Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 18 678 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Saxon_x | 2010-11-09 13:33 | |
![]() | varför lägga ut en länk på ett program som inte alla har? Youtube är väl mest logiskt? | |
| mackz_ | 2010-11-09 13:34 | |
![]() | alltså ska du sitta här och kommentera alla inlägg? gör en sökning själv om det är så noga med youtube | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-09 13:36 | |
![]() | Visst bara att kolla skivförsäljningen och konstatera att olika Black Sabbath-skivor har sålt väldigt olika mycket. Frågor på det? | |
| Saxon_x | 2010-11-09 13:40 | |
![]() | Ja ok jag ger mig Resurrection Vissa blacksabbath skivor har sålt DÅLIGT.....ironisk, du är inte sann alltså. Varför ska du starta pajkastning? | |
| Saxon_x | 2010-11-09 13:40 | |
![]() | makcz_ ja det ska jag. | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2010-11-09 13:49 | |
![]() | Yonderboy: I min mening beskriver du en förbisedd artist. Det är dock inte samma sak som att vara underskattad, ity den förbisedda artisten är ofta hyllad av de som lyssnar på artisten. Således känns det främmande för mig att tala om någon som ändå blir hyllad som underskattad. Fast det är ju förstås öppet för diskussion. :) Mest underskattade skivan? Rent spontant kommer jag å tänka på Bruce Springsteens "Lucky Town" som fått utstå oförtjänt mycket kritik av såväl musikrecensenter som fans. Visst är det inget mästerverk men det är ingen flopp heller. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-09 13:52 | |
![]() | säkert ngt av "the signs" album (har inte hört ett spår från dem). så jävla mkt sämre kan han väl eg inte ha blivit. mannen var ju en gud innan namnbyte. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-11-09 13:53 | |
![]() | Han heter Prince igen och har med de senaste albumen ryckt upp sig litegrann, glädjande nog :) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-09 13:56 | |
![]() | Skönt att höra att det finns fler som tycker att etablerade artister kan ha underskattade album. | |
| Saxon_x | 2010-11-09 13:58 | |
![]() | Som jag sa, det är osäkert vad daks egentligen menade med underskattade album så det enda vi får vänta på är svar från honom. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-09 14:04 | |
![]() | Med tanke på att han själv nämnde ett Kiss-album får man utgå från att han tycker att etablerade artister också får vara med och leka i den här tråden ... | |
| cherry79 | 2010-11-09 14:44 | |
![]() | Håller med Anakroida =) Fantastiska musiker, fantastiska album, men ofta bortglömda tyvärr! | |
| cherry79 | 2010-11-09 14:46 | |
![]() | Sorry min felstavning på ditt alias Araknoidea! | |
| numsan | 2010-11-09 14:49 | |
![]() | Eftersom spotify är ett gratisprogram som finns tillgängligt för alla är det väl fullkomligt logiskt att mackz_ länkar till det? Vill du verkligen lyssna på albumet han tipsar som kan du ju antingen hur enkelt som helst ladda ner spotify eller så kan du precis som han säger kolla upp det själv på youtube.. Men att länka till youtube är väl snarare mindre logiskt då du definitivt inte får ett helt album där utan bara en låt. Och vad som är underskattat kan man väl få avgöra själv. Trådstartaren har ju precis som Resurrection säger faktiskt själv tipsat om ett ytterst etablerat band. Vi kommer såklart inte att hålla med varandra om vad som är mest underskattat eftersom vi högst troligt inte har samma musiksmak. Å andra sidan hade väl ett diskussionsforum varit meningslöst om vi bara skulle sitt och hålla med varandra och klappa varandra på ryggen. Jag tänker i alla fall tipsa om en artist som är väldigt etablerad i Norge och har spelats en del på radio här också. För mig är det ett mysterium att denna skivan inte blivit större än den är eftersom den är genialisk och dessutom höjts till skyarna av otaliga musikkritiker. Njut av Karin Park - Ashes to Gold (om ni har spotify) open.spotify.com/alb...cC Mf87pLsO | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-09 15:06 | |
![]() | word | |
| reallynx | 2010-11-09 15:23 | |
![]() | www.youtube.com/watc...re =related Blue Cheer- Vincebus Eruptum | |
| reallynx | 2010-11-09 15:25 | |
![]() | www.youtube.com/watc...hh tRxqSrys Molly Hatchet- Flirtin with disaster | |
| Okkervil | 2010-11-09 15:30 | |
![]() | Modest Mouse - Lonesome Crowded West www.youtube.com/watc...T0 qBdHLspQ Ett album som fått stå i skym undan för deras senare album som sålt bättre trots att detta är deras starkare (möjligen i konkurrens med The Moon & Antarctica). | |
| KLuBBeR - Ej medlem längre | 2010-11-09 15:41 | |
![]() | Oj, numsan - tack för tipset! Låter svinbra, verkligen. Har bara hört första spåret än så länge - men det är absolut min kopp te. :) | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-11-09 16:39 | |
![]() | Bra numsan, på alla plan! | |