Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 18 642 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-08-06 12:02 | |
![]() | Svar till Ålandspojken. | |
| Grådask - Ej medlem längre | 2010-08-06 12:03 | |
![]() | Rekommenderar: Öronproppar (Peltors blåa är bäst) Tolerans mot medmäniskor | |
| Ålandspojken - Ej medlem längre | 2010-08-06 12:05 | |
![]() | Svar till Hoodman: Jag åker inte med det bolaget. | |
| Tessa00 | 2010-08-06 12:07 | |
![]() | Hur synd jag än tycker om barn som mår dåligt på flyg (t ex ont i öronen mm) så är det rätt jobbigt att sitta på ett flyg med skrikande barn runt sig. Så jag skulle jag inte tveka att betala extra för att flyga utan barn. | |
| MaadMaxx | 2010-08-06 12:29 | |
![]() | Vilken underbar idé! :D Jag skulle lätt betala en extra slant för att slippa se sönderstressade föräldrar vars röst nästan krackelerar av vanmakt inför uppgiften att få sitt/sina barn att låta bli att vara just barn. Smart människa som kom på det där! | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-08-06 12:38 | |
![]() | Proktolog.. hear hear... Sen skullejag också vilja slippa folk som pratar, stickar och tittar på någon form av skärm.... | |
| le-lou | 2010-08-06 12:43 | |
![]() | kafountine - jag pratar inte om barn som mår illa. Jag pratar om att föräldrar blir lätt förblindade av sina egna barn och ser/noterar inte att barnen faktiskt kan störa andra personer. Många gånger tycker jag att föräldrar är slappa med sina ungar på offentliga platser, de låter de härja runt som helst och skiter i om barnen stör andra. När min dotter var liten så stördes jag inte speciellt mycket av att hon skrek eller tjoade tex, jag var van vid det. Get the picture? | |
| le-lou | 2010-08-06 12:44 | |
![]() | Och barnfria flyg betyder ju inte att barnfamiljerna får åka rymdraket till mallorca - det lär finnas nog med flyg åt dem också. | |
| Farzad | 2010-08-06 12:49 | |
![]() | Hatar att flyga. Man borde söva ner alla passagerare innan så kan man packa alla som sillar.Tänk er att ta ett piller dagen innan er resa så att ni somnar. Sen kommer resebyrån och hämtar er och så vaknar ni upp i hotellet på en paradisö. | |
| dalapower | 2010-08-06 14:07 | |
![]() | Helrätt!!Skulle gärna betala för det,har själv barn(14mån) och vet vilken stress det är när min dotter skriker på plan,nu har hon flygit ca 20 gånger och vrålat 2 min på en flygning, så det är inget stort problem. Folk betalar för extra service,extra benutrymme,extra bagage,extra omborstigning,så varför inte barnskriksfria resor? | |
| LisaLong | 2010-08-06 14:23 | |
![]() | Mycket bra idé tycker jag. Samtidigt kan jag för mitt liv inte fatta hur vissa föräldrar kan släpa med sitt nästa nyfödda barn utomlands. Barnet lider mer än det njuter och några minnen kan den inte få. Jag har också åkt en gång på en långresa då var det 2 2 åringar som sprang och skrek 3 timmar....alla möjliga elakheter gick genom min skalle då hehehe | |
| LisaLong | 2010-08-06 14:26 | |
![]() | confuoco man kan sysselsätta barnen med olika sorts lekar etc | |
| pion ekrot | 2010-08-06 14:33 | |
![]() | Jag har full förståelse för det - ska man resa med barn så är det väl då man ska passa på har jag hört, när de är små bebisar. Att de lider mer än de njuter kan man väl inte bara konstatera sådär. | |
| lycopersicon | 2010-08-06 14:38 | |
![]() | LisaLong: Tror inte man släpar med sig sina nyfödda för barnets skull utan för sin egen. Är väl inget konstigt att man vill åka på semester fast man har barn. På vad sätt lider de menar du? | |
| dalapower | 2010-08-06 14:41 | |
![]() | www.bortabra.se/Nyhe...-f lyg.html | |
| micro113 | 2010-08-06 14:45 | |
![]() | Det är väl en jättebra ide med barnfria flyg. Folk som vill slipper barn - och trötta föräldrar slipper tjurigt folk. Blir någon tjurig och gnäller så kan man surt hänvisa dem till "det barnfria flyget" *hehe* Ärligt - en bra ide - varför inte om det finns underlag för det. | |
| hussar | 2010-08-06 14:55 | |
![]() | Man får checka in ungarna i bagaget o ha dem i burar helt enkelt, eller i durabla trälådor som dem inte kan fly ur i planet. Typ ha dem i lastrummet med andra ord | |
| Grådask - Ej medlem längre | 2010-08-06 15:01 | |
![]() | Ni lättstörda! Boka in er i I-klass eller business. Där brukar det oftast vara barnfritt. | |
| dalapower | 2010-08-06 15:05 | |
![]() | Grådask:då bokar jag,du betalar;-) | |
| lillan-68 | 2010-08-06 15:07 | |
![]() | När vi flög hem från Thailand i våras, så fungerade inte tv apparaterna, hade såna där egna i stolen framför. Då var det skrik på alla småbarn runt omkring, själv var jag dunderförkyld, min 8-årige son hade öroninflammation o feber, han skulle behövt vila men det var omöjlig....öronproppar hjälpte inte, o som sagt ljud o bild ur funktion, försökte lyssna på ljudbok i min mp3, men hörde inte vad som sas i lurarna... inte lust att göra om den resan, men att ha barnfri flyg är lite överdrivet kanske....men som en sa en speciell sektion på flyget, (som förr rökare/icke rökare, barn/icke barn..*fniss* ) eller kanske till o med en lekhörna, på dessa 11 timmars flyg | |