Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 249 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guldplate | 2010-08-18 12:52 | |
![]() | Och vem har inte tävlat i att ta sig ner snabbast i en vattenrutschbana? Speciellt när dom har två banor liggandes bredvid varandra! =) Den som inte kan se tjusningen i det meningslösa vet inte hur man tar vara på livet. ;-) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-08-18 16:23 | |
![]() | min syster och jag tävlar om allt. det känns meningslöst. | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2010-08-18 18:04 | |
![]() | Uthållighetstävlingar som "Iron man" whats the point? | |
| kompiskarin | 2010-08-18 18:21 | |
![]() | Hur meningsfullt är det att lägga timmavis på att tävla i Betapet? | |
| Guldplate | 2010-08-18 18:58 | |
![]() | klobba2: Att ha med det som mål träna upp sin uthållighet och kondition??? Kompiskarin: Att lära sig fler ord, strategiskt tänkande och att hålla hjärnan i trim??? Känns ju inte helt meningslöst då båda dom två sakerna är något vi har nytta av långt in ålderdomen... ;-) | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2010-08-18 21:52 | |
![]() | Machodumheter | |
| mrperfect | 2010-08-18 21:55 | |
![]() | Guldplate ätartävlingar sitta i bastu göra bilhopp utan att göra tekniska beräkningar etc visst är frisbeegolf en sport :) | |
| mrperfect | 2010-08-18 21:59 | |
![]() | Megahertz Tyvärr pallar ine mina knän för löpning pgr av reumatism så jag kan inte visa det, men jag påstår att om man tränar klokt så kan man springa marathon utan att vara så där väldigt trött efteråt, däremot att göra det otränad är helknäppt. Att springa typ, 100-400 m kan vara mycket påfrestande för hjärtat, man springer ju max hastighet , då är långdistans mindre jobbigt, uthållighet mer än tempo..s.a.s. | |
| nystan1 | 2010-08-18 22:07 | |
![]() | Boxningstävlingar måste toppa kategorin meningslösa tävlingar. | |
| Snowlion | 2010-08-19 09:15 | |
![]() | Nja, det är väl mest hur man ser på det.. Dom som tävlar tycker inte att det är ngn meningslös tävling.. Ja mena, man ställer ju inte upp om man tycker det är en töntigt eller meningslöst.. Kan tycka många tävlingar är idiotiska men det är ju upp till var o en att ställa upp att tävla eller inte tävla... | |
| Savi | 2010-08-19 11:09 | |
![]() | Ja bastutävlingen var ju rätt onödigt...men jag gillar en annan tävling,den här när man sitter på ett bibliotek & blir utsatt för massa skoj & måste vara tyst,det skulle jag vilja vara med i =) | |
| Ladybug1 | 2010-08-19 11:33 | |
![]() | Att tävla i att stoppa i sig så mycket av vad-som-helst (har sett foto på princessbakelserace!) känns lika meningsfullt som att vända på steken och se vem som kan låta bli att äta längst tid. The survival of the fittest? Guinness Rekordbok började för c:a 15 år sedan rensa ut rekord där det finns uppenbar risk för skada, när finalen i Stå-längst-på-ett-ben avgjordes när den som därmed kom tvåa, förlorade pga att benet han stod på fick en s.k. stressfraktur. Att boxas, kickboxas eller slåss med basebollträn är väl bara nyanser på samma skala - att skada motståndaren. Om man pga personers girighet får dem att skada sig själva istället - ska det inte finnas skydd för individen gentemot exploatering? En känd replik, tillika filmtitel, från en evighetsdanstävling: They shoot horses, don't they? | |
| Guldplate | 2010-08-19 11:43 | |
![]() | Guinness Rekordbok blev också mycket tråkigare sen dom rensade ut en massa rekord. Nu är den nästintill meningslös att köpa. Allt som står i den kan du hitta på nätet eller i vilken annan rekordbok som helst. | |