Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 420 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-05-22 22:31 | |
![]() | Ibland kan själva vetskapen om att "något" lurar i bakgrunden vara värst av allt... Tänker på poltergeist... Alltid innan "all hell breaks loose" ni vet när man har den där känslan av att något är riktigt riktigt fel. Det är det jag tycker att Jack Nicholson gör så jäkla bra i the shining.. | |
| bj-olle | 2010-05-22 22:32 | |
![]() | örebro-skvättarn kastade typ schampoo eller nåt på tjejer runt stadsparken en kort period. vet inte om han åkte dit. hans alternativ-titel var vätske-mannen, vilket inte heller låter särskilt coolt. han spred inte så mycket skräck som rynkade näsor hur som hur. kanske om han hade haft ett otäckare namn... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-05-22 22:33 | |
![]() | om man inte begränsar sig till film-IT! herregud kan fortfarande inte gå upp på natten utan skräcken att ett knippe ballonger ska komma singlandes i hallen. eller en clownsko i dörrspringan! SKRÄCK! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-05-22 22:33 | |
![]() | Jag tycker den tystlåtne mördaren i "No country for old men" är väldigt otäck på ett återhållet sätt. Det otäcka sitter förmodligen i pagefrisyren. Kanske ser jag mig själv i honom. :D | |
| -Torskmacka | 2010-05-22 22:34 | |
![]() | hehe... bjolle... nu gav du mig idéer :P imorgon kommer ni kunna läsa i tidningen om skåneskvättarn! | |
| Pseudonymf | 2010-05-22 22:34 | |
![]() | Om filmindustrin även innefattar serier, måste jag säga att Viggo i "Rederiet" fortfarande ger mig kalla kårar. Samt de otäckingar som ser ut som en redig sockerkonny, men som sen går bananas, flippar helt och är värsta bad guy-monstret... | |
| -Torskmacka | 2010-05-22 22:34 | |
![]() | sylvia.. håller med dig. så jäkla läskig. och ljudet från hans tryckluftspistol :S | |
| Pseudonymf | 2010-05-22 22:34 | |
![]() | Och pojken i the Grudge får ej glömmas. Najj hyu, sajar ja! | |
| felstavad | 2010-05-22 22:36 | |
![]() | Den onda dockan, kommer inte ihåg vad han heter men minns han så väl från barndomen... jo Chuckey heter han väl? Urg | |
| skogstorparn | 2010-05-22 22:37 | |
![]() | Fabrikören i "Den enfaldige mördaren" kanske pga att det är en av sveriges största komiker genom tiderna som spelar,kanske den vedervärdigaste figuren i svensk film | |
| mooneth - Ej medlem längre | 2010-05-22 22:37 | |
![]() | "the shining" är en av världens bästa filmer, ruggigheten till trots. beror på Stanley Kubrick, en mästare. Snäppet under Pedro Almodovar. | |
| bj-olle | 2010-05-22 22:37 | |
![]() | torskis är du skåning? jag som var så säker på att du var från typ nyköping eller nån tågbytarstad i södermanland... hela min värld är uppochner! | |
| -Torskmacka | 2010-05-22 22:39 | |
![]() | nej nej... torskmacka är från de sydligare delarna av götaland. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-05-22 22:41 | |
![]() | Mannen kom precis på Jaqin Phoenix (eller hur han nu stavar) i Gladiator... Hyfsat ostabil kille... Ska han pussa sin syter på pannan eller slå ihjäl henne... sånt man liksom inte kan känna sig säker på.. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-22 22:41 | |
![]() | Inga Tidblad i "Pärlemor" hon ÄR iskall. | |
| bulll | 2010-05-22 22:48 | |
![]() | Jag får stämma in med några av de ovanstående talarna: Elaka Bob från Twin Peaks ger mig fortfarande kalla kårar, liksom flera andra av karaktärerna i serien. Jag tänkte när jag var liten och såg den första gången att vuxna aldrig blir rädda för film. Nu förstår jag att man tydligen kan vara en obotlig fegis för livet! | |
| slånbär | 2010-05-22 23:20 | |
![]() | Freddy Kruger.Hua | |
| E_Cantona | 2010-05-22 23:22 | |
![]() | Falconetti i De Fattiga och de rika tyckte jag var otäck som barn:))) Linda Blair i Exorcisten skrämmer fortfarande skiten ur mig... | |
| tilltrasslad | 2010-05-22 23:23 | |
![]() | Jag hatar den elake Percy i The Green Mile. Och otäckingarna i Funny Games (har bara sett den amerikanska versionen, men det var nog den OBEHAGLIGASTE filmen jag sett...). | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-22 23:23 | |
![]() | Blair Carrington. | |