Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 18 777 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Grynkorv | 2011-01-08 00:53 | |
![]() | Dessutom så äcklas jag av blotta tanken att en miljard andra människor, skitiga som fräscha, har suttit med sin nakna röv på samma ring som mig. :-O Tänker ni aldrig tanken ni glada som sätter er utan att bry er? Urk! | |
| apbur | 2011-01-08 00:53 | |
![]() | Tänk bara på luften vi delar med massa andra människor. Bekant att man råkar bli sjuk på flygplanet eller spårvagnen eller tunnelbanan? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-08 00:53 | |
![]() | Jag tror faktiskt inte det helt enkelt. Någon enstaka gök kanske. När min syster jobbade på McD för en tio år sedan så var det dock någon som smetat in sin avföring på väggarna. | |
| pion ekrot | 2011-01-08 00:54 | |
![]() | Om man lägger papper på en toaring med kissdroppar på så borde ju pappret bli blött? Eller lägger du papper på ringen även om den är helt torr? Folk gnider väl inte omkring med sina könsorgan på sittringen heller. | |
| Grynkorv | 2011-01-08 00:54 | |
![]() | Intressant, tydligen kommer jag från en mycket renlig/fräsch familj där man uppfostrade barnen att lägga papper på toaringen. Det verkar vara mer undantag än regel här. | |
| Nattflyg | 2011-01-08 00:54 | |
![]() | Well med tanke på pappers(slöseriet[skogar, pengar osv]) om man skulle tappetsera ringen hermetriskt nogrant o med miljötänk o annat i dag så håller jag med -Nephelia-, o ja det funkar alldeles utmärkt o e bra mkt enklare samt inte hälften så tidskrävande heller. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-08 00:54 | |
![]() | Det är hud, tycker inte det är så farligt. Du kanske ska ta ett jobb i vården och komma över dina fobier ;) | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-01-08 00:55 | |
![]() | Hur smarrig är bassängen på badhuset isåfall? | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2011-01-08 00:56 | |
![]() | <---- äcklig, glad men inte idiot :) Bacillskräck är i regel onödigt och ...dumt. | |
| apbur | 2011-01-08 00:56 | |
![]() | Haha, la ni papper på toaringen inom familjen med? Neurosvarning på det. | |
| Grynkorv | 2011-01-08 00:56 | |
![]() | pion ekrot, jag torkar av ringen om den är blöt OCH lägger papper på den ja... Hur vet ni att ingen har könet emot ringen? Häpnadsväckande att se hur naiva ni är! Det finns allt ifrån pervon till förståndshandikappade därute. Tror ni att alla har fin toalettföring? | |
| Tess 08 | 2011-01-08 00:56 | |
![]() | Jag brukar sällan gå på offentliga toaletter, men de hos mina vänner tror jag är lika rena som mina egna toaletter. Har lyckats komma till toalettter så jag fått stå och vänta på att städerskan ska bli klar med toaletten (har hänt ett par gånger faktiskt) och då förutsätter jag att de är städade och inte överdrivet kontaminerade... | |
| Grynkorv | 2011-01-08 00:57 | |
![]() | apbur: Nej, det gjorde vi inte. :-) Håna mig gärna! Inga problem! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-08 00:57 | |
![]() | Jag kommer från en familj som städar sina toaletter efter sig och därför antar jag att många andra också gör det. | |
| pion ekrot | 2011-01-08 00:58 | |
![]() | Jag tror det är bättre att bara torka av. Det gör jag iaf, tycker pappret glider så jobbigt om det bara ska ligga därpå. Fast är det en offentlig toa som haft kiss på ringen gör jag både och, d.v.s torkar av med en massa papper och sen lägger papper på också. Alt. kör hukstilen och undviker att själv skvätta. Hur kommer det sig att folk inte ser till att kissa rätt från första början? Det är den stora frågan. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-01-08 00:58 | |
![]() | Känns som att risken för kissiga brallor och skor (pga kissat golv) är högre än bakterier från ringen. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-08 00:59 | |
![]() | Hur vet du att pervon inte gnider sina genitalier på helt vanliga dörrhandtag eller stolpar i buss och tunnelbana? | |
| Grynkorv | 2011-01-08 00:59 | |
![]() | Delicious, jag jobbar i vården! Har väl sett för mycket udda beteenden för att vara ovetandes naiv, antagligen. ;-) Städa toaletterna ja, det gör väl alla. Men om du går på en offentlig toalett så har kanske 100 pers gått på den innan den städas, i allra bästa fall! | |
| pion ekrot | 2011-01-08 00:59 | |
![]() | Borde lära mig att uppdatera tråden innan jag postar... | |
| Tess 08 | 2011-01-08 01:00 | |
![]() | Har du jättesnuskiga vänner också?? Jag har aldrig varit med om såna jätteäckliga toaletter, men det kanske mer beror på var man rör sig någonstans... I övrigt skulle jag nog göra som pion skrivit. | |