Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 452 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2010-09-24 15:33 | |
![]() | otrohet är otrohet ......... | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-09-24 15:37 | |
![]() | Urek: " Man är ju aldrig i kontakt med den tredjes kön...." Det är ju som att säga att man inte har diskat om man har haft diskhandskar på sig.... Hahaha, ja herre j*vlar... | |
| SkySpy_ | 2010-09-24 15:38 | |
![]() | Intressant teori.. Gäller den även vid vanligt arbete men händerna ,bara att dra på sig ett par handskar? I så fall kommer jag att utöva det då jag känner mig slö en dag och bara vill slappa istället. | |
| dragabol | 2010-09-24 15:42 | |
![]() | fest för forumtroll idag .. *skål* | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2010-09-24 15:43 | |
![]() | troll fattar ej alls | |
| Molly Malone | 2010-09-24 15:45 | |
![]() | Snart är jag uppe på medaljplan. Skriver om vad som helst för att fylla den tomma platsen ! | |
| schmuppisch | 2010-09-24 15:48 | |
![]() | Sjukt bra sätt att provocera folk Urek! Dock måste jag ju besvara din fråga med att säga följande: Kommer min partner hem, säger att han haft sex med någon annan men att han använde kondom så det kan ju inte riktigt ha räknats då han aldrig vidrörde på samma sätt.. Ja han hade lätt fått någonting kastat efter sig. Men tummen upp på provocering! | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-09-24 15:54 | |
![]() | Schmuppisch: "Ja han hade lätt fått någonting kastat efter sig." No no no! Bättre att använda händerna, efter att du satt på dig handskar. För då har du ju faktiskt inte slagit honom, och kan inte bli anmäld för misshandel. Glöm inte handskarna bara. ;P | |
| Urek | 2010-09-24 16:11 | |
![]() | Hehe, det vart reaktioner, onekligen.... Kan väl konstatera att det verkar vara så att man är otrogen även MED kondom.... Naturligtvis vill man väl synas, är det inte därför alla skriver här eller? Bor det inte en liten exhibitionist i oss alla? Det var dock inte huvudsyftet denna gång utan mer en humoristisk vinkling som jag fick, tycker jag. Sen är det roligt att se att min gamla antagonist, grönöga, är tillbaka. Välkommen åter!!!! | |
| schmuppisch | 2010-09-24 16:24 | |
![]() | Jajust ja! Tack grönöga ;) | |
| Mouche - Administratör | 2010-09-24 16:51 | |
![]() | Vi kör på en styck Trolltråd i kväll. När det går riktigt över styr så ryker den åt skogen. Tills dess så säger jag följande: Känsliga personer bör _inte_ vistas i denna tråden! De/de som ändå gör det, gör det på egen risk! Inga personangrepp. Inget knarktjafs och inte alltför grova saker i övrigt! Ordet är, nästan, fritt för kvällen alltså! Mouche *som ska följa detta med stort intresse och ett par kalla öl* | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-09-24 16:59 | |
![]() | En av de äckliga sakerna med att dela partner med någon annan är ju att man på nåt sätt skulle känna som om man delade kroppsvätskor med denna tredje person, så jag är rätt positivt inställd till det här förslaget. För mig är hygientänkande viktigt och bara att han själv inser att hon förmodligen är äcklig och skabbig där nere är ju ett plus. Om jag nån gång ska bli bedragen är det precis så där jag vill att det ska gå till. | |
| MTM74 | 2010-09-24 17:03 | |
![]() | Det är ungefär som när min kära bror sa till mig en gång. "Jag har inte varit otrogen för det gick inte för mig" Så alla tolkar väl otrohet på olika vis I guess. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-09-24 17:08 | |
![]() | Larvbrud: "För mig är hygientänkande viktigt och bara att han själv inser att hon förmodligen är äcklig och skabbig där nere är ju ett plus." Shit! Var det därför en kille jag var ihop med alltid använde kådis... Och jag som trodde att det var för att jag inte skulle bli gravid. Hmmm, va hemskt att han uppfattade mig så :S Fast, å andra sidan så låg vi enligt Ureks teori aldrig med varandra på riktigt ändå så vem bryr sig.... *asg* Helsjukt ju ;P | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-09-24 17:16 | |
![]() | Har just (med visst besvär men ändock) lyckats trä på en kondom på mitt tangentbord. Jag kan med andra ord skriva vad jag vill ikväll och komma undan med det då jag inte har någon direktkontakt med tangenterna. Komsikomsi Urek... ;P | |
| Urek | 2010-09-24 17:22 | |
![]() | Haha, grönöga, du har ju humor du å!!!! | |
| Urek | 2010-09-24 17:23 | |
![]() | Va nån som skrev tidigare att man inte ens behövde ligga med någon annan för att vara otrogen.... Vart går då gränsen undrar jag? Får man titta på ett annat fruntimmer t ex? | |
| Gautama | 2010-09-24 17:31 | |
![]() | Klart du inte är otrogen om du använder kondom. Sätter du lite gladpack på tungan kan du kosta på lite kyssar också. Du måste vara alla kvinnors dröm, med din otrohetsanalys. | |
| Gautama | 2010-09-24 17:33 | |
![]() | Larvbrud försök med vatten och tvål så slipper du känna dig skabbig. Det har hjälpt många har jag hört.:-) | |
| caughtbock | 2010-09-24 17:37 | |
![]() | Fan vad kass man måste vara i sängen om man inte lyckas ta på den andra personens kön under sex. Med eller utan kondom. Känns inte riktigt som något man skulle offra sitt förhållande för att syssla med. :P | |