Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 222 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-06-05 23:13 | |
![]() | När jag tog studenten fick jag presenter från folk som inte känner mig sådär väldigt bra, men ändå saker jag tyckte om och kommer ha nytta av. Tex salladsbestick, ljus, pengar... men en kopp + kaffe/te (beroende på vad hon gillar) uppskattas alltid! | |
| Guavan | 2010-06-05 23:28 | |
![]() | Köp inte någonting med en studentmössa på!! Fruktansvärtfult och ingenting som man visar upp i framtiden. En bra bok är alltid bra... Presentkort tycker inte jag är mesigt, bra om man inte känner personen i fråga så väl. Hade jag uppskattat, speciellt när man precis tagit studenten och inte har pengar:) | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-06-05 23:29 | |
![]() | Ett jobb :-) Skämt åsido... Det får ju inte kosta för mycket när man är lite ytligt bekanta och då känns det som att fotoram går bort. Sen beror det på hur långt i utvecklingen hon har kommit. I den åldern brukar inte eget boende vara grejen och matlagning lite mindre utvecklat... Kanske riktigt lyxiga chokladpraliner och Marian Keyes senaste bok? Liksom en lugn start på sommaren... Eller några lyxiga magasin. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-06-05 23:32 | |
![]() | Jag gjorde ett tjusigt paket med en 500-hundring i. Varma gratulationer skrev jag naturligtvis också. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-05 23:46 | |
![]() | ett homo silverarband av efva attling. det fick min fina syrrabyrra. då blev hon glad, dyke som hon är:) | |
| ger055 | 2010-06-05 23:59 | |
![]() | Presentkort går väl alltid hem? | |
| Rigoletto | 2010-06-06 00:18 | |
![]() | Har de senaste åren gett bort kokböcker som studentpresent. Typ "Vår kokbok" eller "Rutiga kokboken". Har uppskattats oerhört mycket. | |
| massaprov | 2010-06-06 00:57 | |
![]() | presentkort funkar alltid :) | |
| Jan_Blank - Ej medlem längre | 2010-06-06 01:50 | |
![]() | En vattenpipa. Finns skitsnygga till rimligt pris. | |
| Megaherz | 2010-06-06 11:07 | |
![]() | När jag tog studenten uppskattade jag de prestenter som hade något med antingen alkohol, pengar eller flytta-hemifrån-saker mest. :P | |