Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 351 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2010-09-05 14:50 | |
![]() | marängtårta : ja sprid kärlek! jättebra budskap men just nu sabbar du min tråd. | |
| Liftactiv | 2010-09-05 14:50 | |
![]() | Dvs. att fjäska och ljuga sig till pluspoäng skapar bara fler Peter-människor...... | |
| marängtårta - Ej medlem längre | 2010-09-05 14:51 | |
![]() | Jo jag älskar att diskutera.. om politik, händelser, minnen, upplevelser..MEN INTE OM PERSONER SOM INTE KAN FÖRSVARA SIG..då blir det skitsnack o det här hemma på toa | |
| Geckoo | 2010-09-05 14:52 | |
![]() | Men han är ju sjuk, stackarn!! ...och sjukdomen han drabbats av är den ganska vanliga "Nånannanismen", för varför själv ta ansvar när nån annan kan göra det åt en? | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-05 14:52 | |
![]() | Jag funderar när jag läser en sådan artikel på att det säkert finns mera än vad som står där,, dvs flera sidor och orsaker till att det är som det är,, man kan ju fundera på vad är han erbjuden för hjälp och stöd varför tar han inte emot det som han ev erbjuds mm,mm Bitte | |
| Tess 08 | 2010-09-05 14:53 | |
![]() | marängtårta kan ju bara inte vara sann... f.ö le-lou (inlägg kl.14.48) så går det ICKE bra då det inte är ok att diskutera andra medlemmar här! Så du kan ENBART skriva om dig själv... ingenting annat!! Intressant forum det hade blivit *not*! | |
| le-lou | 2010-09-05 14:53 | |
![]() | maräng - så det är ok för denne Peter att gå ut i pressen och klaga, men inte för oss att ifrågasätta vad han själv gör för sin situation? | |
| marängtårta - Ej medlem längre | 2010-09-05 14:53 | |
![]() | Ber om ursäkt om jag sabbar tråden!! Då skriver inte jag mer så ni kan lugnt fortsätta trampa på honom!! | |
| Tess 08 | 2010-09-05 14:55 | |
![]() | Jag diskuterar på ett sätt killen (som självmant gått ut i reccen med värsta snyfthistorien, men ändå måste vara inställd på att alla inte tycker lika synd om honom som han själv gör). Dock går väl detta något längre. Hur många hemlösa finns som är i liknande situation? Vad gör de? Hur många är INTE missbrukare osv... | |
| le-lou | 2010-09-05 14:56 | |
![]() | det som står i tidningen borde man kunna få diskutera ! Skärp dig nu maräng. gå till tråden om kärlek och sprid den. | |
| paddel - Ej medlem längre | 2010-09-05 15:01 | |
![]() | Svårt att diskutera om Peter när man inte vet alla fakta. Jag personligen tycker väl inte att han direkt klagan utan bara berättar sin historia. Vi är nog ganska snabba att dömma..innan man kan göra det så måste man ju ha 100% av historien. Tycker dock att han kan lägga musikkarriären på hyllan och försöka få ett jobb! | |
| Tess 08 | 2010-09-05 15:03 | |
![]() | paddel- NÄR tror du att vi (ni, du, jag) har alla fakta när vi diskuterar??? Vet du någonsin 100% av allt du pratar om? | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-09-05 15:03 | |
![]() | Marängtårta. Du mår nog bättre av att inte vara i forumet. Vad tusan har du att göra med hurvida folk vill diskutera en tidningsartikel eller inte som en kille hänger ut sig i för att få sympatier. Trams. | |
| Guavan | 2010-09-05 15:07 | |
![]() | "Innan du kritiserar någon bör du gå en mil i deras skor" Självklart ska man få diskutera och ha åsikter. Men Bitte har en poäng, det finns säkert mycket information om den här mannen som vi inte får ta del av. Han kan ha fel, men han kanske även har andledningar till att han gör som han gör. Självklart har många gått igenom separationer och klarat sig hur bra som helst ur det, men alla har sin historia och bakggrund som gör att man kanske agerar olika i olika situationer och tar saker olika hårt. Vill bara poängtera att det kan finnas många aspekter i den här historian som vi inte vet om... | |
| Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2010-09-05 15:08 | |
![]() | Nivå, skvaller. En tråd skapad för att vi ordentliga ska få förfasa oss och känna oss duktiga. Vilket vi inte är.... Speiellt inte när vi tjafsar om någons utseende. | |
| le-lou | 2010-09-05 15:10 | |
![]() | Guavan - självklart finns det det. Precis som i alla andra historier som publiceras i press. Men går man ut med sina uppgifter som han själv har gjort, så får man vara beredd på att folk har åsikter. Det är ju själva tanken med att publicera sånt här också, att en debatt ska gå i gång. Och jag deltar i den, genom att påpeka att jag tycker att människor generellt lägger för mycket ansvar på andra, än på sig själv. | |
| paddel - Ej medlem längre | 2010-09-05 15:12 | |
![]() | Nej Tess08 naturligtvis inte. Men personer i ens omgivning är det väl lättare att prata om. Nu har jag bara ett litet klipp på några minuter som jag ska bilda mig en uppfattning om. Vi kan ju göra denna tråden 100 meter lång..hjälper det? | |
| Liftactiv | 2010-09-05 15:18 | |
![]() | Mitch Ryder skriver "Speiellt inte när vi tjafsar om någons utseende." Vad?? | |
| le-lou | 2010-09-05 15:19 | |
![]() | paddel - det finns många trådar som kan bli jättelånga men inte hjälper det nån för det. det är ju inte nån Hitta en Lösning På problemet - klubb vi bildar. Glöm inte att vi är på Snack - inte Seriöst. (kan inte begripa riktigt vad problemet). | |
| Tess 08 | 2010-09-05 15:21 | |
![]() | Jag tittade iofs inte på klippet utan läste texten och nog tycker jag att man fick veta mycket av vad han tyckte och tänkte. Sen kanske man ska fråga sig vilka boenden han blev erbjuden och tackade nej till tex. Var de verkligen så dåliga som han får det att låta? Gick de inte att fixa till? Gav han dom en chans att fixa till bostäderna? Varför försöker han inte fixa ett jobb utan istället försöker leva på en dröm om att bli sångare? Och om han nu tog motgångarna så hårt att ha inte klarar av att jobba kanske han bör söka hjälp för dom? Men jag tycker fortfarande att det ligger på honom att söka hjälp för det, det är ingetning som erbjuds. | |