Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 829 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| marypeace | 2010-03-19 04:13 | |
![]() | Bra ställe att gömma smutsdisken i när det kommer gäster. | |
| Binebone | 2010-03-19 05:09 | |
![]() | Hur mycket disk kan det bli på två? Eller är ni fler i hushållet? | |
| ingrid1973 | 2010-03-19 07:23 | |
![]() | Vi är två, men vi hatar verkligen att diska :). Vi bestämmer ofta att "nu dikar vi varje dag" MEN ack va det går åt skogen jämt... | |
| af81 - Ej medlem längre | 2010-03-19 11:10 | |
![]() | Förutsett att du inte håller på att skölja ev eller fördiska innan du sätter in dina hushållsartiklar i maskinen. Så är det att föredra ur energisynpunkt/miljösynpu nkt att använda åtminstone en nyare diskmaskin, du kan inte vara ens i närheten av lika effektiv när du diskar för hand och tappar upp litervis med uppvärmt vatten som en nyare maskin kan vara. En bra orsak till att köpa en pryl för att göra livet bekvämare. Ciao! | |
| bj-olle | 2010-03-19 12:00 | |
![]() | aaaahh... jag bodde med diskmaskin i tre månader 2008. minns det som en gyllene period. disken liksom bara försvann! där jag bor sen några veckor har vi diskmaskin, men den används inte. kanske för att den är komouflerad in i designen på köket... | |
| ingrid1973 | 2010-03-19 15:37 | |
![]() | Det blir nog en till helgen. | |
| ArgsintEva | 2010-03-19 17:17 | |
![]() | Har haft en Bosch och var supernöjd med den....den hade ett snabbprogram som både diskade rent och alltså snabbt.. Men den fick stå kvar när jag sålde huset för ca 9 år sen.... Han som köpte den använder den än :) Alltså var det kvalité... Nu har vi en större....Electrolux som jag endast vågar ha på när jag är hemma...läste att den sorten har dom haft problem med...den kan börja brinna...Synd man inte såg den artikeln tidigare.... Mitt första hus brann ju....dock ej av en diskmaskin... Men har stor respekt för eld... | |
| ingrid1973 | 2010-03-19 17:23 | |
![]() | Det är just en Bosch vi har fastnat för- en i "silver" Nu är det Våga vägra diska!!! :) | |