Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 14 |
Mobilspel
| Pågående | 19 196 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Malexander_ | 2010-05-26 18:39 | |
![]() | Jag vill ha blommig falukorv till lunch mamma. Nåt annat vill jag inte ha. Jag hatar tomaten och fisken och spenaten och plättarna med lingonsylt. Fläsk - har vi för ofta. Lamm - smakar som kofta. Biff med lök är riktigt läbbigt. Jag vill ha blommig falukorv till lunch mamma. Nåt annat vill jag inte ha. Jag vill ha blommig falukorv till lunch mamma. Nåt annat vill jag inte ha. Nä aldrig jag äter mer rotmos och potäter och isterband och kalvkotlett. Pytt - det är för pyttigt. Mjölk - det är för nyttigt. Knäckebröd för hårt att tugga. Jag vill ha blommig falukorv till lunch mamma. Nåt annat vill jag inte ha. | |
| lovemercury | 2010-05-26 18:44 | |
![]() | hmm för min del brukar jag äta upp vad jag äter. Men inälvor kan framkalla spya bara jag tänker påt. | |
| Akrylamid | 2010-05-26 18:47 | |
![]() | Och ja har ett gammalt trauma från dagis då dom tvinga mig äta Vetabix, fy fan, de mår ja illa av bara ja ser paketet i affären idag.. och äppelsylt, blöäääähhhh... | |
| Mouche - Administratör | 2010-05-26 18:48 | |
![]() | Sådana här trådar gör mig så vansinnigt hungrig. Lever, patéer, bläckfisk, inlagda päron, makaronilåda, musslor, rejäla fläskstekar, spenatsoppa med ägg med mera med mera. Aaaah...bara så gott alltsammans. =) Mouche | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-05-26 18:50 | |
![]() | Inälvsmat, Körtlar etc... Vet att det är delikatesser, men det ställer till det i huvudet på mig. Grodlår... Samma där. Sköldpadda, så tragiskt att det blir vidrigt. Coca cola är riktigt äckligt också..... | |
| Dammen | 2010-05-26 19:04 | |
![]() | sulan2006 - jag måste berätta om ett gammalt minne från ett scoutläger. Jag ansvarade för planeringen, inköpen och tillagningen av maten. Visserligen hade jag många patruller som hjälpte till att bre smörgåsar osv samt andra vuxna som såg till att varorna kom till lägret. Vi skulle servera bruna bönor men dessa kan ju lagas liksom all annan mat på olika vis. I de bönor som vi serverade fanns smaktillsatser av sirap och ättika något som jag hade upptäckt många inte smaksätter bruna bönorna med. Fattas dessa tillsatser - ja då smakar brunabönor verkligen inte gott. Så pröva på så får du se. Så skall det vara s.k. randigt stekfläsk till och absolut inte falukorv. Sältan i fläsket är en annan viktig del. | |
| Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2010-05-26 19:07 | |
![]() | Spenatsoppa med en simmande ägghalva......ser ju ut som vinterkräksjuka. Fiskbullar. Fickljummen cocacola och silverrom | |
| Tinna | 2010-05-26 19:10 | |
![]() | Ärtsoppa och bruna bönor. :S Däremot är lever och bläckfisk yummy! :) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-05-26 19:11 | |
![]() | gris | |
| bove | 2010-05-26 19:21 | |
![]() | Inget direkt som har nämnts hittills här i alla fall, jag äter det mesta. Hjärna och testiklar av olika djur skulle det nog vara svårt att få i mig, men sånt äter vi ju i allmänhet inte här i Sverige heller. Surströmming är jag tveksam till, har aldrig fått tillfälle att prova. | |
| bulll | 2010-05-26 19:27 | |
![]() | Sen jag blev vego slipper jag ju mycket av mina tidigare spyvarningsmaträtter. Det hade jag nog gjort vid det här laget i alla fall, eftersom jag är vuxen nu och bestämmer själv vad jag vill äta (På samma sätt som jag aldrig någonsin kommer att spela brännboll igen - av precis samma anledning - jag är vuxen och slipper). Men riktigt otäckt tyckte jag att det var med lever (inte mald till biffar dock, det tyckte jag var gott. Kan ha berott på att man alltid fick lingongrädde till kanske), korv i alla former, pölsa och sån där vidrig palt. Eller är det kroppkaka? Kan aldrig skilja på dem. Usch hur som helst! | |
| Padu | 2010-05-26 19:30 | |
![]() | Det mesta som serverades i grundskolan var skapligt äckligt. | |
| 123 hopp - Ej medlem längre | 2010-05-26 19:35 | |
![]() | havregrynsgröt är jätte äckligt | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-05-26 19:37 | |
![]() | Jag vänder på Tinnas inlägg :p (Även om bläckfisk inte går bort pga smaken utan konsistensen, typ gummisnodd ju). Lägger även till surströmming, all inälvsmat (har inte provat så många iofs just för att det är inälvsmat >.<) och dallriga saker på minussidan. Har hittills aldrig ätit lamm som smakat gott heller. | |
| Rapé1 | 2010-05-26 19:46 | |
![]() | Ketchup, dressing och majonäs... fy f*n. Har aldrig tyckt "klet" | |
| F_Errari | 2010-05-26 19:46 | |
![]() | korv | |
| Linders - Ej medlem längre | 2010-05-26 19:49 | |
![]() | Hund, smakar bara hår. | |
| Defrob | 2010-05-26 20:00 | |
![]() | Inävlsmat usch någon gräns för mitt djurmördande har jag... fisk äter jag sällan med tanke på fiskeindustrin. | |
| fransåsa | 2010-05-26 20:05 | |
![]() | Kokt lake och kokt strömming. | |
| granit69 | 2010-05-26 20:09 | |
![]() | I min ungdoms dagar var jag mycket hos ett gammalt bondpar. Herren i huset läste mycket och ville sedan prova på olika exotiska recept. En morgon när jag gick upp för att dricka vatten fick jag se når i ögonvrån där jag stod böjd under kranen.Ett dricksglas med vatten och nåt ljusrosa liggandes på botten av glaset . Tänkte inte mer på det,hade upplevt både tuppkam,tuppfötter,svarts oppa,harskank och kalvbräss. Senare under dagen frågade jag bondfar vad det var han hade i glaset? Jo,i helskutta de ä grishjärna!Det är en delikatess! | |