Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Satyra | 2010-08-15 10:07 | |
![]() | Sten Saxpåse - Dock jobbar man ju större delen av sin vakna tid - om man är frisk och arbetsför. ;-) | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-08-15 10:11 | |
![]() | Även fast man jobbar mer än vad man har roligt så är det ändå det roliga man minns och som betyder mest. Tycker jag iallafall. Så det är skönt att ha jobbat så många timmar i veckan som man gör för då kan man göra precis det man vill på fritiden. | |
| Savi | 2010-08-15 10:18 | |
![]() | Håller helt med Nilli | |
| micro113 | 2010-08-15 10:27 | |
![]() | Pratar man jobb -- pengar är viktigast. Jag kan jobba med vilket skit som helst, under vilka förhållanden som helst i princip -- bara jag drar in lönen som ger överlevnad. Har man det bara bra hemma så kan man stänga av skiten på jobbet och stå ut med det mesta. Ett jobb är ändå bara ett jobb - något som skall göras. Trivs man med sitt jobb och hamnar i ett bra arbetslag så är det givetvis ett plus som gör livet lite roligare -- men som sagt, annars är det bara att stänga av och sköta sina arbetsuppgifter. Jag har arbetat under båda förutsättningarna och inte haft en tanke på att sluta för att arbetslaget var skit, eller jobbet var sunkigt -- man skapar helt enkelt strategier för att hantera det bara. Men det är klart att det varit roligast att jobba när allt fungerat bra och man jobbat med saker och människor man trivts med. | |
| Snowlion | 2010-08-15 11:44 | |
![]() | Familjen - Sen kan man anpassa sig efter ekonomin.. Bara man trivs med varandra så spelar pengar ingen roll.. | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-08-15 11:46 | |
![]() | Man skulle välja mellan bra lön eller trivas på jobbet. Är familjen inräknat så kommer såklart den alltid först. | |
| Sten Saxpåse - Ej medlem längre | 2010-08-15 12:08 | |
![]() | Satyra Nilli har redan formulerat det bra, jag tycker som hon. | |
| Sten Saxpåse - Ej medlem längre | 2010-08-15 12:09 | |
![]() | och micro med, bra skrivit. | |