Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 907 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Daggdroppe | 2010-10-13 18:53 | |
![]() | Invandring tycker jag är väldans tabubelagt. | |
| Daggdroppe | 2010-10-13 18:59 | |
![]() | Förresten, ska man diskutera ämnena eller bara nämna dom? Om man börjar diskutera så blir den nog borttagen, eller så blir vissa avstängda. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-10-13 21:17 | |
![]() | Nu var det väl i och för sig hur vi hanterar dessa frågor på internet generellt enligt TS? Jag skulle vilja säga att de flesta åsikter kan vädras, men att diskussion i vissa fall är snudd på omöjligt på grund av att individer ibland har en så väldigt avvikande åsikt att en för stor massa dränker denna helt. Alternativt så är det något där vi i vår otroligt politiskt korrekta tid inte klarar av att diskutera eftersom vi ju alla är offer för får egna armada med förutfattade meningar. Här på Beta tycker jag att trådar försvinner av helt ologiska själ ibland. Likså inlägg som bara är borta. Men samtidigt så är detta ju ett forum vi själva väljer. KOmmer det till en gräns att vi anser att diskussioner blir omöjliga, så kommer vi att tröttna och gå någon annanstans. Men som jag ser det är vi rätt många som köper upplägget även om vi ogillar vissa detaljer. | |