Spelrum
Giraffen3
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade4
Mobilspel
Pågående18 663

Forumkategorier

Användare Inlägg  
elak kanin - Ej medlem längre2010-12-15 22:58
Antal inlägg: 551

Jag orkar inte tänka på sånt just nu.
Blir nog så att jag sätter in 10000 på samtliga barns, mamma och syrrans konto.
sen blir det en sjysst solresa för mig och sambon i januari.

malman2010-12-15 23:16
Antal inlägg: 1457

en fråga elak kanin blev det en nolla för mycket eller är du väldigt rik??:)

till sambon blev det en DVD film en bok och en rakapparat.
mamma får en mugg med min dotter som motiv.
min mormor + pappa+farmor får en almanacka med kort på mig killen och våran dotter i. sen blev det inget mera i år

elak kanin - Ej medlem längre2010-12-15 23:20
Antal inlägg: 551

jag är inte väldigt rik, men har det rätt så bra, min flickvän har en framgångsrik egen firma och själv är jag säljchef(och pokerspelare).

Lill-IT2010-12-15 23:26
Antal inlägg: 31596

Till barnens kusiner:
flicka 3 år - zhu zhu pets rosa
gosse 5 år zhu zhu pets brun
flicka 3 år - prinsess-klä ut-kläder
gosse 2 år - duplolego-brandbil som blinkar och låter
flicka 14 år - en snygg tunika med häftigt tryck
gosse 15 år björnborgkalsonger
flicka 11 år en tröja med ordet "love" på.. (allt ska det stå love på just nu)
Gosse 2 år - duplolego-polisbil som blinkar och låter
gosse 11 år - vet inte än... svår att handla till
gosse 16 år - Björnborgkalsonger

Till mamma - Nagellack, läppstift och en snygg blus
Till pappa - malawiciklider

Till mina egna barn har jag än så länge bara fått köpt lite kläder..
men det blir en del spel och tillbehör till datorer+wii, pengar till hjälp till en ny dator (jag betalar inte hela).. hårstyling och lukta gott-grejer.. lite nagellack och läppglans.. några böcker. (ska inhandlas i helgen)

Min ena kompis har redan fått sin julklapp - ett underbart keramikfat (som hon önskade sig hett)
En annan kompis får en tröja som jag själv blingat med pärlor och paljetter.
en tredje kompis älskar dr House och ska troligen få en t-shirt med honom på där det står "everybody lies"
Min älskade moster får ett paket på posten med hemmagjort julgodis, lite pyssel jag och dottern gjort, lite belgisk choklad och ett vackert silverhalsband.

malman2010-12-15 23:29
Antal inlägg: 1457

okej då förstår jag jag råkar ju vara en nyfiken svensk så jag var tvungen att fråga

ramsay - Ej medlem längre2010-12-15 23:32
Antal inlägg: 9204

tanten- javisst. bara du firar m oss. 300- 500 kr max lägger jag på släktingar bara så du vet:)

sirik2010-12-15 23:34
Antal inlägg: 320

Har köpt fotopapper och färger till skrivaren.
Har sedan scannat in mååånga "gamla" fotografier på mina barn och barnbarn som jag satt in i pärmar. Tycker det är synd att "bara" jag får ta del av de gamla härliga korten. Inbillar mig att det kan vara en kul julklapp att få, och ha som minne av tider som varit. Nu får de var sin fotopärm.

Lill-IT2010-12-15 23:37
Antal inlägg: 31596

Sirik, det tycker jag var en underbar present:)

Gautama2010-12-15 23:37
Antal inlägg: 6854

Vi har inte någon stor släkt. Vi firar smått och mina vuxna barn är i den åldern så de önskar sig pengar. Det blir en överföring till dem i julklapp. Sen för sambon och mig blir det en resa om jag övervinner min flygrädsla.

