Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 18 642 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-18 19:07 | |
![]() | jag har aldrig låtit min hund vara i ansiktet och kommer aldrig att göra det,hon kommer inte in i sovrummet ens ,inte upp i sofforna heller,mina hundar har alltid bott på golvet | |
| Minta | 2011-02-18 20:05 | |
![]() | Är det någon som vet om hunden kan ha dvärgbandmaskägg i pälsen som den kan föra vidare till människan utan att själv vara smittad? Jag har en dispyt med en person som menar det medan jag menar att hunden måste vara smittad. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-18 20:06 | |
![]() | titti:låter mysigt & kärleksfullt att vara en familjemedlem i form av en hund,i ditt hem! | |
| le-lou | 2011-02-18 20:19 | |
![]() | vad menar du Valkyria? Måste man ha hunden i sängen?? | |
| le-lou | 2011-02-18 20:19 | |
![]() | Hade vi haft en stor hund, så hade den hunden också fått vara på golvet. Vad är problemet med det ? | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-18 20:29 | |
![]() | stor eller liten,är väl ingen jätte? tyckte bara det lät "omysigt",vet hur mycket hundar älskar sånt,att få vara med & mysa | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-02-18 20:34 | |
![]() | Ja... sen myser man med fästingar, pollen, noskvalster, bandmaskar, löpningsblod och pälsbollar i sängen. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-18 20:36 | |
![]() | har jag adrig lyckats med för att vi låtit hunden legat med oss i sängen eller legat bredvid i soffan. de du beskriver,vill man ens ha de i sitt hem?om de är så hemskt!då skulle inte jag heller vilja ha hund,om ens alls =/ | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-18 20:37 | |
![]() | han hade sin filt i sängen att ligga på,även i soffan bredvid oss | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-02-18 20:41 | |
![]() | Kvalster, mask och fästingar syns knappt :) Du har nog haft ett och annat i sängen som du är lyckligt ovetande om (no pun intended). | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-18 20:45 | |
![]() | Japp,and did I die? :) Inte en enda fästing,här är inte de vanligt. | |
| slånbär | 2011-02-18 22:31 | |
![]() | Vi har två Schäferhanar och dom skulle aldrig komma på tanken att gå upp i soffan och dom går inte ens upp på övervåningen där sovrummen är. Dom är hundar,familjemedlemmar med ett jobb- att vakta och larma samtidigt som dom är ett gott sällskap både hemma och ute i skogen. Har aldrig förstått mig på folk som behandlar sina hundar som människor. Dom mår bäst av att få vara just hundar. Jag kommer inte ändra på något i vårt beteende ännu. Det känns som att risken är väldigt liten att smittas och jag tror att vi har en tendens att bli hysteriska rätt snabbt och sedan lägger det sig. Det är betydligt större risk att bli allvarligt skadad när vi tar oss till och från jobbet varje dag och det gör vi ju ändå. | |
| Hjortrud | 2011-02-19 00:28 | |
![]() | Hundar brukar vilja sova på fötterna. Konstigt att så många hundar vill det om det var något onaturligt för en hund. Hundar kan användas till olika jobb, polishund etc och behöver inte vara keldjur först och främst. Dock verkar det konstigt att ha familjehund och gå runt och anse att den är för snuskig för att klappa. Verkar suspekt. | |
| le-lou | 2011-02-19 00:33 | |
![]() | vem tycker att en hund är för "snuskig" för att klappa, Hjortrud? | |
| dinodog | 2011-02-19 12:09 | |
![]() | Min hund får vara både i soffan och sängen. Han ligger vid mina fötter en stund på kvällen. I soffan ligger han en stund, han lägger huvudet på armstödet och tittar på teven. Men efter ett tag går han ner och lägger sig på golvet, jag antar att det för varmt för han. Att han skulle ge mig fästingar eller kvalster eller maskar, har inte hänt på 12 år ännu. Så den sannolikheten är nog inte särskilt stor. Däremot har jag däremot gott om kvalster i min säng, som alla mänmniskor har i sina sängar. Så det är kanske därför min hund inte ligger så länge i min säng pga av mina kvalster jag har i sängen :) | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-19 12:28 | |
![]() | Dinadog: men precis!!! Va fan tror vi om oss själva?haha | |