någon sur förlorare..på en villafest. Hans borde göra en polisanmälan! | |