Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 18 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| med | 2010-11-15 21:00 | |
![]() | Bra att du anmälde!! | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-11-15 21:18 | |
![]() | Jag hade två olika som körde samma sti. Sms på engelska utan nummer, sen en hänvisning till en mailadress. Givetvis ignorerade jag båda . . . men nu har jag god lust att anmäla det hela. Även om de inte har gjort något ännu . . . | |
| Jesper M | 2010-11-15 21:59 | |
![]() | sålde en dator på blocket för ett tag sedan, alla konstiga sms på engelska utan telefonnummer struntade jag i. värst var alla jävla mongon som inte kunde respektera en överenskommelse. köpare -jag kommer och hämtar den imorgon då vid två. jag -perfekt då håller jag datorn till dig. nästa dag är personen ifråga helt omöjlig att få tag på och hör aldrig av sig, vet inte om jag hade otur med typ tre sådana fall eller om detta är normalt? | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2010-11-15 22:11 | |
![]() | Har bara sålt en enda grej på Blocket, men då råkade jag ut för exakt samma sak som Jesper M. | |
| hillman2010 | 2010-11-15 23:33 | |
![]() | ge grabben sina 8000 tusen så han kan spara färdigt till sin bil ;) | |
| wildcard | 2010-11-16 00:36 | |
![]() | hillman2010: haha playboydiiva: bra att du anmälde, hoppas att *set åker dit, så småningom! | |
| CrazyQ | 2010-11-16 02:49 | |
![]() | Såg ett program bara för ett par veckor sedan från USA. Där hade ett par blivit lurade via ett bilköp. Ungefär på samma sätt som det här. Men då hade köparen skickat en falsk check, men som banken godtog och sa att det var ok. Dom skickade bilen som var jättedyr. Några dagar senare ringde banken och sa att checken var falsk i alla fall. Verkar ju vara nåt liknande det här. | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2010-11-16 06:57 | |
![]() | en paypal variant på bilaffärer som funnits sedan 90 talet. bilarna går via england till afrika. de har hållt på länge men först nu börjat med personbilar. mest pickuper och 4WD som vart aktuella innan. fast de hämtade faktiskt bilarna, oftast då innan paypal varianten så var det postväxlar som betalningsmedel. polisen i gbg har koll på de ligorna om du är nyfiken för frihamnen, oljehamnen och gamla volvoterminalen vimlar av olika afrikanska och engelskspråkiga hyresgäster som av en ren slump råkar ha skitmånga bilar ståendes på sina industritomter. | |