Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade5
Mobilspel
Pågående19 929

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Naity_2010-10-14 23:45
Antal inlägg: 633

hehe, tack för tipsen:-)

Naity_2010-10-14 23:47

Ska försöka lära mig att hantera stressen och kunna koppla av!

163662010-10-15 05:31
Antal inlägg: 222

Vänta inte för länge med att varva ner, det gjorde jag och det slutade med att jag vart deprimerad, man hamnar i en slags ond cirkel, väldigt tufft att komma ur det sedan.

Larvbrud - Ej medlem längre2010-10-15 07:40
Antal inlägg: 4050

Vatten gör skillnad för mig. Förstår inte varför våra kroppar alltid skulle reagera och skicka de rätta signalerna när även husdjur kan få i sig för lite vätska.
Man behöver inte dricka kopiösa mängder som 1 liter om dagen. Några deciliter är bättre än inget alls.

Sussmimmi2010-10-15 09:24
Antal inlägg: 101

Tror på stress

Tvålis - Ej medlem längre2010-10-15 09:30
Antal inlägg: 4429

Kom att tänka på ett citat:

"Det ska bli skönt att bli gammal, för det är för djävligt att vara ung."

Jag tror att man går igenom sin beskärda del av kriser i livet. Jag minns tiden som yngre som fruktansvärd. Man förväntas göra vuxna val, men behandlas som ett barn. Man älskar obegränsat och intensivt. Man har inte lärt sig ännu att man överlever kriser och inte varit med tillräckligt länge för att se hur gött det är när det är över. Man förväntas göra val som ska spegla en som människa. Både känslomässigt och logiskt. Till råga på allt så har man alltid för lilte pengar. Hade en äldre person (typ jag) upplevt alla dom grejerna samtidigt, så hade jag mått rejält illa. Stress hade varit en underdrift. Så om man vänder på det. Du kanske är lite stressad. Så jäkla gott att du hanterar det så bra! Du kommer troligtvis aldrig i ditt liv uppleva en lika konfliktfylld och ansträngd period i ditt liv och att bara bli lite glömsk är ju strålande! Om man får vara äckligt positiv då.

Naity_2010-10-15 12:54

Jo det är sant tvålis, man ska alltid försöka se positivt.
Nu ska jag börja motionera regelbundet, dricka MYCKET vatten, utmana mina rädslor, försöka ändra mitt tanke mönster lite också..
Lättare skrivet än gjort, men nu har jag väntat länge och laddat upp mig:-)
Tack för alla svaren!

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?