Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 35 |
Mobilspel
| Pågående | 18 656 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ThaJazzi | 2011-01-07 19:12 | |
![]() | jaapconrad_ Vad skulle anledningen vara till att tråden ska stängas? Att förolämpa partnern som man förhoppningsvis älskar är hemskt, jag menar vill man att personen mår dåligt? Pojkvännen skulle bett kompisen hålla käften, även om pojkvännen också tycker att hon kanske blivit tjock. Om han tycker det kan han på ett diskret sätt peppa henne att gå ner i vikt, eftersom hon själv mår dåligt av det | |
| silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-01-07 19:51 | |
![]() | jag skulle inte fört den infon vidare till min fruga om jag fick den av en kompis. men däremot skulle jag nog småretats med pikar hemma långt innan det scenariot skulle kunna inträffa. detta för att jag vet att hon inte vill bli tjock eller ha några bilringar, hon reagerar mycket fortare än mig på det och skulle hon visa en tendens till minsta lilla veck skulle hon beklaga sig högt till mig. hon sa till mig att jag fått kropp som plura efter all julmat så nu heter jag tydligen plura här hemma :( men det bekommer mig inte, mest kul tycker jag. max 3 veckors hårt arbete med annan mat och sånt syns inte. dessutom är ju plura en ganska cool snubbe. så jag känner mig trygg i att vara ärlig och har man inte den känslan i ett förhållande vet i fan vad det är för förhållande? | |
| Mouche - Administratör | 2011-01-07 19:58 | |
![]() | Flyttas till Snack | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-01-07 19:59 | |
![]() | skönt att höra att du är en sån ärlig och rejäl pojk, krill ... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-07 19:59 | |
![]() | eller hur:) | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2011-01-07 20:04 | |
![]() | :S | |
| Lillstölla | 2011-01-07 20:08 | |
![]() | En sån klumpig karl!! Är inte okej att säga vad som helst i ett förhållande, han gör ju bara saken värre!! | |
| kolbjörn | 2011-01-07 20:13 | |
![]() | För mycket hets kring vikt tycker jag personligen. Men tänker inte döma de som har preferenser åt det ena eller andra hållet. Det har man rätt att uttrycka också. "Detta vill jag ha av en partner"... Inget fel i det, kan man inte komma överens kring det är det bara att bryta upp och gå vidare. | |
| kolbjörn | 2011-01-07 20:16 | |
![]() | Killen i exemplet var såklart riktigt klumpig alternativt en känslomässig sadistisker som hon borde dumpa. Dock inte något fel i att tala om varandras utseende. | |
| Labret | 2011-01-07 20:34 | |
![]() | Det är inte okej. Alltså, jag tycker faktiskt inte att det är okej att kommentera folks vikt öht om människan i fråga inte har väldigt sned självbild. Oftast vet man vad som är bäst för en själv: Och är man nu lite rund så ska ingen annan lägga sig i - för det är i slutändan du själv som måste ändra dina vanor och beteende. | |
| kolbjörn | 2011-01-07 20:42 | |
![]() | labret... håller inte med. Har man preferenser behöver man inte låtsas som att de inte finns. Erkänn för dig själv och din partner vad du vill ha så är det större chans att ni blir lyckliga (tillsammans eller på varsitt håll). | |
| nettan23 | 2011-01-07 20:49 | |
![]() | Klart han inte borde sagt så. Men vi är alla olika! Jag bryr mig inte så mkt om min partner går upp i vikt, men det finns det ju dom som gör. Det kan ju bli en fix idé för killen oxå, idealet är ju som det är och det e ju inte konstigt att killar blir lite "hjärntvättade" Sen när e det läge att ta upp vikten? Tror man blir sårad hur man än säger det! | |
| Tess 08 | 2011-01-07 21:45 | |
![]() | På en fråga tycker jag att man ska ge ärligt (snällt) svar, men att berätta saker som någon annan sagt "bara sådär" är bara styggt!! | |
| Maja G | 2011-01-07 22:09 | |
![]() | håller med Tess 08 till punkt och pricka:) | |
| apajävel | 2011-01-07 22:20 | |
![]() | Man kommer alltid längst med ärlighet, men det finns också något som heter finkänslighet. Är man i ett förhållande så ska det bygga på ömsesidig respekt, och att kränka varandra på det sättet är inte acceptabelt. Sedan skall man inte gå som katten kring het gröt, men om han nu ville framföra att han tyckte att hon blivit fet så kunde han ha tagit en schysstare "väg". | |
| Bettanse | 2011-01-07 23:25 | |
![]() | Tycker att uttalandet var väldigt plumpt sagt av pojkvännen. Min sambo skulle ALDRIG säga något sådant. Man ska hjälpa varrandra och stötta och peppa varrandra om det är ett förhållande som ska hålla i längden. Mina bilringar kallar sambon för kostcirklar. För vem litar på en smal kock?! | |
| apbur | 2011-01-07 23:43 | |
![]() | Den information jag fått angående det här paret skiljer sig lite från TS berättelse. Jag fick höra av en kompis kompis att det var killen som hade träffat tjejens väninna varpå tjejen berättar att väninnan inte hade känt igen honom för att han hade mössa på sig. Killen har begynnande flint. Att detta har bekymrat honom en hel del vet tjejen om. Nu undrar jag om det verkligen är ok att säga så? Vad tycker ni? | |
| Huzan | 2011-01-08 05:26 | |
![]() | själv har ja fått höra en annan story.. det var min kompis systers pojkväns kusin som hade fått höra av en arbetskamrat att hani nte hade kännt igen sin egen flickvän eftersom hon hade färgat håret. tjejen har råttfärgat hår på riktigt. nu undrar ja vad ni tycker om det. är det ok? | |
| Lars Lucidor | 2011-01-08 10:45 | |
![]() | Haha! | |