Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 18 777 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mishizaki | 2010-12-27 11:12 | |
![]() | bästa tricket är när folk har lurats att tro på Gud | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-12-27 11:16 | |
![]() | The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist: www.youtube.com/watc...l0 H1EUQ_38 | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-12-27 11:18 | |
![]() | www.youtube.com/watc...re =related | |
| nettan23 | 2010-12-27 11:22 | |
![]() | Titta på denna, hehe! madhotrock.com/2010/...oo n-trick/ | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2010-12-27 11:27 | |
![]() | OJ Simpsons frikännande var ett sjuuukt bra trick =) | |
| Mr Pet | 2010-12-27 11:43 | |
![]() | Kanske inget trick direkt men mycket roligt "prank": www.youtube.com/watc...FA av7kShWw | |
| nettan23 | 2010-12-27 12:11 | |
![]() | Haha så bra va! och AJ! | |
| perero - Ej medlem längre | 2011-01-01 22:59 | |
![]() | Många kul synpunkter märker jag :) varför jag frågar så här är just för att jag själv är Magiker/Illusionist/komik er och är helt klart intresserad att höra vad 'andra' som inte arbetar med detta tycker, tycker om och framför allt inte tycker om. Jag gillar ju själv att bli lurad men det händer aldelles för sällan tyvärr då man är för insnöad själv. tyvärr då. | |
| Guldplate | 2011-01-02 12:00 | |
![]() | Jag är också för David Blaine varianterna av trick. Ska det vara så ska det vara så nära inpå publiken som möjligt. Alla stora scentrick får mest en känsla av modern teknik över sig. David Cooperfield har trollat bort ett flygplan, sprängt sig själv i luften osv, osv. Fast när publiken får stå på ett tryggt avstånd så är ingenting omöjligt. Att däremot involvera personerna själv i de trick man utför för dom skapar mer av känslan att man borde ju förstå hur du gör. Man är ju där, mitt i alltihopa... | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2011-01-02 12:16 | |
![]() | Just. Stå en meter ifrån Blaine och få se honom levitera. Det vore häftigt. | |
| Snowlion | 2011-01-02 12:32 | |
![]() | Hotade mitt xbox 360 att slänga det i väggen om det inte började fungera (RROD) O om till min förvåning så började det att funka igen... | |
| Tjomme | 2011-01-02 13:03 | |
![]() | Always oldschool Rodney Mullen | |
| Springpojke | 2011-01-02 13:17 | |
![]() | Kungens/horbockens tal till frugan i samband med dotterns spektakel i somras (råkade se lite av reprisen igår). Illusionist, komiker och narr i en och samma scen, CG är den tungaste! | |
| perero - Ej medlem längre | 2011-01-18 19:28 | |
![]() | Hålled med Guldplate. Att det är ändå roligast med intim trolleri tycker jag också, men tyvärr är sleight of hand artister (finger(o)färdighetstrick ) övar in ett vädligt svårt trick (att utföra) men effekten är medioker. Då dom/vi VET hur svårt tricket är och då måste det vara bra. Så är ju aldrig fallet tycker jag iaf som alltid får höra olika från alla håll vad som var roligaste/bäst osv. Men hur bra måste det vara för att man ska betala 300-500 idag tex? | |
| klasåkerblmo | 2011-01-18 21:30 | |
![]() | perero. jag fattar inte ett ord av vad du försöker säga. | |
| perero - Ej medlem längre | 2011-01-23 20:16 | |
![]() | Jag gled över frågan märkte jag också. kortfattat beskrivet...jag vill inte betala 300-500 för att gå och se en show där det endast visas standard trick som går att köpa hos vilken handlare som helst (apparattrolleri kallar jag det för, dvs dra i spaken, stäng locket osv så sköter det sig själv). Men att se någon manipulera och behärska läget fullständigt som vår svenske värdsmästare Lennart Green tex...det är värt dom pengarna trots att han bara använder en kortlek (eller fler).Så oerhört mycket träning bakom. se tex www.youtube.com/watc...cj UDoVRg-o | |