Spelrum
Giraffen21
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
6
Inloggade27
Mobilspel
Pågående18 898

Forumkategorier

Användare Inlägg  
The_Idiot - Ej medlem längre2010-08-01 14:47
Antal inlägg: 66

wildman: Det är ju det som är hela poängen med Apples produkter.
Det är inte en strävan efter monopol. Det är ett försök att säkerställa att allting funkar så bra som möjligt tillsammans.
Till skillnad mot PC, där saker ofta funkar illa tillsammans.

wildman2010-08-01 15:11
Antal inlägg: 3860

Delicious JAg har en X10 och har många vänner som har iPhone. (dock inte 4:an än) Det jag upptäckt som för och emot är följande.
iPhonens pekskärm har lite mer känsla än X10:ans.
I gengäld är x10:ans skärm betydligt större.
Kameraduellen krossar X10:an.
Båda har usel batteriprestanda i jämförelse med "normala" telefoner. Tror kanske x10 har ännu sämre än iPhone, sannolikt beroende på en ännu större skärm.
Minipro har jag ingen erfarenhet av.

The_Idiot Väljer du att se det så så är det ditt val. Jag tycker det hämmar konkurrensen mer än det tillför.

novalines2010-08-01 15:52
Antal inlägg: 5

wildman: Det är precis så som The_Idiot säger. Anledningen är för att produkterna ska fungera så bra som de bara kan. Det finns en förklaring till varför de flesta PC-datorer oftast är mycket starkare på tekniska specifikationer än många Apple-datorer men fungerar otroligt mycket segare och har mängder med fler problem är Apple.
Varför i hela friden skulle de vilja släppa in yttre företag som sabbar deras produkter? Tillför konkurrens görs det väl ändå om PC sidan skulle komma med en kraftfull och konkurrenskraftig produkt som fungerar lika bra?
En lösning är att göra som Apple, ha full kontroll över vad som stoppas i datorerna och se till att de lämpar sig bra tillsammans. Tror att just Sony Vaio har fattat grejen.

Pettson Katt2010-08-01 16:01
Antal inlägg: 3

Jag har en iPhone 3GS och känner inget som helst behov av att uppgradera till 4. Med iOS4 är den äldre modellen snarlik - lite sämre kamera, lite sämre skärm och ingen möjlighet till videosamtal. Men den funkar kanon, och nu har de flesta operatörer dessutom vettiga priser på den lite äldre modellen. Jag tror att en 3GS är det bästa köpet just nu. För en iPhone måste man ju ha:)

Ganter2010-08-02 03:38
Antal inlägg: 11

Det blir nog en iPhone 4 tror jag! Ingen har kommit med några riktigt bra argument mot den och de andra mobilerna verkar tveksamma. Tack för alla diskussioner, jag har verkligen tagit nytta av allt. Men ni får ju gärna diskutera vidare om vilken som är bäst. :P Dock antar jag att ingen av er har en iPhone 4, eller har jag fel?

Loozer2010-08-02 05:45
Antal inlägg: 556

www.youtube.com/watc...L7 yD-0pqZg

Ögonsten - Ej medlem längre2010-08-02 08:31
Antal inlägg: 281

Här, jag har en iphone 4 och är jättenöjd!!
Fast man saknar vitfärg, har svart telefon, vit kommer i sept eller nov, men köpte svart ändå, kunde inte vänta..
O den telefon är helt underbar, man är kär i telefonen! :)
Så gå å köp den du Ganter! =)

Yonderboy - Ej medlem längre2010-08-02 09:09
Antal inlägg: 1661

Har själv en Iphone, visst den är snygg, men samtidigt har den så många små buggar att man blir tokig. Det verkar som det är en betaversion även om den är Iphone 3s den där med 16mb minneskort

eeistan2010-08-02 09:32
Antal inlägg: 1542

Det är klart du ska köpa en xperia x10. Den använder sig av googles nya fräsiga anderoid operarativsystem. Nallen är suverän. Jag har själv en xperia x10 mini och den är stor i sin litenhet:/)

Stenknäck2010-08-02 09:37
Antal inlägg: 430

Apples datorer och telefoner är helt enkelt super. Inget annat ord är bättre. Helt klart det bästa på marknaden och du ångrar dig aldrig.
Har du en gång haft Apples prylar så finns inget annt. Miljötänk i all ära men man behöver ju inte vara korkad för det.

waliop2010-08-02 09:43
Antal inlägg: 203

iphone 3 eller 4, däe är väl 4 bara en nyare modell än 3?

och jämfört med vanliga mobiler, är det touchscreen och större display som är skillnaden?

Nilli - Ej medlem längre2010-08-07 21:34
Antal inlägg: 496

iPhone är bäst. Värd varenda krona.

Gautama2010-09-10 13:17
Antal inlägg: 6854

Jag har en sprillans ny iphone4 som jag ska sälja. vill inte ha en iphone. Men jag måste köpa mig en ny telefon i vilket fall som helst. Har ni betapetare något råd?

De önskemål jag har är en skaplig kamera och att man kan ladda musik till den. Annars inga krav alls. Ja möjligt att det ska gå att ringa med den då:-)

Någon som vill köpa min iphone4 så kan ni få det:-)

annapee2010-09-10 15:50
Antal inlägg: 79

Har en HTC Wildfire och är grymt nöjd med den, var helt inne på en Iphone 4 innan, men är väldigt glad att jag köpte Wildfire istället.

kremlan - Ej medlem längre2010-09-10 15:52
Antal inlägg: 364

Självklart en Iphone!!

Shinda2010-09-10 15:54
Antal inlägg: 367

iPhone, utan tvekan.

reson - Ej medlem längre2010-09-10 15:54
Antal inlägg: 408

Det finns inget som går upp mot en Iphone.
Du kommer att ha mycket glädje med den.

reson - Ej medlem längre2010-09-10 15:56
Antal inlägg: 408

Gautama, varför vill du göra dig av med din iPhone??

Shinda2010-09-10 15:57
Antal inlägg: 367

Gautama, vad ska du ha för den? ;)

ocki2010-09-12 00:00
Antal inlägg: 137

Jag personligen har gillat wm bäst men efter min första androidlur är jag fast. Som utvecklare är det ett överlägset operativ att skriva till och friheten överglänser ios.
Har testat iphone:arna men som icke-macbög har de inte fallit mig i smaken.

Just nu har jag en X10 och en Desire, av dem två gillar jag desiren en hel del mer, eftersom att den har mer responsiv skärm och mjukvaruuppdateringarna kommer i raskare takt från HTC. Den har ex fullt flash-stöd nu.

Vad som är bäst för dig? Det har varken jag eller många andra någon aning om, tror du blir nöjd med vadsom.

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?