Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 18 732 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| zlipzten - Ej medlem längre | 2011-02-02 10:25 | |
![]() | Savi: Flickan borde inte ha blivit handikappad p g a operationen. Jag tycker inte att kuren Miss A beskriver verkar trevlig och något som man absolut inte bör prova som gravid. | |
| -Butterfly- - Ej medlem längre | 2011-02-02 10:33 | |
![]() | Jag har jobbat på en hjärtintensivvårdsavdelni ng och vi opererade en tjej, ganska sent i graviditeteten och det gick jättebra! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-02 10:37 | |
![]() | savi, fosterskador av det slaget som du beskriver ,kommer långt före vecka 20,och har ingenting med operationen att göra | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-02 10:41 | |
![]() | att vara gravid och laborera med sin kropp hör inte ihop,där vet vi inget om fosterskador,på sjukhusen har den erfarenhet som krävs och är proffs på det dom gör, hemma biloger är inget att rekomendera | |
| Savi | 2011-02-02 10:45 | |
![]() | Det är ju inte jag som blivit drabbad. Jag vet inte mer än vad hon sagt till mig. Ultraljudet med värden mm såg bra ut innan operation & det gjordes prover för att se så inte det var missfall pga av hennes smärtor,innan de kom på att det var blindtarmen. Det gjordes en anmälan på det Jag vet att de fick ut en del pengar pga detta. Så skadorna berodde på operationen. | |
| Emollas | 2011-02-02 19:11 | |
![]() | Jag söker i och för sig både negativa och positiva kommentarer men hade inte väntat mig "savis" kommentar det låter illa. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2011-02-02 19:15 | |
![]() | Emollas: jag tycker att du ska dela din frus förtröstan och lita på hennes kollegor. | |
| Emollas | 2011-02-09 13:03 | |
![]() | Det är ju inte så at jag inte vill att hon ska opereras. Utan jag vill bara höra erfarenheter. zlipsten det är väl klart hon ska få opereras om det behövs. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-09 13:40 | |
![]() | savi,det kan vara så att din vän vill ha någonting att skylla på,att ta bort en blindtarm gör kirurgerna på löpande band | |
| catta65 | 2011-02-09 13:41 | |
![]() | Emollas: Du ska nog lyssna på läkarvetenskapen och din fru. Jag har själv opererat gallsten och det är i och för sig 15 år sen och var då också en mycket större operation. Idag utförs den ju med titthål och är inte lika stor. Jag fick själv gallstenen precis efter en graviditet och alltså inte under den, men läkarna sa då till mig att just en graviditet kan framkalla gallsten eftersom det så att säga kan bli "stopp" i gallgångarna. Så om din fru redan har ont av det kan det ju bli än värre under graviditeten, och det är ju inte kul. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-09 13:45 | |
![]() | dom tar inte bara galllstenarna,dom tar hela gallblåsan på samma gång,så då slipper vi få sten i den,sen är det bara gallgångarna kvar att få sten i | |