Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
21
Inloggade49
Mobilspel
Pågående19 298

Forumkategorier

Användare Inlägg  
stansjaern2010-08-25 20:32
Antal inlägg: 83

det är lite svårt att jämföra batteritider mellan olika användare eftersom alla garanterat inte använder sina telefoner exakt likadant. Min ena polare surfar jämt och han klagar jämt, min andra tycker hans mobilbatteri räcker för evigt, men han använder typ aldrig luren.

le-lou2010-08-25 20:40
Antal inlägg: 17500

Stansjaern - jag skulle nog säga att jag använder min lite - medel. Jag ringer extremt lite på den, sitter sällan och spelar och dyl. Sms:r nog mest men inte ens det är en om dagen. När jag låter den ligga en hel dag klarar sig batteriet till dagen efter, men då vill den ha mer :D

Imsoz - Ej medlem längre2010-08-25 20:47
Antal inlägg: 51

@le-lou

har inte så stora problem att prata med den, man får ju även med en handsfree som jag hellre använder. skärmen blir dock ganska kletig efter att man pratat ett tag men annars fungerar det.
angående batteritiden så har jag stängt av det mesta (bluetooth, wifi osv) och har ljuset på minsta samt stänger av alla processer med ATK när jag inte använder de och då håller batteriet ett tag. men om du ska surfa/lyssna på musik ett par timmar så räkna med att ladda batteriet varje dag när du lägger dig. ATK (Advanced Task Killer) är starkt rekommenderat och jag har lagt en som det kallas "widget" på min startskärm eftersom jag använder den hela tiden

Snowlion2010-08-26 09:37
Antal inlägg: 273

Önskar jag hade en mini så jag med kunde få vara med o diskutera detta... ;)

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?