Det är superskönt att slippa sprínga stan runt och leta. Mitt största bekymmer blir att hitta paket till paketracet som vi alltid kör på julafton. Åldrarna är mellan 16 och 45, de gillar inte samma saker direkt:-)

Gautama2010-12-15 23:38
Antal inlägg: 6854

En personlig och fin present Sirik:-)

sirik2010-12-15 23:51
Antal inlägg: 320

Tack Lill-IT och Gautama....Ja så har jag gjort... och det kostar ju inte "skjortan" heller.
Fast mycket tid och även mycket nostalgi. Så det har varit en fantastisk återblick även för mig.

adami - Ej medlem längre2010-12-15 23:53
Antal inlägg: 526

Kalsonger,skor och Farenheit.

Tanten M - Ej medlem längre2010-12-15 23:55
Antal inlägg: 5126

U-b: Det verkade ju va en julklapp som inte gick hem... då.
Ska hon göra om samma misstag, kan jag väl inte tänka mig :D

Uisge-beatha - Ej medlem längre2010-12-15 23:59
Antal inlägg: 1338

:D Du har så rätt. Men han är ju en exman - en sådan kanske inte ska roliga julklappar? vad vet jag. Lite kul kuriosa från ramsey var det iaf

Själv har har köpt för mycket och för dyrt. Som vanligt. Jag har dock slängt in en del till UNICEF som en liten kompensation för den materiella orgie jag hänger mig åt.

strömavbrott2010-12-16 00:46
Antal inlägg: 316

Jag har köpt påslakansset och handdukar till mina barn med partners ( 28-32 åringar). Ekologiska, fin kvalitet. Är det tråkigt? Jag vågar inte köpa så mycket annat, för jag vet inte vad de har eller vad de har för smak.

supersaft2010-12-16 02:58
Antal inlägg: 205

Till min pojkvän har jag köpt en moccamaster, en av de "billigare" varianterna, hoppas bara den inte är helt oduglig, nu när han har hyllat moccamastern på hans jobb så länge :p

Far: DVD-box NCIS. skulle köpa en bokhylla lämplig för DVD-filmer på IKEA, men har inte råd med IKEA-resa just nu, så måste hitta ngt annat..

Mor: Trista förvaringsburkar som hon önskat sig, som syster absolut vill att vi ska köpa.

Farmor&Farfar: Presentkorg från vårt UF-företag med te, polkagrisar bland annat.

Syster, 18 år: Hon vill ha så mkt men ändå så lite, jag brukar köpa alldeles för mkt och handla långt över mina tillgångar. Eller ja, iaf precis så mina tillgångar räcker. I år är det knapert med pengar.. Men blir iaf linsfodral som ser ut som grisar, nagelvårdskit med dekorationer. T-shirt och..... troligtvis en massa till som jag inte bestämt mig för än.

Evisaur2010-12-16 03:49
Antal inlägg: 69

Pappa: två fårskinn att ha i bilen.
Mamma: två flaskor Grythyttan jakt och en halsduk.
Brorsan: Har målat en tavla till honom... (Ja, jag vet. Galet kreativt!)
Moster: Har gjort ett halsband till henne. (Jag är silversmed.. )
Kusin 1: En sparbössa
Och kusin 2: En utility-key.

Tvålis - Ej medlem längre2010-12-16 09:15
Antal inlägg: 4429

Mor och far, svärmor med man och svärfar med fru får alla vars en fotobok över året. Syrrans barn får ett pussel + en sån här kill leksak som jag har gkömt namnet på (ska bara hämta ut på hemköp)... Sen är det ju några kvar... Får ge mig ut med bebis och leta... sådär kul...

m-702010-12-19 20:47
Antal inlägg: 140

Till pappa: ett par icebug skor med inbyggda dubbar
barnen: alldeles för mycket

vårpåg2010-12-19 22:08
Antal inlägg: 153

Har knappt börjat en. Lite stressad blir jag av tråden, alla verkar ha kommit så långt. Nu ska vi i o f s ta dert lungt i år, åker till Tahiland den 27 men några klappar ska väl ynglen ändå ha :-) Förresten ljög jag jag har beställt böcker till alla så lite har jag faktiskt handlat.

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?