Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 18 798 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-23 16:53 | |
![]() | Plus att det vore ganska otrevligt att få en infektion i käften och bli blodförgiftad. | |
| Megaherz | 2011-01-23 16:53 | |
![]() | SecondChance, och kvinnor har alltid rakat/nopprat/frätt bort hår. De gamla goa egypterna hällde ju på någon sjukt farlig klet för att få bort hår. | |
| Handy Man - Ej medlem längre | 2011-01-23 16:54 | |
![]() | Man borstar väl tänderna för att de inte ska ruttna och trilla ur främst? Använder du toapapper för att behaga andra Egenskap, eller för att det är fräscht? | |
| Megaherz | 2011-01-23 16:54 | |
![]() | och jag rakar mig, tycker det gör ont annars.. Dock har jag aldrig haft mer än festival-stubb | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-01-23 16:56 | |
![]() | Handy Man: För att samhället tycker att jag ska det, såklart. | |
| Grymming | 2011-01-23 16:57 | |
![]() | Personligen så tycker jag att tjejer gärna får hålla kroppsbehåringen kort. Jag rakar mig själv under armarna för det känns lite svalare och lite fräschare. | |
| SecondChance | 2011-01-23 16:58 | |
![]() | Förvisso Megahertz - men prova att jämföra nyttan med det ena och det andra så hajar du grejen ;) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-23 16:58 | |
![]() | Känns ganska tröttsamt att jämt prata om vad kvinnor ska och inte ska göra. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-01-23 16:58 | |
![]() | Jag rakar armhålor och ben efter ork, lust och husbehov. Det kan gå väldigt långt mellan gångerna. Personligen tycker jag rakat är snyggt, men det är inte det som ligger högst i prio. Men om jag säger så här... jag skulle aldrig gå på nobelmiddagen med orakade armhålor. | |
| _Blanksteg_ | 2011-01-23 16:58 | |
![]() | Egenskap: Ok, tänk vad mycket ofräscha killar det finns i din omgivning säkert då. Men att inte borsta tänderna är direkt dåligt för dig själv även om andra också drabbas av din andedräkt. Hår under armarna drabbar ingen, så länge man sköter sin hygien. O det ska man både under armarna o i munnen oavsett hår. | |
| Megaherz | 2011-01-23 17:00 | |
![]() | SecondChance: förstod det som att det var naturlig att borsta tänderna eftersom de redan gjorde de på 1400-talet (bra gjort, flourtanten hade varit nöjd) AMF: "Jag vurmar för det naturliga. Beundrar de som vågar gå emot gängse "normer"." Vad räknas som naturlig då? Kondomer av djurtarm, duscha en gång i månaden, tvätta kläder i floden utan tvättmedel? | |
| Lillstölla | 2011-01-23 17:02 | |
![]() | Skulle inte kunna tänka mig att låta bli att raka armhålorna, och skulle aldrig falla mig in att rätta mig efter en mans önskemål vad det gäller det heller. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-01-23 17:02 | |
![]() | Blanksteg: Du missade nog min poäng. Jag syftade inte på om tänderna ramlar ut eller inte men var tvungen att ta det som exempel för jag tror inte att det är så pass vanligt att killar rakar sig under armarna. Jag tänkte mer om ni killar borstar tänderna i fräschhetssyfte eller inte. Och det tror jag ni gör. Det var min poäng. Ni vill inte lukta skabb i munnen och jag vill inte se ut/känna mig som ett skabb. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-23 17:02 | |
![]() | Det handlar inte om att vara naturlig öht. utan om ideal. Enligt mig. Det går fan inte att vara "naturlig" i dagens Sverige. | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2011-01-23 17:02 | |
![]() | klart kvinnor ska raka hålorna arm också musen........ | |
| bommarna | 2011-01-23 17:02 | |
![]() | Nej! | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-01-23 17:03 | |
![]() | "Vad räknas som naturlig då?" Leva som en grottmänniska antagligen. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-23 17:04 | |
![]() | Jag tycker killar med skägg är obehagliga. Tänker på gamla mc-knuttar och jultomten. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-01-23 17:05 | |
![]() | Ja, skägg hade varit en mycket bättre jämförelse. I stand corrected. | |
| SecondChance | 2011-01-23 17:05 | |
![]() | Megahertz; tja naturligt såsom att borstar du inte tänderna blir du snart tandlös och att inte kunna äta är jäkligt onaturligt. Att _inte_ raka sig under armarna torde vara väldigt naturligt eftersom håret finns där. Fortfarande. Trots människans utveckling. | |