Spelrum
Giraffen31
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
12
Inloggade43
Mobilspel
Pågående19 268

Forumkategorier

Användare Inlägg  
annakarineli2010-08-19 22:39
Antal inlägg: 2519

vita_syrener: Innerst inne vet jag det, men jag har ändå inte lyckats bli av med den känslan på jobbtillställningar inom skola och barnomsorg -hittills! Har också jobbat en del inom hotell och restaurang med världens underbaraste chefer och har då varit med om några av mitt livs roligaste firmatillställningar! :) Känns lättare att slappna av inom de kretsarna på något vis. Känslan är inte att man måste vara så präktig och det finns ju inga föräldrar som kan råka se en "tjuvrökande" och lite på sniskan! :)

Winell2010-08-20 00:57
Antal inlägg: 100

var nyss på kryssning oslo-köpenhamn-oslo med jobbet. det var sjukt roligt tyckte jag. najs att se alla chefer bli asfulla och snacka skit om varandra och försöka ragga upp sina anställda

Gautama2010-08-20 01:02
Antal inlägg: 6854

Känns så fruktansvärt ensamt på mina firmafester. Egen företagare och ingen anställd. Brukar klämma en pizza med en öl och sen gå och lägga mej:-)

kaffedryck2010-08-20 22:26
Antal inlägg: 57

klart man ska ha någon sort av firmafester! men det är trist om det ska vara "för att det ska vara" från arbetsgivarens sida, vilket kan hända ibland. Det är stor skillnad att vara anställd privat, kommunalt eller statligt. Min erfarenhet är att de privata företagen har roligare fester med mer gemenskap i personalen.

Tvålis - Ej medlem längre2010-08-20 22:45
Antal inlägg: 4429

Själv kan jag tycka att firmafester år riktigt trevliga. Men av någon outgrundlig anledning så har den här typen av tilldragelser en förmåga att äga rum den dyrbara tid jag har mina barn. Eftersom jag har delad vårdnad så träffar jag dom bara hälften av tiden som det är. Det är för dyrbart för mig att umgås med barnen hellre än kollegorna som jag förvisso uppskattar men delar så mycket tid med ändå.

Jag är hyper social när jag jobbar, men min ledighet är snudd på helig.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?