Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 20 025 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SkySpy_ | 2010-11-05 14:10 | |
![]() | Skorpionen: Är det någonting du vill ändra på hos dig själv eller i din närmaste omgivning? Tänk på det i dag. Hmmm?? | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-11-05 14:16 | |
![]() | Finns det något horoskop på nätet? | |
| SkySpy_ | 2010-11-05 14:17 | |
![]() | www.dagenshoroskop.nu/ ( Efter sökning på google) | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-11-05 14:24 | |
![]() | Tack Sky! "Dagens horoskop: Fundera över hur du kan förbättra relationen med dina barn. Du vill också få utlopp för din kreativitet." Eftersom jag redan har lämnat mina töser till deras andra förälder så utgår jag ifrån att ända sättet jag kan förbättra relationen till killen i magen är att äntligen få föda... | |
| numsan | 2010-11-05 14:26 | |
![]() | En händelse får i dag ett lyckosamt slut. Också framtiden tycks vara positiv. Kan det bli mer diffust än så? | |
| Saxon_x | 2010-11-05 16:34 | |
![]() | Se filmen Zeitgeist och sluta flumma | |
| Snoosy | 2010-11-05 20:05 | |
![]() | TS, vilken tidning ?? ;) Alla har olika. Hur jag vet det?? En släkting jobbade med horoskop på en stor tidning. han fick välja vad han skulle skriva. Men det kanske finns dom som kan sin sak. Så man kanske ska gå efter det istället. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-11-05 21:11 | |
![]() | Vågen Vågen Vecka: 44 (2010-11-01 - 2010-11-07) Du har många spännande sätt att uttrycka dig själv på. Det har varit så naturligt för dig under lång tid att tala, gå, klä dig och visa känslor på ditt speciella vis, och du har lätt för att imponera på nya bekantskaper som dyker upp i din sfär. Du har ett stort antal fans och beundrare som gärna ställer upp för dig när du får problem. Kom ihåg det på torsdag. Oj oj :-D | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-05 21:36 | |
![]() | "Apor är intelligenta och hyperaktiva med en humoristisk sida, de är praktiska, nyfikna, observanta, introvärta och vänliga. De är mycket anpassningsbara och klarar av det mesta, de lyckas slutföra projekt de startat. Ibland kan de få hybris och bli arroganta, men deras humor och sociala kvalitéer gör dem ändå uppskattade. Apans mer skämtsamma personlighetsdrag gör dem mycket uppskattade av omgivningen. Men apan är misstänksam och litar inte på människor generellt, istället har de en liten bekantskapskrets som de känner sig trygga med. " Tja, stämmer väl till viss del. | |
| Dyslekso | 2010-11-05 21:43 | |
![]() | Men Robban, ser du någon framför dig när du läser det? Har svårt att få det att riktigt gå ihop. | |
| Dyslekso | 2010-11-05 21:45 | |
![]() | Men skitsamma. :) | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-11-05 22:05 | |
![]() | Stämmer ju aldrig :/ | |