Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 420 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2010-05-25 21:49 | |
![]() | Jag har en "klump" med en USB-ingång. I denna klump finns flertalet "uttag" för diverse minneskort :) Mycket smart och jag behöver inte hålla reda på någon sladd eftersom alla kamera- och mobil-minneskort passar :) | |
| Tess 08 | 2010-05-25 21:51 | |
![]() | För övrigt så ser jag sladden hänga på en krok i något mörkt utrymme.. kanske en garderob eller mindre rum | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2010-05-25 21:56 | |
![]() | Hur menar du att USB-kablarna du testat med inte passar? Det finns bara två sorters USB-kontakter: vanlig och mini. Jag gissar att kameran har en mini-kontakt. Då behöver du en sådan sladd: www.clasohlson.se/Pr...=1 35156020 | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-25 22:34 | |
![]() | Kolla innerfickan på jackan du senast använde! | |
| Ålandspojken - Ej medlem längre | 2010-05-25 22:47 | |
![]() | Jag fann den! Efter mycket letande har jag funnit USB-kabeln. Och jag vill tacka alla som hört av sig med diverse tips och kommentarar, ni är så skitgulliga allesammans! Och till Tess 08 går ett speciellt tack, för USBn återfanns mycket riktigt i ett mörkt utrymme. Det är ju så att när man sysslat med diverse tekniska apparater under årens lopp så samlar man på sig en viss mängd tillbehör, kringutrustning som kanske inte behövs längre men som känts "för bra" för att bara slänga. I den kassen i förådet låg kabeln. Min förklaring är att jag helt enkelt tog fel USB-kabel när jag lade undan kameran för vinteruppehållet, så en gammal hamnade tillsammans med kameran och den rätta bland grejerna i förrådet. Inte så lätt att se skillnad. Jag tackar ännu en gång alla er som brytt er om mig och mitt triviala spörsmål, jag tycker mig se ettt visst hopp för mänskligheten trots allt, tack vare er! | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2010-05-25 23:28 | |
![]() | Varsågod. Vi fakturerar 19:90 per minut. | |