Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 286 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kremlan - Ej medlem längre | 2010-08-19 19:52 | |
![]() | Varför ska man inte köpa Ipone4?? | |
| kremlan - Ej medlem längre | 2010-08-19 19:52 | |
![]() | Iphone4 ska det vara:) | |
| Liz1 | 2010-08-19 19:58 | |
![]() | För att iPhone är nog en av de bästa prylarna jag haft på länge och självklart ska du ha den senaste :) | |
| med | 2010-08-19 20:28 | |
![]() | Varför säger så många att man inte ska köpa Iphone4?? | |
| l1ttle_pwny | 2010-08-19 21:58 | |
![]() | Snowlion, man förstår inte att man behöver en iPhone förrän man har en. Och som ni andra säger, varför skulle man inte vilja ha en iPhone 4 nu? Jag skulle _aldrig_ köpt en 3GS om jag skulle handlat idag. Gamla 3G:n funkar ju t.ex. inte speciellt bra (dessvärre) med nyaste mjukvaran i telefonen. Segt och jäkligt. Delvis därför skulle jag velat köpt den med bäst hårdvaruspecar - för att kunna ha den ett bra tag. Jag förstår inte ens hur man kunde åka kommunalt innan iPhone... :-) | |
| Snowlion | 2010-08-20 10:11 | |
![]() | Haha.. Men jag tänker ändå inte skaffa en Iphone.. Är ej beroende av att kunna vara tillgänglig hela tiden. Har interne hemma och det räcker mer än väl. Åka kommunalt, man har ju bok eller så har man Ipod ex.vis... Tycker jag ff e hyfsat ung (under 30) och är mer av den äldre generationen isf, för att ständigt vara uppkopplad/tillgänglig för alla det är inte min grej. Jag tar inte ens med mig telefonen utomlands/kopplar inte upp mig heller på min utlandssemester för att uppdater. Det räcker att familj/väner vet när man åker/vart man bor/kommer hem igen. Sen skickar man ju såklart vykort till sina nära o kära.. Mkt trevligare =) | |
| l1ttle_pwny | 2010-08-20 10:25 | |
![]() | Jag tycker det är helt fantastiskt att alltid kunna få tag i information när man blir nyfiken på saker. T.ex. vad en viss byggnad har för funktion, vem en staty föreställer etc. | |
| cessely | 2010-08-20 10:27 | |
![]() | Jag är också väldigt nyfiken på varför man hör så ofta att man inte ska köpa iPhone 4... | |
| -bollkalle- | 2010-08-20 10:49 | |
![]() | Kan ju tillägga att Kompisabonnemanget heter Kompis surf och det står nu att det ingår | |
| Snowlion | 2010-08-20 10:50 | |
![]() | Jag har ingen aning - och bryr mig inte | |
| Snowlion | 2010-08-20 10:51 | |
![]() | Men det tar man väl reda på innan eller så får man efterforska när man kommer hem.. Mkt roligare så... =) | |
| Ögonsten - Ej medlem längre | 2010-08-20 10:57 | |
![]() | smsar du mycket? | |
| -bollkalle- | 2010-08-20 11:00 | |
![]() | nja en del | |
| Träsmak | 2010-08-20 11:56 | |
![]() | Akademiker: Vicken sjukt dålig koll du har. Då dör din Iphone snart. De säger inte ens *puff*, den bara dör. Har haft tre stycken Ipods alla dog efter två år. Ingen höll i tre. När min 80 gig video-Ipod med hela mitt porrbibliotek gick åt skogen så sade jag: "Nä, aldrig en Ipod igen o aldrig att jag skaffar Iphone. Jag får hitta en annan mediespelare att lagra all min porr på." Först tänkte jag fy fan, att behöva konvertera tre hundra timmar porr till vmw eller nåt. Nä va jobbigt. Men sen så hittade jag mediaspelare till sony som tar memory stick med MP4. Så nu behöver jag bara spara allt på memorystick istället. Och Sony har både bättre bild och ljud. Sådeså!!! | |
| Jesper M | 2010-08-20 12:09 | |
![]() | ta kompis pott om du inte smsar så mkt då dessa inte ingår potten. glöm inte att lägga på ett surfpaket då bara. men varför vill du inte ha den nyaste? det är ju typ samma pris och den är bättre på alla punkter. | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-08-20 14:24 | |
![]() | Jag är nog den sista människan på jorden som fortfarande går runt med en ordinär Sony Ericsson :> | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-08-22 08:25 | |
![]() | Hade inte nya varit så ful så hade man ju tagit den men 3gs är faktiskt jävligt bra tycker jag. Passar mig iaf. | |
| beta_queen | 2010-08-22 09:06 | |
![]() | elsa89: Här är en till! =) Tycker de andra är så fula! ;) | |
| tydal | 2010-08-22 16:18 | |
![]() | Skillnaden är att sms till Tele2/Comviq inte ingår i pottabonnemanget, så dessa sms blir 69 öre styck. Samt att öppningsavgiften är tio öre högre. Så frågan är ju, hur många samtal ringer du på en månad? Multiplicera med 0,1 samt lägg till antalet sms till Tele2/Comviq och multiplicera med 0,69. Blir resultatet mindre än 100 kronor så blir det billigare för dig med pott. Om du tänker använda Spotify bör du definitivt välja pott för då ingår 5 GB. Om du bara har 1 GB kan du bara lyssna cirka 7 timmar i månaden på Spotify, för resten behöver du ju för vanlig surf. Med 5 GB kan du lyssna 2 timmar om dagen och ändå ha lagom mycket kvar att surfa för. | |
| Mindymoo | 2010-08-22 16:25 | |
![]() | Elsa -jag också! SE krånglar aldrig. Jag behöver inte ens pekskärm... | |