Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 222 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-06-04 17:49 | |
![]() | TYdligare... "Mamma och Pappa... jag har köpt en NY dator till er Grattis!!!!!!" www.prisjakt.nu/prod...p? p=532664 | |
| Lasse1978 | 2010-06-04 18:07 | |
![]() | Du har ju gjort rätt. En laptop måste inte gå sönder bara för att man spiller i den, jag har hällt både kaffe och en massa annan skit i min och den funkar fortfarande. :D Vänder man upp och ner på den snabbt och stänger av den så behöver det inte kosta så mycket att låta någon kunnig kolla på den. Kolla på Blocket efter billig datasnubbe ifall det inte ingår i någon försäkring. Har du testat om/hur den funkar nu efter att du rengjort? | |
| nippertippan | 2010-06-04 18:34 | |
![]() | Tvålis, ja den var ju billig. tack för tipset. Dom här tangenterna har nån konstig anordning av två metall-bitar som är svåra att få ihop. Jag får dit dom, men dom är helt sneda. Lasse, ja jag ska kolla om jag hittar nån som kan hjälpa mig för en billig peng.. annars får det väla bli en ny dator från Mediamarkt... | |
| nippertippan | 2010-06-04 18:37 | |
![]() | Träsmak/Lasse: Jag spillde igår kväll. stängde av den. Men jag satte på den imorse för att se hur den funkade. Den hade till och med svårt att starta windows och den startade olika program själv och hängde sig. Efter det stängde jag av, vände upp och ner och tog ut batteriet. | |
| Emollas | 2010-06-04 18:51 | |
![]() | ser ju enkelt ut www.akutdataservice....at orer.jpg eller hur? | |
| nippertippan | 2010-06-04 18:54 | |
![]() | ops... INTE. Nä jag får bara hoppas att den funkar på söndag när jag åker till dom. *biter på naglarna* | |
| Emollas | 2010-06-04 18:55 | |
![]() | tejp kanske går ss11i01.stream.ip-on...a0 278de936 | |
| Emollas | 2010-06-04 18:57 | |
![]() | här har du något bra tror jag. www.akutdataservice....an gentbord | |
| lsaw | 2010-06-04 19:12 | |
![]() | Det beror nog på märke och modell en del också? En tidigare Lenovo (IBM) gick inte att göra ett jota med. Den gick det bara att komma åt minnen och hårddisk på, efter att jag spillt wiskey över tangentbordet och den bara gick att styra med extern mus och tangentbordet i Windows (med musklickning - det var jobbigt att skriva tfgm etc innan jag köpt en ny). En Macbook jag hade var lika byggd som en enhet och blev reservdel (minne + hårddisk) efter ett glas rom över tangentbordet. Problemet med dessa var att de inte var ihopsatta med bara skruvar. Fujitsun jag ligger här med nu, är mer "mekarvänlig" än ovanstående var! Sensmoralen är att sprit och datakörning inte går ihop! Tydligen inte virusunderlättande behandling (hostmedicin) heller... :) Googla på modellen och kolla om den går att plocka med själv överhuvudtaget, för inlämning eller nyköp brukar gå jämnt upp? | |
| nippertippan | 2010-06-04 19:15 | |
![]() | Isaw, tack för det tipset. Ska leta efter modellen och så. tack | |